Λάθη …αρχαρίων

Όσοι αποφασίσουν να ξεκινήσουν την γυμναστική θα έχουν να αντιμετωπίσουν δύο προβλήματα.Το πρώτο πρόβλημα έχει να κάνει με την εύρεση χρόνου , κάτι που είναι μείζον ζήτημα στις μέρες μας, και το δεύτερο με κλασικά σφάλματα αρχαρίων πάνω στην γυμναστική που επιβραδύνουν την πρόοδο  και τους κάνουν να τα παρατήσουν γρήγορα πριν δούν τα πρώτα αποτελέσματα στον καθρέφτη. Για το πρώτο πρόβλημα επίλυση έχετε μόνο εσείς.Για το δεύτερο όμως θα σας επισημάνουμε τα κυριότερα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι ώστε να τα αποφύγετε.
  • Προθέρμανση: Αρκετός κόσμος ξεκινάει το πρόγραμμά του χωρίς προθέρμανση.Αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο για την πρόοδό μας στην γυμναστική γιατί ελλοχεύει μεγάλος κίνδυνος τραυματισμού.Το σώμα μας θα είναι κρύο αφού το αίμα και το οξυγόνο δεν θα έχει προλάβει να πάει στους μυς μας.
  • Στάση σώματος: Η στάση του σώματος στις εκτελέσεις των ασκήσεων είναι πολύ σημαντική.Συμβουλευτείτε στην αρχή τον γυμναστή σας ώστε να βεβαιωθείτε για την ορθότητα της άσκησης.Πολύ σημαντικό είναι επίσης να ρυθμίζουμε σωστά τα μηχανήματα που χρησιμοποιούμε (ύψος καθίσματος,θέση πλάτης κτλ).
  • Ένταση άσκησης:  Την ένταση της άσκησης στην αρχή μπορεί να την ορίσει μόνο ο γυμναστής σας ο οποίος αναλογιζόμενος το επίπεδο σας εκείνη την περίοδο θα σας βγάλει και το κατάλληλο πρόγραμμα.
  • Πρόγραμμα χωρίς βάρη: Οι ασκήσεις με βάρη είναι πολύ σημαντικές για το σώμα μας , φτάνει να αναλογιστούμε πως μετά τα 30 αρχίζουμε σταδιακά να χάνουμε μυϊκό ιστό.Επίσης τα βάρη βοηθούν το μεταβολισμό μας και έτσι πετυχαίνουμε μεγαλύτερες καύσεις θερμίδων σε καταστάσεις ηρεμίας.Οπότε κάθε ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής πρέπει να περιλαμβάνει και αερόβια άσκηση και βάρη.
  • Υπερβάλλων 'ζήλος': Πολύ συνηθισμένο φαινόμενο είναι να προσπαθούμε να σηκώσουμε πολύ περισσότερα κιλά από ότι μπορούμε και το μόνο που καταφέρνουμε είναι να αποκομίσουμε ένα τραυματισμό ο οπόιος θα μας αφήσει για αρκετό καιρό έξω.
  • Νερό: Για να λειτουργήσει σωστά ο οργανισμός όταν γυμνάζεστε πρέπει να ενυδατώνεται συχνά.Για αυτό τον λόγο φροντίστε κατά την διάκεια της άσκησης να πίνετε μικρές γουλιές νερό.
  • Διατάσεις: Η παράλειψη των διατάσεων στο τέλος αποτελεί μέγα λάθος.Χωρίς διατάσεις θα έχουμε πρόβλημα με την ευλιγισία μας, θα νιώθουμε 'σφιχτοί' και θα έχουμε πολλα πιασίματα, τα οποία οδηγούν σε μελλοντικούς τραυματισμούς.

3 Comments

  1. doly April 12, 2011
  2. stelios April 13, 2011
  3. admin April 14, 2011

Leave a Reply