Πραγματική ευτυχία… οι ειδικοί συμβουλεύουν πώς να την αποκτήσεις !!!

Οι επιστήμονες επιμένουν όλο και περισσότερο με την πάροδο των ετών να ισχυρίζονται ότι η ευτυχία κατακτιέται μέσα απ’ τα πιο απλά πράγματα.

Ακολούθησε τις συμβουλές τους και οδήγησε τον εαυτό σου στην πραγματική ευτυχία καθώς είναι πολύ πιο εύκολο απ’ όσο νόμιζες….

  1. Γυμνάσου λίγο περισσότερο.

Είναι γεγονός, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα των έγκυρων NewYorkTimes, ότι ένα πρόγραμμα διάρκειας μόλις 7’ την ημέρα και το οποίο περιλαμβάνει 12 ασκήσεις είναι ο ιδανικότερος τρόπος προκειμένου να επιτύχεις την τέλεια φυσική κατάσταση. Το όφελός σου μάλιστα θα είναι διπλό αφού θα δεις σημαντική βελτίωση και στην διάθεσή σου. Η άσκηση βοηθά στην χαλάρωση του μυαλού και φυσικά ανεβάζει αισθητά την αυτοεκτίμησή σου!
  1. Κοιμήσου περισσότερο.

Ο ύπνος σαφώς και είναι απαραίτητος για να ξεκουράζει το σώμα μας αλλά και για να βοηθά το μυαλό μας ώστε να συγκεντρώνεται πιο εύκολα. Όσο κι αν δεν το πιστεύεις όμως, συντελεί σημαντικά και στην απόκτηση του αισθήματος ευτυχίας γεγονός που εξηγείται επιστημονικά. Η έλλειψή του επηρεάζει τον ιππόκαμπο, ο οποίος αποτελεί μέρος του εγκεφάλου που αναλαμβάνει την επεξεργασία των θετικών εμπειριών, με αποτέλεσμα να δυσκολευόμαστε να τις ανακαλέσουμε όταν δεν έχουμε κοιμηθεί καλά ή αρκετά!
  1. Βγες απ’ το σπίτι.

Οι επιστήμονες μας ενημερώνουν ότι η παραμονή μας στον καθαρό αέρα μπορεί να μας αλλάξει την διάθεση. Τα θετικά συναισθήματα φτάνουν στο μέγιστο όσο βρισκόμαστε στο ύπαιθρο ή κοντά στην θάλασσα σε θερμοκρασία 14 βαθμών C. Όταν έχεις την ευκαιρία λοιπόν ξέκλεψε 20’ απ’ την ημέρα σου για να απολαύσεις ένα ηλιόλουστο απόγευμα και βελτίωσε την ψυχική σου υγεία! ( !!! ) : Στην ευτυχία οδηγούν επίσης η αφιέρωση περισσότερου χρόνου στην οικογένεια μας και σε φίλους αλλά και η πρακτική του διαλογισμού!!!
  1. ‘’Δώσε’’ απλόχερα.

Ειδικότερα την περίοδο που διανύουμε οι άνθρωποι που χρειάζονται την βοήθειά μας είναι πάρα πολλοί. Επιστήμονες που ασχολούνται με την θετική ψυχολογία υποστηρίζουν ότι μια πράξη καλοσύνης προσφέρει τέτοια αίσθηση ευεξίας που δεν την ξεπερνά καμία άλλη… Επίσης αναφέρουν ότι όταν κάνουμε αγορές για κάποιον άλλο μας δημιουργούνται πολύ πιο θετικά συναισθήματα απ’ ότι όταν η αγορά μας προορίζεται για τον εαυτό μας!
  1. Χαμογέλασε.

Κάνοντας θετικές σκέψεις παρατηρούμε ότι ασυναίσθητα δημιουργείται ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μας γεγονός που αυτομάτως μας κάνει να αισθανόμαστε πιο όμορφα. Η εμφάνιση του χαμόγελου μας βοηθά επίσης να μειώσουμε το άγχος μας ενώ είναι αποδεδειγμένο ότι ακόμα και ένα επιτηδευμένο είναι ικανό να βελτιώσει στην στιγμή την διάθεσή μας!
  1. Νιώσε ευγνωμοσύνη.

Ένας εύκολος τρόπος για να το πετύχεις είναι να κρατάς ημερολόγιο στο οποίο καταγράφεις καθημερινά μικροπράγματα τα οποία σου προσφέρονται ή να τα αναφέρεις στο τέλος της ημέρας με μία φίλη σου. Η συγκεκριμένη πρακτική έχει δείξει πως μπορεί να αυξήσει το αίσθημα ευτυχίας στον άνθρωπο και πολλές φορές να μειώσει αισθητά τα καταθλιπτικά συμπτώματα.

Leave a Reply