Πάχος στην κοιλιά: χρησιμοποιήστε το υπερόπλο!

Το πάχος στην κοιλιά ταλαιπωρεί πολύ κόσμο και ιδιαίτερα τους άντρες. Το πάχος στην κοιλιά είναι στενά συνδεδεμένο με τα επίπεδα τηςκορτιζόλης στο αίμα, τα οποία είναι γενικά υψηλότερα στους άντρες. Αν μπορέσετε να μειώσετε τα επίπεδα της κορτιζόλης σας θα έχετε πολύ πιο εύκολη δουλειά σε σχέση με την αντιμετώπιση του πάχους της κοιλιάς. Βέβαια τα χρονίως υψηλά επίπεδα της κορτιζόλης που ταλαιπωρούν το σύγχρονο άνθρωπο είναι καταστροφικά για την υγεία του γενικά και το πάχος στην κοιλιά αποτελεί μόνο μια ήσσονα παρενέργεια. Μπορείτε να κάνετε μια σειρά από ενέργειες για να χαμηλώσετε τα επίπεδα της κορτιζόλης σας. Από αυτές μερικές έχουν σχέση με τον τρόπο που γυμνάζεστε. Ποτέ μην ασκείσθε έντονα για πάνω από μια ώρα και γενικά να αποφεύγετε την υπερπροπόνηση. Οι ορμόνες αντιπαλεύονται καλύτερα με ανταγωνιστικές ορμόνες και ο καλύτερος αντίπαλος για την κορτιζόλη είναι η περίφημη αυξητική ορμόνη. Είδαμε ότι ο αποτελεσματικότερος τρόπος άσκησης για υψηλά επίπεδα αυξητικής ορμόνης είναι η πολύ έντονη διαλειμματική άσκηση όπως περιγράφεται εδώ: H προπόνηση που θα σας γυρίσει πίσω στο χρόνο! Γι αυτό και όσοι σπριντάρουν συστηματικά όχι μόνο δεν συσσωρεύουν πάχος στην κοιλιακή χώρα αλλά επί πλέον έχουν και γραμμωμένους κοιλιακούς.   Πηγή: http://totalfitness-christos.blogspot.com  

Leave a Reply