Ο μόνος τρόπος για επιτυχημένο αδυνάτισμα !

Δίαιτες, δίαιτες, δίαιτες ... Καθημερινά διαβάζουμε για κάποια καινούρια δίαιτα που με «μαγικό» τρόπο υπόσχεται πως θα εξαφανιστεί κάθε περιττό κιλό και το σώμα μας θα γίνει όπως των διασήμων στην τηλεόραση και τον κινηματογράφο ... αδύνατο, σφριγηλό και ομορφο ! Και το καλύτερο ;;; Όλα αυτά ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ !!! Μα γίνεται πραγματικά κάτι τέτοιο ; Φυσικά κάτι τέτοιο είναι τελείως απίθανο. Το μόνο που κάνουν αυτές οι δίαιτες είναι ταλαιπωρούν και τον οργανισμό σας αλλά και εσάς τους ίδιους με όλες τις υπερβολικές απαγορεύσεις που επιβάλλουν. Αντί λοιπόν να ταλαιπωρείτε τον οργανισμό σας με ανούσιες και κυρίως ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ δίαιτες, γιατί δεν επικεντρώνεστε σε κάτι που θα σας αλλάξει θετικά τη ζωή και θα σας προσφέρει και το σώμα που επιθυμείτε ;

Ο τρόπος έχει σημασία ...

Επειδή σε όλα παίζει ρόλο ο τρόπος, και επειδή αυτός είναι που τελικά καθορίζει το αποτέλεσμα, σας παραθέτουμε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε πιστοί σε αυτό που κάνετε και να επιτύχετε τελικά το στόχο σας ! ...δηλαδή ένα σώμα αδύνατο αλλά δυνατό !
  • Συμβουλή Νο 1 :
Το σημαντικό είναι να υπάρχει θέληση ! Είναι το πιο απαραίτητο «συστατικό» της επιτυχημένης προσπάθειας. Γι’αυτό θέστε κάποιον προσωπικό στόχο και επικεντρωθείτε σε αυτόν (π.χ. να φορέσετε ξανά το παλιό σας παντελόνι που είναι δύο νούμερα πιο μικρό).
  • Συμβουλή Νο 2 :
Για να μπορέσετε να φτιάξετε την διατροφή σας πρέπει να φτιάξετε πρώτα την καθημερινότητά σας και τη ζωή σας. Οργανώστε την καθημερινότητά σας και με τη σειρά του θα οργανωθεί από μόνο του και το διατροφικό σας πρόγραμμα.
  • Συμβουλή Νο 3 :
Μην επιμένετε σε αδιέξοδες μεθόδους, σε υπερβολικές δίαιτες και σε καταπιεστικά προγράμματα εκγύμνασης. Φροντίστε να ακολουθείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, μια φυσιολογική καθημερινότητα και όχι μικρά διαστήματα τύψεων και εξοντωτικών προγραμμάτων για απώλεια των περιττών κιλών.
  • Συμβουλή Νο 4 :
Αφήστε τις δίαιτες και ακολουθήστε έναν υγιεινό τρόπο διατροφής που θα καλύπτει όλες τις διατροφικές ανάγκες του οργανισμού σας.
  • Συμβουλή Νο 5 :
Τρώτε μικρά και συχνά γεύματα. 3 κύρια γεύματα (πρωινό γεύμα, μεσημεριανό γεύμα και βραδινό γεύμα) καθώς και 2 ενδιάμεσα σνακ είναι ο ιδανικότερος τρόπος για να διατηρείτε ψηλά τον μεταβολικό σας ρυθμό.
  • Συμβουλή Νο 6 :
Μην σας γίνει εμμονή ! Δε βοηθάει ούτε στο αδυνάτισμα αλλά ούτε και στην ψυχολογία σας ! Σίγουρα θα υπάρξουν και στιγμές που θα «λυγίσετε» και που θα ξεφύγετε από το πρόγραμμα. Δεν πειράζει. Φροντίστε μόνο ώστε να μην γίνεται κατ’εξακολούθηση.
  • Συμβουλή Νο 7 :
Φροντίστε ώστε να απολαμβάνετε κάθε φορά το φαγητό σας. Εξάλλου το φαγητό δεν χρειάζεται ποσότητα. Τρώτε μικρές μερίδες αλλά φροντίστε να γεύεστε καλά την κάθε μπουκιά σας και να την απολαμβάνετε.
  • Συμβουλή Νο 8 :
Πίνετε άφθονο νερό στη διάρκεια της ημέρας. Κάνει καλό σε όλα ! Βοηθάει στο αδυνάτισμα, προστατεύει τον οργανισμό, ενισχύει την αποβολή των τοξινών και χαρίζει όμορφη και νεανική επιδερμίδα που λάμπει από υγεία.
  • Συμβουλή Νο 9 :
Μασάτε αργά ώστε να προλάβει το μήνυμα να πάει από το στομάχι στον εγκέφαλο και να καταλάβετε πότε είστε χορτάτος.
  • Συμβουλή Νο 10 :
Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας ! Αυτό θα σας βοηθήσει να ελέγχετε το σωματικό σας βάρος, θα σας δώσει μια όψη υγείας, νεότητας και ομορφιάς, και θα σας χαρίσει και έναν πιο καλό ύπνο το βράδυ.

Leave a Reply