ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ FITNESS: ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥ;

To αλκοόλ  δεν μπορεί να εξοστρακισθεί από τη ζωή μας γιατί αποτελεί μέρος της κοινωνικότητάς μας. Εν τούτοις χρειάζεται η αίσθηση του μέτρου γιατί μπορεί να βλάψει τους στόχους μας σε σχέση με το βέλτιστο σωματικό βάρος και τη βέλτιστη μας σωματική σύνθεση. Αυτό το αλκοόλ μπορεί να το κάνει με τους εξής τρόπους: 1. Μπορεί να δώσει πολλές κενές θερμίδες. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα με τα cocktails που περιέχουν μέσα και αναψυκτικά. Μιλάμε για πολλές θερμίδες! 2. Το αλκοόλ επιβραδύνει την καύση/οξείδωση/μεταβολισμό του λίπους. Ο αργανισμός είναι απασχολημένος μα το να καίει καίει τους μεταβολίτες του αλκοόλ. 3. Το αλκοόλ μας κάνει να τρώμε περισσότερο και για πολλούς λόγους: - ανοίγει την όρεξη και δημιουργεί συνθήκες για μεγαλύτερη κατανάλωση τροφής - επηρεάζει αρνητικά το αίσθημα κορεσμού - αυξάνει τις εκρήξεις ινσουλίνης που δημιουργούν ευνοϊκό περιβάλλον για αποθήκευση λίπους. Οι εκρήξεις ακολουθούνται από υπογλυκαιμία και λαχτάρα για περισσότερο ποτό και κατανάλωση τροφών επιπέδου junk food. 4. To αλκοόλ μειώνει τα επίπεδα της τεστοστερόνης τόσο στους άντρες όσο και στις γυναίκες. Λίγες συμβουλές: - αποφύγετε τελείως το αλκοόλ αν βρίσκεστε σε περιοριστική δίαιτα,αν στοχεύετε σε peak fitness ή αν είστε επαγγελματίας αθλητής ή μοντέλο. - οι υπόλοιποι πίνετε μόνο σε ειδικές περιστάσεις και όχι πάνω από 1-2 ποτά. Μην πίνετε κάθε μέρα γιατί θα δημιουργηθεί εξάρτηση και έξη. - μάθετε πόσες θερμίδες έχει ένα cocktail. Ρίξτε μια ματιά στο link. - το καλύτερο αλκοολούχο ποτό είναι το κρασί. - προσέξτε την καταλυτική επίδραση του αλκοόλ στην υπερφαγία. - τέλος αν είστε λογικοί, απολαύστε το ποτάκι σας χωρίς ενοχές. Για να είμαστε ρεαλιστές: το ποτό δεν μπορεί να εκδιωχθεί από τη ζωή μας. Εκείνο όμως που μπορούμε να κάνουμε όσοι ρίχνουμε μαύρο ιδρώτα στα γυμναστήρια είναι να το ελέγχουμε αποτελεσματικά! Να είστε υγιείς,αισιόδοξοι και πάντα με ένα χαμόγελο! Χρήστος Στρογγύλης   Πηγή:http://totalfitness-christos.blogspot.com

Leave a Reply