Οι 12 τρόποι για να μην διακόψετε τη γυμναστική σας λόγω καύσωνα

Η θερμοκρασία χτυπάει κόκκινο και η ζέστη τις περισσότερες ώρες της ημέρας είναι ανυπόφορη. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι θα σταματήσουμε τη γυμναστική μας μέχρι να έρθουν τα πρωτοβρόχια. Πώς, όμως, μπορούμε να γυμναστούμε σε αυτές τις συνθήκες;

Για πολλούς η ζέστη είναι άλλη μια δικαιολογία – αρκετά ισχυρή για να είμαστε ειλικρινείς- για να δώσουν στον εαυτό τους ένα περιθώριο να χαλαρώσει από την άσκηση και να μπει σε διάθεση διακοπών, έχοντας περισσότερο χρόνο για βόλτες και ξεκούραση. Γι’ αυτούς δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά, όσοι, όμως, πραγματικά θέλουν να συνεχίσουν τη γυμναστική τους, αλλά νιώθουν ότι η ζέστη δεν τους δίνει περιθώριο να το κάνουν, υπάρχουν τρόποι να την ξεπεράσετε και να συνεχίσετε κανονικά το δρόμο σας προς ένα σμιλεμένο σώμα και μια καλύτερη υγεία, χωρίς… διακοπές. Δείτε πώς θα βγείτε νικητές από τη ζέστη με 12 απλούς τρόπους. Γυμναστείτε μέσα στο νερό Επισκεφτείτε την πισίνα ή το κολυμβητήριο του Δήμου σας και δοκιμάστε εκτός από το κολύμπι, να κάνετε ασκήσεις μέσα στο νερό, όπως για παράδειγμα τζόκινγκ. Η υδροστατική πίεση βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, ενώ ταυτόχρονα καίμε περισσότερες θερμίδες και δροσιζόμαστε. Μπορεί να ψάξετε και για μαθήματα aqua aerobics σε κοντινά σας γυμναστήρια ή ακόμη και να ασχοληθείτε με ένα σπορ, όπως θαλάσσιο βόλεϊ, μαζί με τους φίλους σας. Και σίγουρα ακόμη κι αν έξω έχει καύσωνα, εσείς δεν πρόκειται να προλάβετε να χύσετε ούτε μια στάλα ιδρώτα. Ασκηθείτε νωρίς το πρωί Τις ημέρες που γνωρίζετε εκ των προτέρων ότι το θερμόμετρο θα «χτυπήσει» απαγορευτικές θερμοκρασίες, βάλτε το ξυπνητήρι 1 ώρα νωρίτερα από τη συνηθισμένη και κάντε τις διατάσεις σας νωρίς το πρωί στη βεράντα σας ή στο πάρκο της γειτονιάς σας. Έτσι, θα αποφύγετε την έντονη ζέστη και θα ξεκινήσετε τη μέρα σας με το… δεξί. Κάντε τις δύσκολες ασκήσεις σε κλειστούς χώρους Αν υπάρχουν κάποιες ασκήσεις που σας δυσκολεύουν ή ακόμη κι αν το τζόκινγκ που κάνετε καθημερινά, πλέον σας φαίνεται άθλος να το κάνετε στο πάρκο, τότε μεταφέρετε την άσκησή σας στο γυμναστήριο ή μέσα στο σπίτι. Ένας κλιματιζόμενος χώρος θα κάνει σίγουρα τα πράγματα πιο εύκολα, οπότε κάντε το τζόκινγκ σας στο διάδρομο, μέχρι οι θερμοκρασίες να επανέλθουν στις φυσιολογικές για το… ανθρώπινο είδος. Δοκιμάστε τις ρακέτες Ένα παιχνίδι τένις μπορεί να προσφέρει τεράστια εκτόνωση, τι γίνεται όμως όταν η ζέστη δεν το επιτρέπει; Πάρτε τις ρακέτες σας και… σ’ άλλη παραλία. Αντί για τένις, μπορείτε να παίξετε ρακέτες πλάι στη θάλασσα, έτσι ώστε να κάνετε τις βουτιές σας όταν ζεσταίνεστε και ταυτόχρονα να ασκείστε. Τρέξτε στη βροχή Το καλοκαίρι δε σημαίνει ότι μια γερή βροχή αποκλείεται και αν δεν το έχετε ήδη δοκιμάσει, ήρθε η ώρα: φορέστε τα αθλητικά σας και κάντε το καθιερωμένο σας τρέξιμο την ώρα που βρέχει. Εκτός του ότι είναι διασκεδαστικό, θα σας δροσίσει και θα σας δώσει άλλο ρυθμό, διαφορετικό, ο οποίος ενδεχομένως να κάνει το τρέξιμό σας να διαρκέσει περισσότερη ώρα. Περπατήστε στα δροσερά
