Γιατί πρέπει να τρως πολλά σνακ στο γραφείο

Αν δεν τρως τίποτα όλη μέρα και πέφτεις με τα μούτρα στο φαγητό το βράδυ, πρέπει να αλλάξεις συνήθειες. Τελικά όταν έρχεται η ώρα του φαγητού έχεις πεινάσει τόσο πολύ που τρως ανεξέλεγκτα και παίρνεις περισσότερες θερμίδες από αυτές που έκαψες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Και αυτό σημαίνει ότι θα πάρεις βάρος! Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι τα συχνά και μικρά γεύματα (κάθε 3 ώρες περίπου) όχι μόνο κινούν το μεταβολισμό και βοηθούν να κάψεις περισσότερο σωματικό λίπος, αλλά δίνουν άμεσα ενέργεια που βελτιώνει την απόδοσή σου στη δουλειά.  
  Εκτός λοιπόν από ένα καλό πρωινό (που δεν πρέπει ποτέ να παραλείπεις) το μεσημεριανό και το βραδινό σου, φρόντισε ανάμεσα στα βασικά γεύματα να τρως και ένα μικρογεύμα, ένα σνακ δηλαδή. Έτσι ισορροπείς τη γλυκογόνη- ινσουλίνη, ελέγχεις την πείνα σου και βοηθάς το μεταβολισμό αλλά και το μυαλό σου να λειτουργούν καλύτερα. Προσοχή όμως: αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να μασουλάς όλη την ώρα. Άλλο ενδιάμεσο γεύμα και άλλο τσιμπολόγημα.  
  Τι πρέπει να τρως Μην τρως ό,τι βρεθεί μπροστά σου ή παχυντικά σνακ, όπως τσιπς, σοκολάτες και μπισκότα. Προτίμησε: -Ένα φρούτο -Μια χούφτα αμύγδαλα -Μια μπάρα δημητριακών -Ένα γιαούρτι, κατά προτίμηση με χαμηλά λιπαρά -Ένα παστέλι -Ένα τοστ με ψωμί ολικής αλέσεως, τυρί, γαλοπούλα και λαχανικά εποχής (καλύτερα όμως όχι κάθε μέρα) -2 κρακεράκια ολικής αλέσεως -Καρότα -Μια μικρή σαλάτα -Μια χούφτα σταφίδες Πηγή: cosmo.gr

Leave a Reply