Διατροφικό πλάνο της Fiona Kirk

Αισθάνεσαι πως το άφησες τελευταία στιγμή ; Νιώθεις πως δεν υπάρχει ελπίδα να προλάβεις να χάσεις τα περιττά κιλά που σε βαραίνουν και να χωρέσεις ξανά στο μικροσκοπικό σου μπικίνι ; Φοβάσαι πως θα αναγκαστείς να πηγαίνεις για μπάνιο μόνο σε απομονωμένες παραλίες ; Και όμως, ακόμα και τώρα, μπορείς να προλάβεις να απαλλαγείς από το περιττό βάρος και να απολαύσεις χωρίς ενοχές και με ανεβασμένη αυτοπεποίθηση το καλοκαίρι και τις όμορφες παραλίες. Το μόνο που χρειάζεται είναι 14 ημέρες και το λίπος το βάζει στα πόδια!

Το λάθος που συνηθίζουμε να κάνουμε

Το πιο συνηθισμένο σφάλμα στο οποίο καταλήγουμε, είναι να φτάνουμε μια ανάσα πριν από τις καλοκαιρινές μας διακοπές, να αντιλαμβανόμαστε πως έχουμε κάποια επιπλέον κιλάκια που χαλάνε την εικόνα μας και να προσπαθούμε απεγνωσμένα και γεμάτες άγχος να απαλλαγούμε από αυτά. Τις περισσότερες φορές, ειδικά λόγω του έντονου στρες, μια τέτοια προσπάθεια καταλήγει σε πλήρη αποτυχία, και έτσι εκτός από τα παραπανίσια κιλάκια μας μένει και μια κακή διάθεση και πεσμένη αυτοπεποίθηση για τις διακοπές.

Η πρόταση της Fiona Kirk

Σύμφωνα με την κορυφαία διατροφολόγο Fiona Kirk, 14 μόνο ημέρες είναι υπερ-αρκετές για απώλεια έως και 5 ολόκληρων κιλών, χωρίς καμία απολύτως προσπάθεια, χωρίς ούτε σταγόνα ιδρώτα και κυρίως χωρίς εξαντλητικές και παράλογες δίαιτες. Προτείνει λοιπόν ένα δικό της διατροφικό πλάνο βασισμένο στις γνώσεις της, την εμπειρία της και την διατροφική τεχνογνωσία της. Το πλάνο της Fiona Kirk δεν είναι στα σίγουρα μια ακόμα εξαντλητική δίαιτα όπως τόσες άλλες, δεν είναι δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες ή δίαιτα περιορισμένων θερμίδων, είναι απλά ένα διατροφικό πρόγραμμα που ενθαρρύνει την υγιεινή διατροφή και την κατανάλωση θρεπτικών τροφών, καθώς και έναν γενικότερα υγιεινό τρόπο ζωής, που οδηγεί σε συρρίκνωση τα λιποκύτταρα γρήγορα και αποτελεσματικά, παρέχοντας μόνιμα αποτελέσματα.

Που στηρίζεται η δίαιτα της Fiona Kirk

Η Fiona Kirk μετά από ιδιαίτερα προσεκτική μελέτη για την γρήγορη απώλεια βάρους και το άμεσο κάψιμο λίπους διαπίστωσε, πως όσοι το επιχειρούσαν, κατά ένα συντρηπτικό ποσοστό της τάξης του 85 με 95 % ανακτούσαν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα το βάρος που κατάφεραν να χάσουν, ενώ μόνο ένα 15 % διατηρούσε το επιθυμητό βάρος και μετά το πέρας της δίαιτας. Τότε, μετά από συνέντευξη που πήρε σε πάρα πολλά άτομα που προσπάθησαν να χάσουν βάρος με τη βοήθεια μιας δίαιτας, αντιλήφθηκε πως αυτό που έκανε τη δίαιτα επιτυχημένη και οδηγούσε σε μόνιμα αποτελέσματα τον χρήστη, ήταν η εύρεση της δίαιτας που θα προσέφερε στον χρήστη γρήγορη απώλεια των πρώτων κιλών. Μια τέτοια άμεση απώλεια βάρους αναπτέρωνε το ηθικό του ατόμου, που επιθυμώντας να δει ακόμα περισσότερες αλλαγές επάνω του, σιγά-σιγά, άλλαζε τον τρόπο ζωής και διατροφής του, εντάσσοντας πιο υγιεινές συνήθειες, διατροφής αλλά και σωματικής άσκησης.

Τροφές που προτείνει η Fiona Kirk

  • Ω-3 καλά λιπαρά οξέα (λιπαρά ψάρια, ξηροί καρποί, ρεβύθια, φασόλια, αρακάς, αβοκάντο)
  • Ασβέστιο (γαλακτοκομικά, σπανάκι, μπρόκολο)
  • Υδατάνθρακες (καστανό ρύζι, βρώμη, φακές, φασόλια, αρακάς, καλαμπόκι)
  • Ασταξανθίνη (γαρίδες, καραβίδες, σολομός, αστακός)

Μικροί κανονισμοί του διατροφικού πλάνου της Fiona Kirk

  • Το πρωί και ως τις 11:30 επιτρέπεται μόνο η κατανάλωση φρούτων εποχής.
  • Να αποφεύγονται οι αμυλούχοι υδατάνθρακες.
  • Τα γεύματα να είναι κάθε 2 με 3 ώρες, μικρά και συχνά.
  • 30 λεπτά ελαφριάς άσκησης κάθε ημέρα.
  • Άφθονοι χυμοί, άφθονο νερό, σαλάτες, σούπες και φρούτα.
  • Σαλάτα επιβάλλεται μαζί με το κάθε γεύμα.
 

Leave a Reply