Πώς να «ξεφορτωθείτε» τα κιλά της σούβλας;

Το Πάσχα πέρασε και αφού φάγαμε σαν να μην υπάρχει αύριο, αρχίζουμε να βλέπουμε τα ανεπιθύμητα αποτελέσματα στη ζυγαριά. Αυτή την εποχή η σκέψη της θέας μας με μαγιό οδηγεί σε μετάνοιες (έστω και με μία εβδομάδα καθυστέρηση) και προτάσσει.. Δίαιτα!

Ας είμαστε ρεαλιστές: Δεν μπορείτε να αδυνατίσετε με μαγικό τρόπο. Ένα σύνηθες λάθος που γίνεται αυτή την περίοδο είναι η προσπάθεια γρήγορης απώλειας βάρους. Εάν λοιπόν δεν θέλετε να χάσετε κιλά απλά για να τα ξαναπάρετε, θέστε ως στόχο την απώλεια 0,5-1 κιλού την εβδομάδα. Έτσι θα καταφέρετε να χάσετε κυρίως λίπος και θα αυξήσετε τις πιθανότητες να διατηρήσετε το νέο-χαμηλότερο βάρος σας.

Αδυνατίστε…τρώγοντας: Πολύ συχνά παραλείπουμε γεύματα για να γλιτώσουμε θερμίδες. Αυτή η τακτική όμως δεν λειτουργεί προς όφελός μας, καθώς η έντονη πείνα οδηγεί τελικά στην υπερκατανάλωση φαγητού μέσα από ένα γεύμα «βόμβα». Ξεκινήστε λοιπόν τη μέρα σας με ένα καλό πρωινό και συνεχίστε με μικρότερα αλλά συχνότερα γεύματα. Σνακ όπως τα φρούτα, οι μπάρες δημητριακών ή οι 100% φυσικοί χυμοί σας δίνουν άμεσα την ενέργεια που χρειάζεστε αλλά και σας εφοδιάζουν με θρεπτικά συστατικά.

Όχι άλλο κρέας: Μιας και φάγατε αρκετό κόκκινο κρέας περιορίστε για λίγο την κατανάλωσή του και στραφείτε σε εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης. Επιλέξτε λευκά κρέατα όπως το κοτόπουλο και η γαλοπούλα, ψάρια, όσπρια και χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα. Φάτε μπόλικα, πολύχρωμα λαχανικά και φρούτα για να δώσετε στο σώμα σας ποικιλία βιταμινών, κάνοντας ταυτόχρονα ένα διάλειμμα από την αυξημένη κατανάλωση κορεσμένου λίπους.

Επιλέξτε έξυπνα: Μετά τα Πασχαλινά αυγά και τις μεγάλες ποσότητες σοκολατένιων αυγών κάντε πιο ισορροπημένες επιλογές. Λαχταριστές φρουτοσαλάτες, ζελέ φρούτων, γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με μέλι και ξηρούς καρπούς θα σας δώσουν σαφώς λιγότερες θερμίδες ενώ θα ικανοποιήσουν την ανάγκη σας για γλυκιά γεύση. Επίσης μπορείτε να «ξεγελαστείτε» με την επιλογή light αναψυκτικών ή μίας κούπας στιγμιαίου καφέ, καθώς περιέχουν μόλις μία θερμίδα ενώ ταυτόχρονα συμβάλλουν και στην ενυδάτωση.

Λίγες μέρες μετά το Πάσχα αλλά και λίγους μήνες πριν το καλοκαίρι, τα κίνητρα για απώλεια βάρους γίνονται ισχυρότατα. Εκμεταλλευτείτε λοιπόν το πείσμα και τη διάθεσή σας για αλλαγή χωρίς ακρότητες και υπερβολές, αλλά πάντα βασιζόμενοι στη βασική συνταγή της επιτυχίας.. Ισορροπία-Μέτρο-Ποικιλία!

Συγγραφέας: Τζόβα Ελίζα

Πηγή: nutrimed.gr

 

Leave a Reply