Μούρα : Να τα πιεις στο ποτήρι !

Ειδικά τώρα, την καλοκαιρινή περίοδο, που η ζέστη είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα και ο οργανισμός αφυδατώνεται, τα υγρά είναι απαραίτητα, ξεκινώντας πάντα με άφθονη κατανάλωση νερού καθημερινά.       Ύστερα από το νερό, η κατανάλωση φρέσκων και δροσερών χυμών είναι ιδανική, αφού :
  • Μας δροσίζουν
  • Μας ξεδιψούν
  • Μας χορταίνουν
  • Είναι ανάλαφροι ώστε να μπορούμε να πάμε και στην παραλία να κολυμπήσουμε
  • Προσέχουν την υγεία μας
  • Προσέχουν το σώμα και τη σιλουέττα μας
  • Προσέχουν την επιδερμίδα και την ομορφιά μας
  • Ενισχύουν τον μεταβολισμό μας
  • Είναι νόστιμοι και μπορούν να γίνουν με πολλούς γευστικούς συνδυασμούς
  • Περιέχουν πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά
  • Παρέχουν άφθονες φυτικές ίνες (ειδικά αν δεν σουρώνονται)
  • Είναι ευχάριστοι για τα παιδιά αλλά και για τους μεγάλους

Γιατί ειδικά χυμούς μούρων ;

Όταν αναφερόμαστε στα μούρα εννοούμε όλα τα φρούτα που υπάγονται σε αυτή την οικογένεια, όπως είναι οι φράουλες, τα σμέουρα (raspberries), τα μύρτιλλα (blackberries), τα κράνα (cranberries), τα βατόμουρα (berries), τα acai berries, τα goji berries, και τόσα ακόμα. Όλα τα μούρα (και τα μωβ αλλά και τα κόκκινα) περιέχουν κάτι ουσίες, τις ανθοκυανίνες, που είναι ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες, ιδιαίτερα ωφέλιμες για τον οργανισμό και την υγεία. Οι ανθοκυανίνες προστατεύουν τον οργανισμό από διάφορα είδη γενετικών μεταλλάξεων όπως συμβαίνει στην περίπτωση του καρκίνου. Φυσικά ανάλογα με τα μούρα που θα επιλέξετε για τον χυμό σας, αλλάζουν και οι βιταμίνες οι οποίες θα λάβετε, καθώς και οι θετικές επιδράσεις προς τον οργανισμό.

Χυμοί μούρων για τα παιδιά ... αλλά και για τη δίαιτα !

Οι χυμοί μούρων είναι ένα ευχάριστο και δροσερό αναψυκτικό για τα παιδιά, πλούσιο σε πολλά θρεπτικά συστατικά αλλά και σε άφθονες βιταμίνες, που δεν υστερεί όμως καθόλου στη γεύση. Ο χυμός από μούρα είναι πολύ πιο ευχάριστος στα παιδιά από τον «βαρετό» χυμό χυμός cranberryπορτοκαλιού, πολύ πιο ευχάριστος στη γεύση και με εξίσου πολλή μεγάλη διατροφική αξία. Καταναλώνεται μάλιστα εξίσου εύκολα ακαι από τους ενηλίκους, και μάλιστα ακόμα και από άτομα τα οποία προσπαθούν να περιορίσουν το σωματικό τους βάρος και να χάσουν κιλά. Ο χυμός από μούρα είναι μια γευστική πρόταση με θερμιδική αξία από 95 έως περίπου 145 θερμίδες και 12 μόνο γραμμάρια ζάχαρης (χυμός βατόμουρου) ή 115 θερμίδες (χυμός από κράνα). Οι θερμίδες τους οφείλονται στους υδατάνθρακες που περιέχουν και οι οποίοι είναι εκείνοι που γεμίζουν με ενέργεια τον οργανισμό και τον κρατούν ακμαίο, γεμάτο ζωντάνια και υγεία, ενώ παράλληλα χαρίζουν αίσθημα κορεσμού χωρίς να επιβαρύνουν τον οργανισμό και να θέτους σε κίνδυνο τη δίαιτα. Ο χυμός μούρων είναι ωφέλιμος για γονείς αλλά και παιδιά, και αυτό εξαιτίας της υψηλής διατροφικής του αξίας. Οι πολλές βιταμίνες που περιέχουν ( βιταμίνη Α, βιταμίνη Ε, αλλά και βιταμίνη C περισσότερη και από εκείνη των πορτοκαλιών), καθιστούν τα μούρα ιδιαίτερα πολύτιμη τροφή, που φροντίζει για την προστασία της γενικότερης υγείας, του δέρματος, των οστών, αλλά και της ομορφιάς και της νεότητας. Για περισσότερες φυτικές ίνες, καλό είναι να μη σουρώνετε τους χυμούς ! Φροντίζουν για την διατήρηση της υγείας αλλά και της γραμμής μας !  

Leave a Reply