Δίαιτα : «Αποτοξίνωση ΤΩΡΑ από τη ζάχαρη» !!!

Εάν νιώθετε εξαρτημένοι από τη ζάχαρη, εάν έχετε ανάγκη να χάσετε βάρος αλλά βλέπετε ότι αδυνατείτε να ελέγξετε την ανάγκη σας για γλυκά, τότε το διατροφικό αυτό πρόγραμμα του διατροφολόγου Brooke Alpert σε συναργασία με τη δερματολόγο Dr. Patricia Farris, θα σας βοηθήσει να «απεξαρτηθείτε» από τη ζάχαρη, να πείτε «ΟΧΙ!» στους γλυκούς πειρασμούς και να καταφέρετε να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση αλλά και την εικόνα σας.

Λίγα λόγια γενικά ...

Είναι γνωστό σε όλους πλέον, πως η ζάχαρη αποτελεί μεγάλο εχθρό της υγείας μικρών και μεγάλων. Διαιτολόγοι, γιατροί, οδοντίατροι, γυμναστές προειδοποιούν για τις πολλές και ποικίλλες βλάβες που μπορεί να προκαλέσει η υπερ-κατανάλωση ζάχαρης στον οργανισμό και την υγεία. Ένας μέσος άνθρωπος καταναλώνει πάνω από 70 κιλά ζάχαρη κάθε χρόνο, ποσότητα ασύλληπτη για τον κοινό νου, που προκαλεί δραματικές βλάβες στην υγεία, με σημαντικότερη και υψηλής επικινδυνότητας, τον διαβήτη ! Ο διαβήτης δεν είναι όμως η μοναδική επίπτωση της κατανάλωσης ζάχαρης στον οργανισμό. Η υπερβολική και τακτική κατανάλωση ζάχαρης μπορεί να προκαλέσει μια σειρά από παρενέργειες και από ανεπιθύμητες καταστάσεις στο άτομο, όπως :
  • Καριαγγειακά νοσήματα
  • Αθηροσκλήρωση
  • Alzheimer
  • Υπερανάπτυξη Candida
  • Καταρράκτη
  • Υπερβολική κούραση και εξάντληση
  • Πρόωρη γήρανση

Ο στόχος του διατροφικού πλάνου

Σκοπός του προγράμματος των Brooke Alpert και της δερματολόγου Dr. Patricia Farris ήταν η δημιουργία ενός συγκροτημένου διατροφικού πλάνου που θα επιτύχει :
  • έλεγχο των επιπέδων σακχάρου στο αίμα
  • απώλεια βάρους
  • αύξηση των επιπέδων ενέργειας
  • βελτίωση της όψης και της υφής της επιδερμίδας
Το αποτοξινωτικό αυτό πλάνο διαρκεί 31 ημέρες και στοχεύει στον αποτελεσματικό περιορισμό κατανάλωσης ζάχαρης.

Τα στάδια του διατροφικού πλάνου

Στάδιο 1ο : «Στόχος : Αποτοξίνωση» Κατά το 1ο αυτό στάδιο του διατροφικού αυτού προγράμματος, βασικός στόχος είναι η αποτοξίνωση του οργανισμού από τη ζάχαρη. Το στάδιο αυτό διαρκεί 3 ημέρες και αποσκοπεί στην αποβολή της ζάχαρης από τον οργανισμό. Όχι όμως μόνο της ζάχαρης όπως τη γνωρίζουμε αλλά και σε οποιαδήποτε μορφή της, είτε μέσα σε τρόφιμα, είτε ακόμα και φρούτα. Οι 3 αυτές πρώτες ημέρες δεν πρέπει να περιέχουν καθόλου ζάχαρη ώστε να μπορέσει ο οργανισμός να απεξαρτηθεί, να καθαρίσει και να μπει σε νέο πρόγραμμα. Ειδικά τις πρώτες ημέρες της αποτοξίνωσης είναι πιθανό να νιώσετε κόπωση ή πονοκεφάλους. Είναι απόλυτα φυσιολογικό και οφείλεται στη δυσκολία του οργανισμού να αποτοξινωθεί και να αποβάλλει την ανάγκη του για κατανάλωση ζάχαρης. Σιγά – σιγά θα παρατηρείτε ότι τα συμπτώματα αυτά θα γίνονται όλο και πιο αραιά μέχρι να εξαφανιστούν εντελώς. Στάδιο 2ο : «Στόχος : Ομορφιά & Νεότητα» Κατά το δεύτερο στάδιο του προγράμματος, το οποίο επίσης διαρκεί για 3 ημέρες, θα συνδυάσετε την ομορφιά, την απόλαυση και τη χαλάρωση. Ενθαρρύνεται η παρακολούθηση ειδικών προγραμμάτων χαλάρωσης, θεραπειών μασάζ, χαλαρωτικών spa περιποιήσεων, ακόμα και αν αυτό δεν είναι σε κάποιο εξειδικευμένο κέντρο αλλά στο σπίτι και στην μπανιέρα σας.
  • Μάσκες περιποίησης
  • Μάσκες ενυδάτωσης
  • Χαλαρωτικά αφρόλουτρα με αιθέρια έλαια
  • Απολέπιση
  • Μάσκες σύσφιξης
Η περιποίηση της επιδερμίδας είναι υψίστης σημασίας σε αυτό το στάδιο του προγράμματος. Η επιδερμίδα είναι ο καθρέφτης μας προς τα έξω. Μια νεανική επιδερμίδα αντανακλά ομορφιά και νεότητα ! ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Το 1ο και το 2ο στάδιο εφαρμόζονται ταυτόχρονα ! Στάδιο 3ο : «Κυρίως πρόγραμμα» Το κυρίως αυτό μέρος του προγράμματος χωρίζεται σε 4 εβδομάδες όπου το διατροφικό πλάνο ελαφρώς διαφοροποιείται σε καθεμία από αυτές. 1η εβδομάδα του προγράμματος :
  • 3 φορές την εβδομάδα μπορείτε να καταναλώνετε από ένα ποτήρι κρασί
  • Προσθέτετε μία μερίδα γαλακτοκομικών την κάθε ημέρα
2η εβδομάδα του προγράμματος :
  • Καταναλώνετε φρούτα
  • Μία επιπλέον μερίδα γαλακτοκομικών προστίθεται στη διατροφή σας
3η εβδομάδα του προγράμματος :
  • Προσθέτετε δημητριακά ολικής άλεσης
  • Μπορείτε να καταναλώσετε μια μερίδα μαύρης σοκολάτας
4η εβδομάδα του προγράμματος :
  • Περισσότερα φρούτα
  • Περισσότερα αμυλούχα τρόφιμα

Τρόφιμα που επιτρέπει το διατροφικό πλάνο

  • Λαχανικά (χωρίς περιορισμό)
  • Υγιή λίπη (ελαιόλαδο, ελιές, αβοκάντο, καρύδια και καρύδα)
  • Δημητριακά ολικής άλεσης
  • Φρούτα (με μέτρο)
  • Όσπρια
  • Άπαχη πρωτεΐνη
  • Πουλερικά
  • Βότανα
  • Πράσινο τσάι
  • Φακές
  • Κινόα
  • Ζυμαρικά ολικής άλεσης
  • Λεμόνι
  • Ξύδι
  • Αμύγδαλα
  • Θαλασσινά
  • Τόφου
  • Αυγά
  • Χοιρινό

Leave a Reply