Απόκτησε συκώτι από … ατσάλι !!!

Sep 22, 2014 No Comments by

Το συκώτι, ως το όργανο του οποίου ο ρόλος είναι ιδιαιτέρως σημαντικός για τον οργανισμό μας καθώς μεταβολίζει τις τροφές και αποβάλλει τις τοξίνες, είναι πολύ σημαντικό να διατηρείται υγιές. Δες παρακάτω πώς θα το θωρακίσεις!

  1. Χάσε το περιττό βάρος

Η απώλεια των περιττών κιλών μπορεί να αποδειχθεί πολύ σημαντική στην ενίσχυση της λειτουργίας του συκωτιού. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η αντίσταση του οργανισμού στην ινσουλίνη με αποτέλεσμα να μειώνεται ο κίνδυνος εμφάνισης του λεγόμενου ‘ΜΑΛΝΗ’, που αποτελεί συχνή νόσο του συκωτιού. Στόχος μας πρέπει να είναι ο δείκτης μάζας σώματος να μην είναι υψηλότερος του 23!

  1. Άλλαξε την διατροφή σου

Δεδομένου ότι ο ρόλος του ήπατος στον οργανισμό είναι να μεταβολίζει τους υδατάνθρακες και τα λίπη, υιοθετώντας μια πιο υγιεινή, θα διευκολύνεις σημαντικά την λειτουργία του. Εμπλούτισε λοιπόν το καθημερινό μενού σου με πράσινα λαχανικά, ξηρούς καρπούς καθώς και λιπαρά ψάρια. Η κατανάλωση των παραπάνω τροφίμων, τα οποία είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, βιταμίνη Κ και Ω-3 λιπαρά οξέα έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης ‘ΜΑΛΝΗ’.

  1. Με μέτρο το αλκοόλ!

Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ δυσκολεύει το συκώτι να το μεταβολίσει ενώ ταυτόχρονα είναι πιθανό να προκαλέσει βλάβη στα υπατικά κύτταρα. Προκειμένου λοιπόν να αποφύγεις αυτό τον κίνδυνο, αλλά και τον αντίστοιχο μη αλκοολικής στεατοηπατίτιδας, δεν θα πρέπει να ξεπερνιέται η κατανάλωση 2 ποτών ημερησίως ( ή αντίστοιχα 300 mL κρασιού και 700 mL μπύρας) !

( !!! ) : Ενδείξεις οι οποίες μπορούν να παρατηρηθούν και να υποδεικνύουν πιθανή δυσλειτουργία του συκωτιού αποτελούν τα εξής: δερματικές αλλαγές, προβλήματα κοιλιακής φύσεως, παρατεταμένη και αδικαιολόγητη κόπωση, προβλήματα στην ούρηση και στο έντερο!!!

  1. Προσοχή στην λήψη παυσίπονων!

Η ουσία ‘’παρακεταμόλη’’ που εμπεριέχεται στα παυσίπονα χάπια, εξ’ αιτίας του γεγονότος ότι κατά την διαδικασία μεταβολισμού της παράγονται τοξικά παραπροϊόντα, είναι πιθανό να εξαντλήσει το συκώτι ή ακόμα και να προκαλέσει οξεία ηπατική ανεπάρκεια. Η ύψιστη ποσότητα παρακεταμόλης που λαμβάνεται καθημερινά δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 4.000 mg!

( !!! ) : Η ουσία ‘’παρακεταμόλη’’ δεν αποτελεί συστατικό μόνο των παυσίπονων αλλά εμπεριέχεται και σε διάφορα άλλα φαρμακευτικά σκευάσματα!!!

  1. Επισκέψου το γυμναστήριο τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα!

Μέσω της άσκησης είναι γνωστό ότι ο οργανισμός σου καίει το περιττό λίπος. Έτσι λοιπόν διευκολύνεται η λειτουργία του συκωτιού καθώς ποσότητα του λίπους ‘’καίγεται’’ προτού φτάσει στο συκώτι. Ως αποτέλεσμα λοιπόν παρατηρείται η αύξηση της ευαισθησίας του οργανισμού στην ινσουλίνη αλλά επιτυγχάνεται φυσικά και απώλεια βάρους. Ειδικοί λένε ότι η άσκηση 3 φορές εβδομαδιαίως είναι η ιδανική συχνότητα!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Απόκτησε συκώτι από … ατσάλι !!!, 10.0 out of 10 based on 1 rating

Διαβάστε επίσης:

  • No Related Posts
Υγεία

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
No Responses to “Απόκτησε συκώτι από … ατσάλι !!!”

Leave a Reply