Περπάτημα : Όλα όσα δεν ξέρουμε !

  • Το περπάτημα κάνει καλό ;
Φυσικά !!!  Αυτό είναι γνωστό σε όλους ! ακόμα και μισή ώρα περπάτημα την ημέρα μπορεί να αλλάξει τη ζωή σου και να ενισχύσει την υγεία σου ! Το περπάτημα θα πρέπει να ενταχθεί στην καθημερινότητα του κάθε ανθρώπου, άνδρα ή γυναίκας, εφήβων ή παιδιών ! Το περπάτημα είναι υγεία !
  • Ποια ώρα της ημέρας είναι η ιδανικότερη για περπάτημα ;

Το πρωί είναι η ιδανικότερη ώρα ! Περπατώντας το πρωί, που ο οργανισμός είναι ξεκούραστος και γεμάτος ενέργεια, αυξάνεται η αποδοτικότητα και επιταχύνεται ο μεταβολικός ρυθμός του οργανισμού, με αποτέλεσμα να μην κινδυνεύεις ποτέ να πάρεις κιλά και να διατηρείς ανέπαφη τη σιλουέττα σου ! Επίσης, με το πρωινό περπάτημα, ο βραδινός ύπνος γίνεται πολύ πιο ποιοτικός και ωφέλιμος, και το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού δυναμώνει προφυλάσσοντας από ασθένειες, ιούς και κρυολογήματα !
  • Μπορεί το περπάτημα να αποτρέψει την αύξηση του σωματικού βάρους και την εμφάνιση παχυσαρκίας ;

ΝΑΙ !!! Το περπάτημα μπορεί να κρατήσει μια καλή φυσική κατάσταση και ένα σταθερό σωματικό βάρος, αρκεί να γίνεται σωστά και φυσικά τακτικά και με συνέπεια ! Με το περπάτημα, ουσιαστικά, είναι σαν να απενεργοποιείς όλα εκείνα τα γονίδια που ευθύνονται και που προκαλούν την αύξηση του σωματικού βάρους ! Επιπλέον, το περπάτημα, αποτελεί και μια από τις καλύτερες μορφές άσκησης για αποβολή του άγχους και του στρες ! Ως γνωστόν, το άγχος, αποτελεί μία από τις βασικότερες αιτίες αύξησης του σωματικού βάρους και οδηγεί σε καταστάσεις νευρώδους υπερφαγίας !
  • Το περπάτημα ωφελεί και την καρδιά ; Αν ναι, με ποιο τρόπο ακριβώς ;

ΝΑΙ ! Το περπάτημα είναι από τους καλύτερους φίλους της καρδιάς ! Δεν είναι τυχαίο που όλες οι έρευνες υποδεικνύουν την άμεση σχέση του περπατήματος με την εξαιρετικά μειωμένη εκδήλωση καρδιαγγειακών επεισοδίων ! Το περπάτημα τονώνει την καρδιά και προάγει την καλή λειτουργία της ! Ακόμα και 2 μόνο ώρες περπατήματος την εβδομάδα μπορούν να έχουν θεαματικές επιπτώσεις στη λειτουργία της καρδιάς σου !
  • Nα πηγαίνω από τη σκάλα ... ή από το ασανσέρ ;

Πηγαίνοντας από τη σκάλα δίνεις μια «πνοή» υγείας στον οργανισμό σου ! Παράλληλα αποτελεί την καλύτερη άσκηση για σφίξιμο των γλουτών και των μηρών και χαρίζει εκπληκτική σιλουέττα ! Σιγά – σιγά αυξάνει την αντοχή σου και σου χαρίζει καλύτερη φυσική κατάσταση ! Είναι μια πολύ εύκολη άσκηση και εντελώς ανέξοδη ! Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προετοιμασία, ειδικά όργανα γυμναστικής ή άλλες προετοιμασίες ! Απλά ανέβα μια σκάλα την ημέρα !
  • Tο περπάτημα μπορεί να επηρεάσει και την ψυχολογική μου κατάσταση ;

Φυσικά ! Όπως προαναφέραμε, το περπάτημα αποτελεί μια από τις καλύτερες αγχολυτικές ασκήσεις ! Κατά το περπάτημα, ο οργανισμός παράγει ενδορφίνες, τις λεγόμενες «ορμόνες της ευτυχίας» και παράλληλα παράγει και σεροτονίνη που καταπολεμά την εμφάνιση της κατάθλιψης ! Το περπάτημα χαρίζει τόσο σωματική όσο και ψυχική υγεία !
  • Ενδείκνυται το περπάτημα και για άτομα με πολύ αυξημένο σωματικό βάρος και για παχύσαρκα άτομα ;

ΝΑΙ ! Το περπάτημα αποτελεί ιδανική άσκηση και για υπέρβαρα αλλά και για παχύσαρκα άτομα ! Τα άτομα με ιδιαίτερα αυξημένο σωματικό βάρος δε μπορούν να παρακολουθήσουν πολύ δύσκολα προγράμματα Cardio ή Aerobic. Με το περπάτημα θα καταφέρουν να περιορίσουν το σωματικό τους βάρος, να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση και την αντοχή τους, για να μπορέσουν μετά να αυξήσουν το βαθμό δυσκολίας της άσκησης !  

Leave a Reply