Γραμμωμένο σώμα: Είναι εφικτό;;

May 17, 2011 No Comments by

Το υψηλό επίπεδο γράμμωσης είναι τις περισσότερες φορές το ιδανικό αποτέλεσμα για όσους γυμνάζονται και για αυτό το λόγο κάνουμε δίαφορες θυσίες για να το πετύχουμε.

Γράμμωση έχουμε όταν οι μύες μας είναι ευδιάκριτοι κάτω από το υποδόριο στρώμα του λίπους. Η διαδικασία της γράμμωσης αποτελεί άλυτο γρίφο για τους περισσότερους ανθρώπους που ασχολούνται με τη γυμναστική, χωρίς ποτέ να έχουν δοθεί ξεκάθαρες απαντήσεις. Οι μεταβλητές που παίζουν ρόλο είναι πολλές και διαφορετικές για κάθε άνθρωπο και για αυτό δεν υπάρχει συγκεκριμένη συνταγή για την επίτευξη της.

Γενετική προδιάθεση

Τα τρία είδη σωματότυπου διαφέρουν αρκετά στη σωματική τους σύσταση, δίνοντας σαφές πλεονέκτημα στο γενετικά προικισμένο μεσομορφικό άνθρωπο. Τα υπόλοιπα δυο (εκτομορφικός, ενδομορφικός) χρειάζονται πολύ περισσότερη προσπάθεια για απόκτηση γράμμωσης και κυρίως για τη συντήρηση της.

Γυμνάζομαι με μεγάλα βάρη

Αντίθετα με την άποψη που επικρατούσε όλα αυτά τα χρόνια γύρω από την σχέση γράμμωση- επιβάρυνση, ο αποδοτικότερος τρόπος προπόνησης είναι τα πολλά κιλά με λίγες επαναλήψεις. Η γράμμωση απαιτεί μεγάλους μύες και οι μύες με τη σειρά τους μεγάλη αντίσταση.

Μειώνω το αλάτι στα γεύματα

Το αλάτι προκαλεί κατακράτηση υγρών και αυτό θα πρέπει να ελαττωθεί αν μας ενδιαφέρει η εικόνα του στεγνού σώματος.

Αύξηση των σωματικών δραστηριοτήτων

Πολύ δύσκολα θα δούμε έναν άνθρωπο που κάνει καθιστική ζωή αρκετά γραμμωμένο. Δυστυχώς μόνο η προπόνηση δεν μπορεί να μας εξασφαλίσει όλη την ενεργειακή δαπάνη που χρειαζόμαστε.

Κάνω πολλά μικρά γεύματα

Ένα από τα βασικότερα εργαλεία αύξησης του μεταβολισμού είναι τα μικρά τακτικά γεύματα. Τα γεύματα δεν πρέπει να απέχουν μεταξύ τους περισσότερο από 3 ώρες, ενώ το μέγεθος πρέπει να είναι τόσο ώστε να μας εξασφαλίζει αρκετή ενέργεια αλλά και εύκολη πέψη.

Υψηλό ποσοστό πρωτεΐνης στα γεύματα

Η γράμμωση απαιτεί μεγάλους μύες και η υπερτροφία μυών απαιτεί αρκετή πρωτεΐνη.

Άφθονο νερό

Η κατανάλωση νερού συμβάλει τα μέγιστα στην αποφυγή της κατακράτησης υγρών από το σώμα. Το νερό μας βοηθά να απαλλαγούμε από το υπερβάλλον νάτριο, που μπορεί να προκαλεί κατακράτηση υγρών.

Συγκεκριμένο ωράριο διατροφής-προπόνησης

Όταν το σώμα συνηθίζει σε μια συγκεκριμένη ρουτίνα διατροφής και προπόνησης αποθηκεύει πολύ λιγότερο λίπος αφού μπορεί να συγχρονιστεί καλύτερα στις ενεργειακές δαπάνες.

Τρώω μόνο όσους υδατάνθρακες χρειάζομαι

Οι υδατάνθρακες αποτελούν το βασικό καύσιμο του οργανισμού. Δεν παραβλέπουμε ότι οποιαδήποτε υπερβολή θα αποθηκευθεί κάτω από το δέρμα υπό μορφή λίπους.

Αρκετή αερόβια άσκηση

Η αερόβια άσκηση αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία κατανάλωσης ενέργειας.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.9/10 (8 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Γραμμωμένο σώμα: Είναι εφικτό;;, 9.9 out of 10 based on 8 ratings

Διαβάστε επίσης:

Slider, Γυμναστική

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
No Responses to “Γραμμωμένο σώμα: Είναι εφικτό;;”

Leave a Reply