Πώς να ζυγίζεστε σωστά

Μαθαίνοντας να ζυγίζεστε σωστά θα αποφεύγετε τις ανακρίβειες και τις εκπλήξεις απο τα απότομα σκαμπανεβάσματα του βάρους σας. 1. Πρώτα απ' όλα να ζυγίζεστε  στην ίδια - κατά προτίμηση ηλεκτρονική - ζυγαριά.Αν η ζυγαριά δεν είναι ηλεκτρονική θα χρειάζεται συχνό ρεγουλάρισμα. 2. Η ζυγαριά θα πρέπει να πατάει πάνω σε σκληρή κι επίπεδη επιφάνεια. Όχι πάνω σε χαλιά και μοκέτες. Προσοχή στούς αρμούς των πλακιδίων. 3. Το σώμα σας θα πρέπει να είναι κατακόρυφο, ακίνητο και να εφάπτεται μόνο στη ζυγαριά. Πότε και πώς; Kαλύτερα να ζυγίζεστε το πρωί - αφού πάτε στη τουαλέτα  - φορώντας μόνο ένα εσώρουχο ή και γυμνοί. Ποτέ μη ζυγίζεστε μετά από την προπόνηση γιατί η απώλεια υγρών κάνει τις ενδείξεις άκρως παραπλανητικές. Κάθε πόσο; Δεν πρέπει να δημιουργούνται εμμονικές καταστάσεις και  γι αυτό το ζύγισμα είναι καλό να γίνεται μια ή δύο φορές την εβδομάδα. Μερικοί βέβαια έχουν καλύτερα αποτελέσματα με το καθημερινό ζύγισμα . Είναι θέμα χαρακτήρα.. Το ζύγισμα δεν παρακολουθεί τη σωματική σύνθεση κι εδώ υστερεί σημαντικά μιας και το ποσοστό λίπους είναι πολύ ανώτερο κριτήριο από το βάρος. Είναι πιθανό να έχετε πάρει βάρος λόγω αύξησης της μυϊκής σας μάζας και παρ' όλα αυτά να χωρέσετε σ' ένα στενότερο τζην. Πηγή: http://totalfitness-christos.blogspot.com

Leave a Reply