Βάρη και γυναίκες …. Μύθοι 1 & 2

Fitness Tip: από την Έφη Τσεκούρα Personal Trainer mail: etsekura@otene.gr ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ – 4 ΜΥΘΟΙ.. ΜΥΘΟΣ 1: Θα γίνω ογκώδης αν κάνω βάρη.. Λόγω του γεγονότος ότι οι γυναίκες δεν έχουν την ίδια παραγωγή τεστοστερόνης με τους άνδρες- μία από τις βασικές ορμόνες που είναι υπεύθυνες για την αύξηση του μεγέθους των μυών- είναι αδύνατο για μια γυναίκα να αποκτήσει τεράστια μυϊκή μάζα. Η εικόνα των γυναικών που ασχολούνται επαγγελματικά με το bodybuilding δεν επιτυγχάνεται απλά και μόνο με την ενασχόληση της προπόνησης με βάρη. Δυστυχώς αυτό επιτυγχάνεται σε συνδυασμό με την χρήση αναβολικών στεροειδών.. ΜΥΘΟΣ 2: Για αδυνάτισμα πρέπει να κάνω μόνο αερόβια άσκηση.. Σαφώς η αερόβια άσκηση ενδείκνυται κατά κύριο λόγο για την απώλεια σωματικού λίπους αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποκλείσετε από το πρόγραμμα σας τα βάρη. Αντίθετα οι ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης θα προκαλέσουν αύξηση του βασικού μεταβολισμού σας, άρα και απώλεια περισσοτέρων θερμίδων.. Πηγή: http://www.stilato.gr  

Leave a Reply