Στητό στήθος για γυναίκες: οι καλύτερες ασκήσεις

Jan 03, 2012 No Comments by

Για να βοηθήσετε το στήθος σας να μείνει στητό για όσα περισσότερα χρόνια γίνεται θα πρέπει να κάνετε δυό πράγματα κυρίως:

1. Tο πιο σημαντικό είναι να γυμνάζετε συστηματικά τους θωρακικούς σας μύες.

Ο μείζων και ο ελάσσων θωρακικός βρίσκονται πίσω από το λιπώδη ιστό του στήθους. Αν τους δυναμώσετε και τους μεγαλώσετε θα παρέχουν πρώτης τάξης στήριξη στο στήθος σας.

2. Πρέπει επίσης να γυμνάζετε τους μέσους και κάτω τραπέζιους της πλάτης για να βελτιώσετε το στήσιμό σας.

Αν οι μύες αυτοί μείνουν αγύμναστοι το σώμα καμπουριάζει και υπάρχουν άμεσες συνέπειες στη εμφάνιση του στήθους σας.

Ασκήσεις για τους θωρακικούς

Δύο εξαιρετικές ασκήσεις για τους θωρακικούς μύες είναι οι πιέσεις και τα ανοίγματα στήθους τα οποία είδαμε εδώ:

Πιέσεις στήθους με βαράκια

Ανοίγματα στήθους με βαράκια

Mπορείτε να εκτελέσετε της ασκήσεις αυτές στο πάτωμα ή σε πάγκο ή σε μια ελβετική μπάλα.

Να πάτε για 12-15 επαναλήψεις και όχι για τις συνήθεις 8 της υπερτροφίας.

Η καλύτερη ίσως βερσιόν είναι οι πιέσεις στήθους σε κατακλινή πάγκο γιατί δυναμώνουν ιδιαίτερα τις πολύ υποστηρικτικές χαμηλότερες μοίρες των θωρακικών:

http://www.youtube.com/watch?v=e3tn_Ta-KOU

Kαι βέβαια υπάρχουν και τα πουσάπς που κάνουν εξαιρετική δουλειά όχι μόνο με τους θωρακικούς μύες αλλά και με τους τρικεφάλους έτσι ώστε να κτυπάτε μ’ ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.

Αν σας είναι δύσκολο να στηριχθείτε στα ακροδάχτυλα των ποδιών μπορείτε να στηρίζεστε στα γόνατά σας.

Αν κι αυτό σας φαίνεται δύσκολο τότε αφήστε το στήθος σας στην ησυχία του κι αρχίστε άμεσα δουλειά υποδομής.

Για τους μέσους τραπέζιους μύες σας μπορείτε να κάνετε διάφορες κωπηλατικές ασκήσεις όπως αυτή:

Κωπηλατικές με βαράκια με τα δύο χέρια

O συνδυασμός εκγύμνασης θωρακικών και μέσων τραπεζίων με αντιστάσεις θα σας δώσει ένα πιο στητό στήθος σε όποια ηλικία κι αν είστε.

 

Πηγή: totalfitness-christos.blogspot.com

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Στητό στήθος για γυναίκες: οι καλύτερες ασκήσεις, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

Διαβάστε επίσης:

  • No Related Posts
Γυμναστική

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
No Responses to “Στητό στήθος για γυναίκες: οι καλύτερες ασκήσεις”

Leave a Reply