Γιάτρεψε το άσθμα με Yoga

Η Yoga γενικά έχει βοηθήσει πολύ κόσμο στην αντιμετώπιση πολλών προβλημάτων υγείας, δυσλειτουργιών του οργανισμού, καθώς και σωματικών ανωμαλιών που δημιουργούν κινητικά προβλήματα. Φυσικά γνωστή είναι και η θεραπευτική δράση της Yoga σχετικά με τη συναισθηματική και ψυχολογική φόρτιση, τις ψυχολογικές διακυμάνσεις και τις νευρολογικές και ψυχολογικές διαταραχές. Οι διάφορες asana και στάσεις της Yoga διευκολύνουν την διέλευση της ενέργειας και ενεργοποιούν και τονώνουν την λειτουργία συγκεκριμένων οργάνων η καθεμία.

Άσθμα και οργανισμός

Το Yoga είναι μια πολύ κοινή ασθένεια, αφού μεγάλο μέρος του πληθυσμού ταλαιπωρείται από αυτή. Το άσθμα χτυπάει τους πνεύμονες και εκδηλώνεται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενηλίκους, ενώ πολλές φορές αποκτά χρόνια μορφή. Συνήθως το άσθμα εκδηλώνεται με επεισόδια έντονης δύσπνοιας, εξάρσεις βαθύ και έντονου βήχα που συνήθως παρουσιάζεται κατά τη διάρκεια του ύπνου ή πολύ νωρίς το πρωί, πόνο και σφίξιμο στην περιοχή του θώρακα και του στήθους και συριγμό κατά την αναπνοή. Πολλές φορές μάλιστα, κατά την έντονη κρίση άσθματος, μπορεί το άτομο να οδηγηθεί ακόμα και στον θάνατο από έλλειψη οξυγόνου.

Η βοήθεια της Yoga στο άσθμα

Η Yoga ουσιαστικά λειτουργεί ως εξής σε σχέση με το άσθμα :
  • Χτίζει μια καλύτερη φυσική κατάσταση
  • Βελτιώνει την υγεία της καρδιάς και βοηθάει στην καλή λειτουργία της
  • Βελτιώνει την δίοδο και τη ροή του αέρα μέσω του αναπνευστικού συστήματος
  • Η εξάσκηση με συγκεκριμένες asana και στάσεις της Yoga βοηθάει στην εκμάθηση σωστότερου τρόπου εισπνοής και εισαγωγής του αέρα στους πνεύμονες και εκπνοής και αποβολής του από αυτούς, με σκοπό να αποτραπεί η έλλειψη οξυγόνου κατά τη διάρκεια μιας κρίσης άσθματος
  • Βοηθάει στην αποβολή του έντονου στρες και του άγχους που μπορεί να οδηγήσει και σε κρίση άσθματος
  • Ηρεμεί και απελευθερώνει το άτομο από την κακή ενέργεια της ημέρας και ενισχύει την συγκέντρωση, η οποία είναι πολύ χρήσιμη, ειδικά κατά τα επεισόδια κρίσης άσθματος, που επιβάλλεται καλός έλεγχος της αναπνοής
  • Ενισχύει τη δύναμη της θέλησης και διδάσκει πως κάποιος μπορεί να ελέγχει τον εαυτό του και το σώμα του, καθώς και όλες του τις λειτουργίες και βοηθάει στην εκμάθηση του ελέγχου μια κατάστασης κρίσης
  • Βοηθάει στην διαδοχική συσφιξη και χαλάρωση των μυών των πνευμόνων που με την παράλληλη βοήθεια και των νεύρων φροντίζουν για μια ελεγχόμενη αναπνοή ακόμα και κατά την ώρα της κρίσης και δεν επιτρέπουν τον εγκλωβισμό του αέρα
  • Η τακτική εξάσκηση βοηθάει ακόμα και στην αποφυγή αλλεργιογόνων παραγόντων που είναι ικανοί να οδηγήσουν σε έντονες κρίσεις άσθματος
     

Leave a Reply