Μυστικά για σούπερ γράμμωση: κυκλική λήψη υδατανθράκων

Nov 18, 2011 No Comments by

Η κυκλική λήψη υδατανθράκων είναι μια από τις διατροφικές μεθόδους που χρησιμοποιούμε για να πάμε σε σούπερ γράμμωση, δηλαδή σε ποσοστά λίπους κάτω από το 10%.

Όσο πιο γραμμωμένοι είμαστε τόσο πιο δύσκολο είναι να χάσουμε το τελευταίο εναπομείναν λίπος χωρίς να θυσιάσουμε μυϊκή μάζα.

Ο περιορισμένος λιπώδης ιστός παράγει λιγότερη λεπτίνη και βέβαια το ίδιο συμβαίνει και λόγω περιορισμού  των θερμίδων.

Εκτεταμένης χρονικής διάρκειας δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων θα χαμηλώσουν το ρυθμό του μεταβολισμού μας οδηγώντας μας  σε πλατό που κάθε άλλο ανεξήγητα είναι γι αυτούς που γνωρίζουν.

Η κυκλική λήψη υδατανθράκων πάει να προλάβει αυτό ακριβώς το ενδεχόμενο.

Η μέθοδος φαίνεται κατ’ αρχάς απλή αλλά δεν είναι γιατί χρειάζεται πολύπλοκους υπολογισμούς.

Το concept έχει ως εξής:

Για να μην έχουμε τη μείωση της λεπτίνης και του μεταβολισμού που φέρνει ο καθημερινός περιορισμός των θερμίδων σε περιόδους γράμμωσης, κάθε 4η μέρα τρώμε περισσότερους υδατάνθρακες έτσι ώστε να πάμε περίπου στο επίπεδο συντήρησης του βάρους μας.

Τι υδατάνθρακες όμως;

Eδώ αν έχετε στο νου σας γλυκά,μακαρόνια,ενεργειακές μπάρες και διάφορες άλλες μικρές ή μεγάλες διατροφικές ατασθαλίες,απλά ξεχάστε το!

Αυτή η μέθοδος είναι μόνο γι αυτούς που έχουν ισχυρό αυτοέλεγχο.

Όλοι οι υδατάνθρακες θα πρέπει να προέρχονται από φρούτα, λαχανικά,όσπρια,ανεπεξέργαστα δημητριακά και χαμηλών λιπαρών γαλακτοκομικά. Αλλιώς μη μπαίνετε στον κόπο!

Η κυκλική λήψη υδατανθράκων είναι κατάλληλη μόνο :

– για ενήλικες. Πιτσιρικάδες ούτε να το σκεφθείτε!

– για όσους χαίρουν άκρας υγείας

– γι αυτούς που έχουν γράμμωση και πάνε για μονοψήφια ποσοστά λίπους

– για όσους έχουν ισχυρή θέληση και μπορούν να πάνε έτσι για 4-6 εβδομάδες

– και τέλος για τους σπασίκλες που μπορούν να κρατάνε λεπτομερές ημερολόγιο διατροφής.

Αν τελικά μπείτε στο λούκι να μη ζυγίζεστε καθημερινά γιατί το ανεβοκατέβασμα του γλυκογόνου και του νερού μπορεί να σας παραπλανήσει άγρια.

Η άποψη μου;

Η κυκλική λήψη υδατανθράκων είναι κατάλληλη μόνο για μοντέλα που ζούνε από το σώμα τους ή για bodybuilders πριν από τους διαγωνισμούς.

 

Πηγή:totalfitness-christos.blogspot.com

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Μυστικά για σούπερ γράμμωση: κυκλική λήψη υδατανθράκων, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

Διαβάστε επίσης:

Αδυνάτισμα

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
No Responses to “Μυστικά για σούπερ γράμμωση: κυκλική λήψη υδατανθράκων”

Leave a Reply