Ασκήσεις για πλαδαρά μπράτσα

Από την Έφη Τσεκούρα -personal trainer , mail etsekura@otenet.gr Όταν παίρνουμε βάρος το σώμα μας προτιμά ιδιαίτερα κάποιες περιοχές για να αποθηκεύσει το παραπανίσιο λίπος. Μια από αυτές είναι τα μπράτσα και συγκεκριμένα το πίσω μέρος δηλαδή η περιοχή του τρικέφαλου μυός. Η χαλαρότητα σε αυτό το σημείο αποτελεί άγχος σε άνδρες και σε γυναίκες ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες οπού το πρόβλημα αποκαλύπτεται λόγω της χαλαρής ένδυσης. Για να αντιμετωπίσετε την πλαδαρότητα του τρικέφαλου θα πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας σε ειδικές ασκήσεις χωρίς να ξεχνάτε πάντοτε ότι για να μειώσετε το λίπος πρέπει να ενσωματώσετε στο πρόγραμμα σας αερόβια άσκηση και σωστή διατροφή. Παρακολουθείστε τα παρακάτω βιντεάκια κ επιλέξτε τις ασκήσεις που αντιστοιχούν στο δικό σας επίπεδο. Επαναλάβετε δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα αλλά όχι σε διαδοχικές μέρες. http://www.youtube.com/watch?v=tKjcgfu44sI&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=57bbRJn0xec&feature=channel http://www.youtube.com/watch?v=38GRp-dd8ic&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=iQCSXsu29dA&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=iBxkEdB5cs4&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=bDKUlsuV6v4&feature=player_embedded Πηγή: stilato.gr  

Leave a Reply