Η δίαιτα της σοκολάτας

Η συγγραφέας από την Βρετανία Sally Ann Voak  δημιούργησε την δίαιτα της σοκολάτας, η οποία υπόσχεται απώλεια βάρους 3 περίπου κιλών σε διάστημα δύο εβδομάδων.

Βασική αρχή της δίαιτας της σοκολάτας

Η δίαιτα αυτή στηρίζεται στην θέση πως είναι παράλογο και επιζήμιο για τον οργανισμό να αποκλείεις τροφές από τη διατροφή σου. Το ίδιο ακριβώς υποστηρίζει και η δημιουργός της δίαιτας της σοκολάτας για την σοκολάτα. Οι περισσότερες δίαιτες απαγορεύουν την κατανάλωση σοκολάτας. Αυτό λειτουργεί αντίστροφα για την ψυχολογία του ατόμου που βρίσκεται στη διαδικασία παρακολούθησης κάποιας δίαιτας και γυρνάει εις βάρος του, είτε εγκαταλείποντας εντελώς τη δίαιτα, είτε απλά αποθαρρύνεται και νιώθει ενοχικά.

Σκοπός της δίαιτας της σοκολάτας

Σκοπός της δίαιτας αυτής είναι να γνωστοποιήσει στον κόσμο πως δεν υπάρχουν κακές τροφές, αλλά κακή χρήση των τροφών. Όταν μάλιστα μια τροφή πάψει να θεωρείται απαγορευμένη, παύει να γίνεται και η κατανάλωσή της με μανία, και διδάσκεται ο τρόπος ένταξης της τροφής αυτής με τρόπο σωστό για την υγεία στο διατροφικό πλάνο. Έτσι, ακόμα και οι εθισμένοι στην σοκολάτα, δεν χρειάζεται να στερηθούν τη σοκολάτα για να χάσουν βάρος, αλλά το μόνο που αρκεί είναι να μάθουν να την εντάσσουν με σωστό τρόπο στη διατροφή τους.

Τροφές που συνιστά η δίαιτα της σοκολάτας

  • Τα λαχανικά που είναι χαμηλά σε θερμίδες, όπως το σπανάκι, το μπρόκολο, τα σπαράγγια, η ντομάτα, τα μανιτάρια και οι πιπεριές, επιτρέπονται σε απεριόριστες ποσότητες.
  • Η κατανάλωση καφέ απαγορεύεται και συνίσταται η κατανάλωση τσαγιού ή άλλων βοτάνων αντί αυτού.
  • Συνίσταται η κατανάλωση γάλατος (αποβουτυρωμένου) σε καθημερινή βάση.
  • Συνιστώνται και συμπληρώματα διατροφής ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο εξάρτισης που παρουσιάζει κάποιος στη σοκολάτα.

Παράδειγμα διατροφικού πλάνου της δίαιτας της σοκολάτας

Την πρώτη εβδομάδα της δίαιτας οι ημερήσια λήψη θερμίδων δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 1000. Από την δεύτερη εβδομάδα και έπειτα οι θερμίδες που προσλαμβάνονται ημερησίως δεν πρέπει να ξεπερνούν τις 1200 με 1300. Ανάλογα με την περίπτωση του εθισμού που παρουσιάζει κάποιος υπάρχει και το ανάλογο διατροφικό πλάνο. Χοντρικά όμως το πρόγραμμα περιλαμβάνει πρωινό γεύμα 250 θερμίδων, δυο μικρά γεύματα των 300 θερμίδων και ένα μεγάλο γεύμα την ημέρα των 400 περίπου θερμίδων. Εκτός από την πρώτη εβδομάδα της δίαιτας, που αποσκοπεί στην αποτοξίνωση, από τη δεύτερη εβδομάδα και μετά επιτρέπεται και κατανάλωση σοκολάτας από 50 έως 300 θερμίδες την κάθε ημέρα.

Πληροφορίες

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορεί κάποιος να βρει στο βιβλίο της Sally Ann Voak  πιο ειδικά για την κάθε περίπτωση εθισμού που παρουσιάζει.

Leave a Reply