Δίαιτα των 3 ωρών : Χαλαρή αποτοξίνωση μετά την περίοδο των γιορτών.

Όπως προδίδει και η ονομασία της, η δίαιτα των 3 ωρών είναι μια διατροφική πρόταση που προτείνει συχνά γεύματα με απόσταση 3 ωρών το ένα από το άλλο. Είναι μια δίαιτα που απευθύνεται σε ανθρώπους με ανεπτυγμένη την όρεξη που 3 γεύματα την ημέρα δεν τους καλύπτουν. Με την δίαιτα των 3 ωρών τα γεύματα φτάνουν τα 5 περίπου την κάθε ημέρα, με αποτέλεσμα να διατηρείται στα ύψη ο μεταβολισμός, ενώ παράλληλα ο χρήστης δεν προλαβαίνει να νιώσει το αίσθημα της πείνας.

Τι επιτυγχάνει η δίαιτα των 3 ωρών

Ειδικά μετά την περίοδο των γιορτών, όλοι επιθυμούμε να ξαναβρούμε τους ρυθμούς μας χωρίς μεγάλη πίεση και χωρίς να μεταβούμε από το ένα άκρο στο άλλο απότομα, χωρίς δηλαδή να περάσουμε από το πολύ φαγητό της περιόδου των γιορτών στην απαγόρευση των πάντων από τη διατροφή μας. Η δίαιτα των 3 ωρών παρέχει ένα γεμάτο διατροφικό πλάνο που δεν αφήνει τον χρήστη να πεινάσει, ενώ αντιθέτως του επιτρέπει και μικρέαπολαύσεις που τον κρατούν ευχαριστημένο.

Πώς λειτουργεί η δίαιτα των 3 ωρών

Η δίαιτα των 3 ωρών, όπως προαναφέραμε, περιλαμβάνει περίπου 5 γεύματα την κάθε ημέρα, το οποίο συνεπάγεται ένα πρωινό γεύμα, ένα ενδιάμεσο σνακ, ένα μεσημεριανό γεύμα, ένα ενδιάμεσο σνακ και τέλος ένα βραδινό γεύμα. Το ευχάριστο με τη δίαιτα των 3 ωρών είναι ότι επιτρέπει και μικρές απολαύσεις που περιλαμβάνουν επεξεργασμένα προϊόντα, καθώς επίσης και junk food. Σημαντικό παράγοντα παίζει ο τρόπος με τον οποίο συνδυάζονται οι τροφές που επιλέγονται. Έτσι, η πρωτεΐνη θα πρέπει απαραίτητα να συνδυάζεται με υδατάνθρακες και λίπος, και με φρούτα και λαχανικά όταν αυτό είναι δυνατόν.

Προτεινόμενο πλάνο της δίαιτας των 3 ωρών

Πρωινό γεύμα 1 muffin, γάλα 1%, 1 μήλο
Ενδιάμεσο σνακ 1 μπάρα δημητριακών
Μεσημεριανό γεύμα Κανελόνια με άπαχο τυρί, σαλάτα με άπαχη σως
Ενδιάμεσο σνακ 12 Μ&Μ ή σνακ των 100 θερμίδων
Βραδινό γεύμα 1 πατάτα ψητή μικρή, λίγο ψητό κοτόπουλο, 1 φλυτζάνι φασόλια πράσινα
Επιβάλλεται η άφθονη κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας (τουλάχιστον 8 ποτήρια), και από ροφήματα επιτρέπεται μία Coca Cola διαίτης, ένας καφές, και οποιοδήποτε αφέψημα χωρίς ζάχαρη (τσάι, βότανα κλπ.)

Πώς βοηθάει η δίαιτα των 3 ωρών

Όσο οξύμωρο και αν φαίνεται, η κατανάλωση βιομηχανοποιημένων προϊόντων και junk food, δεν λειτουργεί ανασταλτικά στη διαδικασία απώλειας βάρους. Αντίθετα, όταν η κατανάλωσή τους γίνεται σωστά και με μέτρο, βοηθάει την ψυχολογία του ατόμου που κάνει τη δίαιτα και του δίνει κίνητρο για να συνεχίσει την προσπάθειά του. Το άτομο που κάνει τη δίαιτα θα αρχίσει να βλέπει ορατές διαφορές στο σώμα του και μάλιστα χωρίς να έχει φτάσει σε διατροφικές ακρότητες και εξαντλητικές δίαιτες που θα καταπονούσαν τον οργανισμό του.

Συμπέρασμα

Σημαντική είναι η διαδικασία ένταξης του ατόμου σε έναν ισορροπημένο τρόπο διατροφής με μικρά και συχνά γεύματα που θα κρατούν τον μεταβολισμό στα ύψη και τον οργανισμό υγιή.  

Leave a Reply