Καλά νιάτα … καλύτερα γεράματα !

Καθοριστικός ο ρόλος των γονιδίων στο πώς γερνάμε ;;; ΝΑΙ ! Ο ρόλος των γονιδίων είναι σίγουρα πολύ σημαντικός στον τρόπο που μεγαλώνουμε και που γερνάμε, αλλά δεν είναι και καθοριστικός ! Αντιθέτως μπορούμε με κάποιον τρόπο να επηρεάσουμε αυτό το ρολόι και να γυρίσουμε πίσω τους δείχτες του καθυστερώντας τα σημάδια του χρόνου να κάνουν την εμφάνισή τους.

Η διατροφή σηματοδοτεί πώς θα γεράσουμε ...

Η καλή, σωστή και υγιεινή διατροφή είναι σίγουρα θεμέλιος λίθος για μια καλή ζωή, δηλαδή για καλά νιάτα αλλά ακόμα καλύτερα γεράματα ! Τι εννοούμε όμως πραγματικά λέγοντας «καλή διατροφή» ; Μερικές απλές συμβουλές θα σας βοηθήσουν να χτίσετε μια υγιεινή διατροφική καθημερινότητα που θα σας εξασφαλίσει αδύνατο και αξιοζήλευτο κορμί αλλά και υγιή και δυνατό οργανισμό. Η καλή διατροφή μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε τα γεράματα να «το βάλουν στα πόδια» ! Για παράδειγμα :
  • Μειώστε την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών και αυξήστε την κατανάλωση ωφέλιμων Ω-3 λιπαρών. Σύμφωνα με έρευνες τα κορεσμένα λιπαρά ευθύνονται για την πρόωρη γήρανση και σημάδια όπως το λεγόμενο «πόδι της χήνας», ενώ αντίθετα τα Ω-ε λιπαρά οξέα λειτουργούν κατά της γήρανσης της επιδερμίδας και φροντίζουν τον οργανισμό.
  • Βάλτε τα φρούτα και τα λαχανικά στην καθημερινή σας διατροφή. Είναι πλούσια σε πολύτιμες βιταμίνες, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά που καθυστερούν τη γήρανση, προφυλάσσουν τον οργανισμό από την ανάπτυξη ελευθέρων ριζών που προκαλούν καρκίνο και καταστρέφουν την επιδερμίδα και τονώνουν την καλή λειτουργία του οργανισμού. Επίσης οι φυτικές ίνες των φρούτων και των λαχανικών βοηθούν στην καταπολέμηση του αισθήματος πείνας, με αποτέλεσμα την καλύτερη διαχείριση του σωματικού σας βάρους.
  • Αυξήστε την κατανάλωση προϊόντων ολικής άλεσης και φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος που ουσιαστικά αποτελεί το κλειδί για την γενικότερη καλή λειτουργία του οργανισμού. Τονώνουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και προστατεύουν τον οργανισμό από ασθένειες.
  • Μειώστε δραστικά την κατανάλωση ζάχαρης. Η ζάχαρη και οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες (ειδικά όταν καταναλώνονται ανεξέλεγκτα) ανεβάζουν τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα με αποτέλεσμα να προκαλούν βλάβες στο συκώτι αλλά και στον μεταβολισμό του οργανισμού. Μάλιστα πολλές φορές οι βλάβες αυτές συνοδεύονται και από σοβαρά προβλήματα στην αρτηριακή πίεση.
  • Η κατανάλωση ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΤΣΑΓΙΟΥ αντί άλλων αναψυκτικών, χυμών και ενεργειακών ποτών που μόνο επιβλαβή είναι για την υγεία, βοηθάει στην απομάκρυνση των επικίνδυνων τοξινών από τον οργανισμό και επιταχύνει την διαδικασία της αποβολής των περιττών κιλών και του καψίματος του αποθηκευμένου στα διάφορα σημεία του σώματος λίπους. Το ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ είναι σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών που τονώνουν τον οργανισμό, προφυλάσσουν από σοβαρές ασθένειες, τονώνουν τον μεταβολισμό και καθηστερούν τα «σημάδια του χρόνου».

Leave a Reply