Οι κακές συνήθειες που μας γερνούν

Οι κακές συνήθειες που μας γερνούν:
  • Υπερκατανάλωση ζάχαρης

Εκτός από τις αυτονόητες επιπτώσεις της υπερκατανάλωσης ζάχαρης στη σιλουέττα μας και στο σωματικό μας βάρος, μπορεί να υπάρξουν και άλλες εξίσου σοβαρές συνέπειες στον οργανισμό μας. Tι συμβαίνει όμως όταν οδηγούμαστε σε υπερκατανάλωση γλυκισμάτων; Η διαδικασία της κατανομής των σακχάρων που γίνεται στον οργανισμό και είναι γνωστή με την ονομασία γλυκοζυλίωση, δημιουργεί βλάβη στο κολλαγόνο, το οποίο είναι υπεύθυνο για τη διατήρηση της νεότητας, της φρεσκάδας και της ελαστικότητας της επιδερμίδας μας. Είναι λοιπόν καλύτερο για την διατήρηση μιας φρέσκιας και λαμπερής όψης της επιδερμίδας μας να χρησιμοποιούμε φυσικά γλυκαντικά, όπως είναι το stevia, αντί της ζάχαρης. Το stevia είναι μια φυτική γλυκαντική ουσία απόλυτα εύπεπτη και φιλική προς τον οργανισμό, ενώ παράλληλα αποτρέπει και το φαινόμενο της γλυκοζυλίωσης.
  • Έλλειψη σωματικής δραστηριότητας

Συχνά, παρασυρόμαστε απότους ρυθμούς της καθημερινότητας και των πολλών υποχρεώσεων, με αποτέλεσμα να αμελούμε τόσο το σώμα μας, όσο και την ψυχή μας. Η τακτική σωματική δραστηριότητα δεν αποφέρει μονάχα ένα σώμα όμορφο, αδύνατο και γεμάτο υγεία, αλλά αποβάλλει και το καθημερινό άγχος που φέρουμε μαζί μας και γαληνεύει την ψυχή μας. Κάθε μορφή σωματικής δραστηριότητας είναι σημαντική. Υπάρχουν όμως και πιο εξειδικευμένα προγράμματα σωματικής άσκησης που συνδυάζουν την άσκηση με την πνευματική ηρεμία. Ένα τέτοιο πρόγραμμα ιδιαίτερα αγαπητό και δημοφιλές είναι και η Yoga που δρα κατά του άγχους και της πρόωρης γήρανσης.
  • Καφές

Αποτελεί την πιο αγαπημένη παγκοσμίως συνήθεια. Η αλήθεια είναι πως αν αντικαθιστούσαμε μερικούς καφέδες με πράσινο ή μαύρο τσάι, θα αποκτούσαμε αυτόματα μια πιο υγιεινή και ωφέλιμη συνήθεια. Το τσάι, με τα άφθονα αντιοξειδωτικά στοιχεία που περιέχει, βοηθά δραστικά στην πρόληψη του καρκίνου του δέρματος καθώς επίσης και στην απομάκρυνση των αντιαισθητικών σημαδιών του χρόνου, όπως είναι οι ρυτίδες, η χαλάρωση και η θαμπάδα της επιδερμίδας.
  • Υπερπροσπάθεια και υπερβάλων ζήλος

Πολύ συχνά, στην προσπάθειά μας να επιτύχουμε τον στόχο μας γρήγορα, υπερβάλουμε, με αποτέλεσμα να εξασθενεί ο οργανισμός μας και να φθείνουν οι δυνάμεις μας. Εμφανή σημάδια, όπως μεγάλη εξάντληση και κόπωση κατά τη διάρκεια της ημέρας και δυσκολία να κοιμηθείτε κατά τη διάρκεια της νύχτας, προδίδουν υπερκόπωση και χτυπούν καμπανάκι πως πρέπει να ρίξετε τους ρυθμούς. Η έντονη κούραση και ο κακής ποιότητας ύπνος επηρεάζουν εκτός από την πνευματική και τη σωματική μας κατάσταση, και την ομορφιά μας. Έντονοι μαύροι κύκλοι και σακούλες στα μάτια, σε συνδυασμό με θαμπή και αφυδατωμένη επιδερμίδα, συνθέτουν το παζλ μιας καταπονημένης και γερασμένης εμφάνισης. Για το λόγο αυτό, ακόμα και η γυμναστική, πρέπει να γίνεται με μέτρο, και πάντα να ακούμε τις ανάγκες και τις αντοχές του οργανισμού μας.
  • Μη ισορροπημένη και ανθυγιεινή διατροφή

Η μη ισορροπημένη διατροφή αποτελεί το σημαντικότερο λάθος που κάνουν όλοι και έχει σημαντικές επιπτώσεις όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στη γενικότερη κλινική τους κατάσταση και στον οργανισμό τους. Η σωστή διατροφή, γενικότερα αλλά ακόμα και σε περίοδο δίαιτας, πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα βασικά και θρεπτικά για τον οργανισμό συστατικά και βιταμίνες. Μια διατροφή πάρα πολύ χαμηλή σε λιπαρά θα είχε εμφανείς επιπτώσεις ακόμα και στην εξωτερική μας εμφάνιση, με μαλλιά άτονα, με τριχόπτωση και ξηροδερμία, με νύχια εύθραυστα και επιδερμίδα αφυδατωμένη και χωρίς φρεσκάδα. Επίσης η έλλειψη βιταμινών και ιδιαίτερα της βιταμίνης C επηρεάζει και τη σύνθεση κολλαγόνου από τον οργανισμό, με αποτέλεσμα τη φθορά του δέρματος, των οστών, των συνδέσμων και των αιμοφόρων αγγείων μας. Η κακή διατροφή πολλές φορές δημιουργεί επιπτώσεις που μπορεί να μην είναι άμεσα αντιληπτές αλλά είναι πολύ επιζήμιες μακροπρόθεσμα για τον οργανισμό, για την υγεία και για την ομορφιά μας.  

Leave a Reply