Αν έχει πολλή ζέστη για να περπατήσετε στο πάρκο της γειτονιάς σας μετά τη δουλειά, δοκιμάστε να φορέσετε τα αθλητικά σας παπούτσια και να πάτε στο κοντινό εμπορικό κέντρο. Ο κλιματισμός του θα σας κρατήσει δροσερούς και θα μπορέσετε να περπατήσετε για περισσότερη ώρα – συν του ότι μετά μπορείτε να επιβραβεύσετε τον εαυτό σας με μια καινούργια μπλούζα ή ένα mp3 player, το οποίο θα σας χρησιμεύσει και στη γυμναστική σας. Μην φοβάστε το… μπουγέλωμα Θυμηθείτε για λίγο τα παιδικά σας χρόνια και βρεθείτε για τρέξιμο με τους φίλους σας με τα… νεροπίστολα. Θα δείτε ότι θα γυμναστείτε εξίσου καλά τρέχοντας να αποφύγετε να βραχείτε, θα διασκεδάσετε και θα δροσιστείτε. Προτιμήστε καλύτερα τις απογευματινές ώρες που ο ήλιος βρίσκεται στη δύση του, έτσι ώστε να το ευχαριστηθείτε ακόμη περισσότερο και θυμηθείτε ότι όταν η άσκηση μετατρέπεται σε διασκέδαση, έχει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Επισκεφτείτε τις… νεροτσουλήθρες Όχι, δεν είναι μόνο για μικρά παιδιά! Οι βουτιές στις νεροτσουλήθρες θα σας κρατήσουν δραστήριους όλη την ημέρα και το καλύτερο είναι ότι δεν θα καταλάβετε καν ότι γυμνάζεστε – ούτε πόσους βαθμούς δείχνει το θερμόμετρο. Κάντε ένα μίνι τρίαθλο Αν έχετε ένα πρωινό ελεύθερο, πάρτε ένα φίλο ή το/τη σύντροφό σας και οργανώστε ένα τρίαθλο προσαρμοσμένο σ’ εσάς, αφήνοντας το κολύμπι για το τέλος, προκειμένου να δροσιστείτε. Δοκιμάστε να τρέξετε για 20 λεπτά, να κάνετε ποδήλατο για άλλα 30 κι έπειτα να κολυμπήσετε και να δροσιστείτε. Βρείτε τα δροσερά σημεία της περιοχής σας
Όπου κι αν μένετε, σίγουρα θα υπάρχουν κάποια πιο δροσερά, σκιερά σημεία με πράσινο, τα οποία θα προτιμούν οι… αθλητές της περιοχής, από τους ποδηλάτες, μέχρι όσους κάνουν τζόκινγκ ή περπάτημα. Ψάξτε τα και προτιμήστε τα, ακόμη κι αν είναι λίγο πιο μακριά. Ειδικά αν αυτά έχουν αρκετό πράσινο, σίγουρα θα είναι πολύ πιο δροσερά από την άσφαλτο ή το πεζοδρόμιο κάτω από το σπίτι σας. Προτιμήστε τις βραδινές ώρες Είναι πολύ πιο ευχάριστο να μην σας καίει ο ήλιος στο πρόσωπο όταν γυμνάζεστε, αλλά ίσως πολλοί από εσάς να φοβούνται να πηγαίνουν μόνοι τους τις βραδινές ώρες για τρέξιμο στο πάρκο. Σε αυτή την περίπτωση, συστήστε ή βρείτε μια ομάδα που κανονίζει τη γυμναστική της αυτές τις ώρες και κανονίστε να την ακολουθείτε. Οι καλοκαιρινές βραδιές είναι ότι πρέπει για να βρίσκεστε έξω και να απολαμβάνετε τη φύση, καθώς ταυτόχρονα κάνετε τη γυμναστική σας και κοινωνικοποιήστε. Τελειώστε την ημέρα σας με έναν περίπατο Όταν ο ήλιος έχει πια «πέσει», κάντε μια βόλτα στη γειτονιά σας, στο πάρκο, βγάλτε το σκύλο σας έξω και τρέξτε μαζί του ή περπατήστε με ένα φίλο. Είναι η καλύτερη ώρα για να κινηθείτε, χωρίς να σας διαλύει η ζέστη, αλλά και ο καλύτερος τρόπος να χαλαρώσετε μετά από μια κουραστική και ζεστή ημέρα…
Πηγή:http://www.clickatlife.gr

Leave a Reply