Εις υγείαν!

Φυσικά και δε νοείται καλοκαίρι χωρίς θάλασσα, ξαπλώστρα και το απαραίτητο δροσιστικό κοκτέιλ ανά χείρας! Αυτό το… τελευταίο όμως αν δεν παρασκευαστεί κάτω από τις «κατάλληλες προϋποθέσεις», δυστυχώς εκτός από απόλαυση μας γεμίζει εκτός από ενοχές και θερμίδες μην αποκλείοντας και δυσάρεστες επιπτώσεις για την υγεία (κόπωση, αφυδάτωση κ.λ.π.) Βέβαια, για την αποφυγή τέτοιων περιστατικών δεν πρέπει να διαγράψετε κάθε είδους κοκτέιλ από την λίστα των προτιμήσεών σας αλλά να μάθετε τι πρέπει να προσέχετε καθώς και μικρά μυστικά για να τα φτιάχνετε μόνες σας παρασύροντας την παρέα σε μια -έτσι κι αλλιώς ωραία αλλά κυρίως- υγιεινή απόλαυση!   Στην υγειά σας λοιπόν, «επιτρέπεται» να πείτε εφόσον: Προτιμάτε –κυρίως- κατά τις πρωινές ώρες, κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ. Άλλωστε εκείνα που παρασκευάζονται από φρούτα και λαχανικά «επιδέχονται» και πολλές παραλλαγές. Μπορείτε για παράδειγμα να προσθέσετε, γιαούρτι, κακάο, γάλα, τσάι, αφεψήματα, καφέ ή οτιδήποτε άλλο «προσφέρει» η φαντασία σας. • Αποφύγετε το τόνικ. Έχει πολλές θερμίδες και μπορείτε να το αντικαταστήσετε με σόδα. • Σε εκείνα που περιέχουν αλκοόλ προτιμάτε τα διαφανή ποτά όπως η βότκα και το τζιν . • Δεν τα πίνετε σε σφηνάκια. Θυμηθείτε ότι το ένα σφηνάκι μπορεί να φτάσει και τις 120 θερμίδες. • Πίνετε ένα ποτήρι νερό για κάθε αλκοολούχο κοκτέιλ που καταναλώνετε. Έτσι προλαμβάνετε την αφυδάτωση. • Δεν πίνετε ποτέ οινοπνευματούχο νηστική γιατί απορροφάται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Αν υποφέρετε από κάποιο πρόβλημα όπως διάρροιες ή σπαστική κολίτιδα δεν θα επιλέξετε κάποιο που τα συστατικά του θα «επιβαρύνουν» την προδιάθεσή σας. Στις συγκεκριμένες περιπτώσεις ένα παγωμένο τσάι ή ένα  ελαφρύ ποντς χωρίς αλκοόλ είναι προτάσεις που δεν θα σας δημιουργήσουν επιπλέον πρόβλημα. Για την περίπτωση που είστε εσείς η μπαργούμαν της παρέας, για καλύτερα αποτελέσματα φροντίστε να: • Επιλέγετε ώριμα και εποχιακά φρούτα και λαχανικά • Χρησιμοποιείτε φρέσκους φυσικούς χυμούς και όχι συσκευασμένους • Φτιάχνετε παγάκια από κάποιο από τα συστατικά που περιλαμβάνεται στο κοκτέιλ ώστε όταν λιώσουν να μην δημιουργούν την αίσθηση του αραιού και άνοστου ποτού • Παγώνετε τα ποτήρια, βάζοντάς τα για λίγο στην κατάψυξη ή ρίχνοντας νωρίτερα μέσα τα παγάκια • Αφήνετε την φαντασία σας να «οργιάσει» στο γαρνίρισμα Συνταγή για ένα δροσιστικό κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ: Dream Mai tai Υλικά: 1/3 του φλυτζανιού χυμό πορτοκάλι 1/3 του φλυτζανιού χυμό λεμονιού 1/3 του φλυτζανιού χυμό ανανά 1/3 του φλυτζανιού σιρόπι επιλογής σας 1 κουταλιά γρεναδίνη 1 κουταλιά χυμό λαιμ ¾ του φλυτζανιού τρίμμα πάγου 80 ml παγωμένη σόδα 1 ροδέλα πορτοκάλι 1 κερασάκι μαρασκίνο Παρασκευή: βάζετε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και χτυπάτε μέχρι να γίνουν ένα ενιαίο μείγμα. Κατόπιν αδειάζετε ένα ψηλό ποτήρι και γαρνίρετε με την ροδέλα πορτοκαλιού και το μαρασκίνο Cooler φράουλας Υλικά: 250 γραμ. γιαούρτι 2% 125 γραμ. φράουλες 250 ml γάλα Μέλι Παγάκια Παρασκευή: χτυπήστε όλα τα υλικά στο μπλέντερ εκτός από 4 φράουλες και τα παγάκια. Μοιράστε το μείγμα σε 4 μεγάλα ποτήρια προσθέτοντας στο κάθε ένα 2-3 παγάκια και γαρνίροντας με τις φράουλες που κρατήσατε   Πηγή: myself.gr

Leave a Reply