Γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι που γυμνάζονται δεν έχουν αποτελέσματα;

O περισσότερος κόσμος παραμελεί την άσκηση με βάρη σε όφελος της αερόβιας. Ιδίως οι γυναίκες για τις οποίες τα βάρη αποτελούν απόλυτη αναγκαιότητα: H αερόβια βοηθάει σε πολλά πράγματα αλλά δεν μπορεί να αλλάξει το σχήμα του σώματός σας. Επίσης μην ξεχνάτε την απειλή της σαρκοπενίας και της οστεοπόρωσης. Θα μου πείτε ότι είναι πιο άνετο και πιο σικ να χρησιμοποιείς το διάδρομο από το να κτυπιέσαι με τα βάρη και θα συμφωνήσω αλλά τα οφέλη από τα βάρη είναι πάρα πολλά: Tο κυριότερο όφελος είναι η βελτίωση της ποιότητας της ζωής στις μεγαλύτερες ηλικίες. Κάντε τα τα προγράμματά σας σύντομα,έντονα,με λίγα σετ ανά άσκηση και πολύ μικρά διαλείμματα. Οι κινήσεις θα πρέπει να είναι απόλυτα ελεγχόμενες και αργές τόσο στο ανέβασμα όσο και στο κατέβασμα. Γυμνασθείτε με ένταση 2-3 φορές την εβδομάδα για 20'-30' και επιτρέψτε στα μεσοδιαστήματα την ξεκούραση του νευρομυϊκού σας συστήματος.   Πηγή:totalfitness-christos.blogspot.com

Leave a Reply