Έξυπνο αδυνάτισμα χωρίς θερμιδομετρητή !!!

Δεν ξέρω να μετράω θερμίδες ... Πόσοι είναι αυτοί που ξέρουν τη θερμιδική αξία της κάθε τροφής ; Του κάθε ποτού ; Του κάθε έτοιμου γεύματος (από εστιατόρια, από delivery ή από fast food) ή του κάθε μαγειρεμένου φαγητού ; Τα έτοιμα, τα συσκευασμένα προϊόντα ευτυχος έχουν την ευκολία να αναγράφουν την σύσταση αλλά και τη θερμιδική τους αξία. Με τα υπόλοιπα όμως τρόφιμα και φαγητά που καταναλώνουμε καθημερινά τι γίνεται ; Και πώς ακριβώς μπορούμε να ελέγξουμε το σωματικό μας βάρος και την ποσότητα φαγητού που καταναλώνουμε χωρίς να έχουμε μονίμως έναν θερμιδομετρητή ανά χείρας ;

Άλλο το ένα ... και άλλο το άλλο !!!

Από όλα τα τρόφιμα μπορούμε να επιλέξουμε να φάμε μόνο 200 θερμίδες. Είναι όμως το ίδιο να φάει κανείς μια μικρή χούφτα πατατάκια και 30 baby carrots ; Θα χορτάσει το ίδιο με καμιά δεκαριά πατατάκια όπως τρώγοντας 30 baby carrots ;
(!!!) : Γνωρίζοντας μάλιστα πως τα φρούτα και τα λαχανικά είναι εξαιρετικά πλούσια σε πολύτιμες φυτικές διαιτητικές ίνες που μπορούν να δημιουργήσουν έντονο αίσθημα κορεσμού στο άτομο και να το αποτρέψουν από περιττό τσιμπολόγημα, σίγουρα τα 30 μικρά καροτάκια φαντάζουν πολύ πιο σωστή επιλογή ΚΑΙ για την υγεία αλλά ΚΑΙ για τη σιλουέττα του ατόμου.
Ανάλογα λοιπόν την ώρα του γεύματος και τις ανάγκες του οργανισμού την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, μπορεί το άτομο να γνωρίζει μερικά βασικά mini – γεύματα που θα του δώσουν ενέργεια ή που θα το κρατήσουν χορτάτο ως το επόμενό του γεύμα ... και μάλιστα ΜΟΝΟ με 200 θερμίδες ! Με τον τρόπο αυτό το άτομο δε χρειάζεται ούτε να αναλώνεται σε αδιάκοπες αναζητήσεις για τη θερμιδική αξία του κάθε τροφίμου αλλά ούτε και να αγωνιά για το τι έχει φάει στη διάρκεια της ημέρας. Προσοχή ! : Τα γεύματα αυτά φυσικά αφορούν ΜΟΝΟ τα ενδιάμεσα μικρά γεύματα της ημέρας. Το κύριο γεύμα της ημέρας (μεσημεριανό ή βραδινό γεύμα) είναι το προγραμματισμένο γεύμα που έχει η κάθε οικογένεια στο σπίτι της !

Έξυπνα μικρά γεύματα με ΜΟΛΙΣ 200 θερμίδες !!!

Μερικοί έξυπνοι συνδυασμοί για σνακ είναι οι ακόλουθοι :
  • μικρά καροτάκια και μια κουταλιά από την αγαπημένη σας σως
  • ένα κομματάκι σοκολάτα υγείας και μια μικρή χούφτα αμύγδαλα ανάλατα
  • μερικές φέτες γαλοπούλα και τυρί (κατά προτίμηση άπαχο) για τοστ
  • μια μικρή μπανάνα και ένα μικρό κομματάκι σοκολάτα υγείας
  • 2 ρυζογκοφρέτες και μια κουταλιά του γλυκού nutella
  • ένα mini-bagel με μια κουταλιά τυρί κρέμα
  • ένα γιαούρτι με λίγα μούρα

Leave a Reply