Καλοκαιρινά σπορ ! Ανέβασε την αδρεναλίνη στις διακοπές σου, διατηρώντας παράλληλα την φόρμα σου … !!!

Πήρες επιτέλους την πολυπόθητη άδεια και ετοιμάζεσαι για τις καλοκαιρινές σου διακοπές ;; Εκμεταλλεύσου τον ήλιο και την θάλασσα επιδιδόμενος σε θαλάσσια σπορ και συνδύασε την χαλάρωση με την διασκέδαση και την έκκριση αδρεναλίνης !

Κολύμβηση :

Ότι πιο εύκολο και πιο απλό, έχοντας την θάλασσα στα πόδια σας! Παρ’ όλα αυτά, και για καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να εστιάσετε σε κάποιες μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες όπως αυτή της σωστής αναπνοής. Όπως σε όλες τις ασκήσεις έτσι κ στην κολύμβηση η αναπνοή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ‘αποθήκευση’ μεγαλύτερης ενέργειας. Θυμηθείτε όταν κολυμπάτε κάτω απ’ το νερό να βγάζετε τον αέρα απ’ το στόμα σας και η έξοδός σας στην επιφάνεια να ακολουθείται από κανονική εισπνοή μέσω της μύτης! Στο ελεύθερο στυλ κολύμβησης μην παραλείπετε να κινείτε συνεχώς τα πόδια ενώ η σωστή κίνηση των χεριών θα πρέπει να πραγματοποιείται με τον αγκώνα να βγαίνει πρώτος απ’ το νερό και να ακολουθεί το τέντωμα του υπόλοιπου χεριού.

Windsurfing:

Στα περισσότερα νησιά υπάρχει η δυνατότητα να νοικιάσει κάποιος μια ιστιοσανίδα και να ξεκινήσει να … ‘δαμάζει’ τα κύματα! Ωστόσο, αν είναι η πρώτη σας φορά, καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε αρχικά έναν εκπαιδευτή ο οποίος θα σας δώσει τις κατάλληλες συμβουλές για το πώς να κρατάτε την ισορροπία σας πάνω στην σανίδα. Πρόκειται για ένα ακίνδυνο άθλημα παρ’ όλα αυτά, επειδή οι παραλίες συνήθως δεν είναι ολόκληρες στην διάθεσή μας, χρειάζεται προσοχή για να αποφύγουμε τυχόν τραυματισμούς δικούς μας αλλά και των υπολοίπων κολυμβητών. Μέσω αυτού θα γυμνάσετε ολόκληρο το σώμα σας –με ιδιαίτερη βάση στα χέρια, την πλάτη, τους κοιλιακούς και τους μηρούς σας!
( !!! ) : Στην περίπτωση που ταλαιπωρείστε από κάποιο τραυματισμό ή κάποιο πρόβλημα υγείας, καλό θα ήταν να ενημερώσετε τον εκπαιδευτή του εκάστοτε σπορ έτσι ώστε να λάβετε τις κατάλληλες συμβουλές για αποφυγή τυχόν επιδείνωσής του !!!

Θαλάσσιο σκι :

Ένα ιδιαιτέρως διαδεδομένο και διασκεδαστικό σπορ! Αν είστε αρχάριοι θα πρέπει να εστιάσετε στο να χαλαρώσετε, ιδιαιτέρως κατά την εκκίνηση, κρατώντας τα πόδια σας λυγισμένα και χωρίς να προσπαθείτε αμέσως να σταθείτε όρθιοι. Τα χέρια σας αντίστοιχα θα πρέπει να είναι καθ’ όλη την διάρκεια τεντωμένα, οι ώμοι σας να γέρνουν ελαφρώς προς τα εμπρός ενώ οι γλουτοί σας όσο πιο σηκωμένοι μπορείτε. Με το συγκεκριμένο σπορ θα γυμνάσετε όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος σας, και στο πάνω (χέρια, ώμους, πλάτη) αλλά και στο κάτω μέρος (πόδια, γλουτοί) !

Kite surfing:

Για τους πιο ‘τολμηρούς’ ή τους πιο εξοικειωμένους με το νερό είναι μάλλον η ιδανικότερη επιλογή. Ακόμα όμως και αν δεν έχετε ασχοληθεί καθόλου στο παρελθόν με το συγκεκριμένο άθλημα, 3 μέρες λένε οι ειδικοί ότι είναι αρκετές για να αποκτήσετε την απαιτούμενη εκπαίδευση. Ο αέρας –σε αντίθεση με το wind-surfing- δεν παίζει κανένα ιδιαίτερο ρόλο αφού το kite surfing εστιάζει στα θαλάσσια άλματα και όχι στο παιχνίδι με τον αέρα! Το σώμα σας θα ασκηθεί και σ’ αυτή την περίπτωση απ’ την κορφή μέχρι τα νύχια και ταυτόχρονα η αδρεναλίνη σας θα φτάσει στα ύψη!

Leave a Reply