Τα πιο συχνά λάθη που όλοι κάνουμε !

Η δύναμη της συνήθειας μας οδηγεί συχνά στο να κάνουμε εντελώς ασυναίσθητα κάποια λάθη που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία μας, ψυχική και σωματική, καθώς επίσης και την καλή λειτουργία του οργανισμού μας. Μάλιστα, πολλές φορές, λαμβάνοντας ως δεδομένο το καλο σωματικό μας βάρος και την καλή μας υγεία, και πιστεύοντας πως για τον λόγο αυτό δεν διατρέχουμε κάποιο κίνδυνο, επαναπαυόμαστε και οδηγούμαστε σε ολέθρια λάθη. Μαθαίνοντας γι’αυτά μπορούμε πιο εύκολα πια να τα αναγνωρίσουμε και επομένως και να τα αποφύγουμε.
  • Όταν μάθαμε για την ύπαρξη των βιολογικών προϊόντων, μια νέα μόδα γεννήθηκε. Οι υπερβολές όμως μπορεί τελικά να έχουν αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά. Ναι! Οι βιολογικές φράουλες ή το βιολογικό βόειο κρέας είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή, αφού είναι τροφές που επηρεάζονται πολύ από τα χημικά. Αντίθετα όμως, άλλες τροφές, όπως τα αυγά, δεν ελοχεύουν κίνδυνο για την υγεία, ακόμα και αν δεν είναι βιολογικής προέλευσης. Δεν χρειάζεται λοιπόν πανικός και υπερβολές !
  • Αφηνόμαστε στην καθημερινότητα και στις υποχρεώσεις της να μας παρασύρουν και γινόμαστε αντικοινωνικοί. Απομακρυνόμαστε από τους δικούς μας ανθρώπους και τους φίλους, με σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχολογία μας αλλά και στην υγεία μας. Η αντικοινωνικότητα αυτή πολύ συχνά μπορεί να οδηγήσει και σε διατροφικές διαταραχές που θα επηρεάσουν και το σωματικό μας βάρος.
  • Δεν δίνουμε την απαραίτητη προσοχή στο θέμα του ύπνου. Σύμφωνα με τους ειδικούς απαιτούνται 7 με 8 ώρες ύπνου το βράδυ για την διατήρηση της υγείας του ατόμου και αποφυγή σοβαρών ασθενειών όπως είναι ο διαβήτης, η κατάθλιψη και η υψηλή αρτηριακή πίεση. Επίσης ο καλός ύπνος ενισχύει την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Πολλές φορές οδηγούμαστε σε αλόγιστη χρήση φαρμάκων και αντιβιωτικών.η χρήση τους δε θα πρέπει να γίνεται με το παραμικρό. Με την συχνή χρήση αντιβιωτικών σκοτώνονται και πολλά καλά και ωφέλιμα για τον οργανισμό βακτήρια και μειώνεται και η ισχύς του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, όπως και με τα αντιβιωτικά, πρέπει να αποφεύγεται η υπερβολική χρήση αντιμικροβιακών σαπουνιών, αντισηπτικών και οινοπνεύματος. Ο φόβος των μικροβίων οδηγεί σε υπερβολική χρήση αυτών των σκευασμάτων που σκοτώνουν όχι μόνο τα κακά αλλά και τα καλά βακτήρια και τελικά δημιουργεί προβλήματα στην υγεία.
  • Μέσα στο φορτωμένο πρόγραμμά μας και τις αδιάκοπες υποχρεώσεις μας, πολλές φορές αμελούμε τις ιατρικές μας εξετάσεις ή καθυστερούμε να πάμε στο γιατρό για κάποιο πρόβλημα που παρουσιάσαμε στην υγεία μας. δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο χρόνος είναι πολύτιμος και πολλές φορές και καθοριστικός, γι’αυτό δεν πρέπει ποτέ να αναβάλουμε οτιδήποτε σχετίζεται με την υγεία μας.
  • Στην προσπάθειά μας να χάσουμε κιλά και να ελέγξουμε το σωματικό βάρος μας δίνουμε έμφαση στην θερμιδική αξία των τροφών και αγνοούμε εντελώς το νάτριο που υπάρχει σε αυτές. Παρ’όλα αυτά, το νάτριο είναι υπεύθυνο για την αύξηση της πίεσης του αίματος, και εμείς δεν δίνουμε την απαιτούμενη προσοχή σε αυτό. Σε όλες τις ετικέτες των τροφών αναγράφεται η περιεκτικότητά τους σε νάτριο.
  • Η κατανάλωση χαμηλών σε λιπαρά αναψυκτικών μπορεί να μας προστατεύει από τις θερμίδες αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ιδανική για την υγεία. Σύμφωνα με έρευνες, όσοι κατανάλωναν πολλά αναψυκτικά διαίτης, τελικά είδαν την περίμετρο της μέσης τους να είναι πιο μεγάλη σε βάθος χρόνου από άλλους που ποτέ στη ζωή τους δεν τα κατανάλωναν.
  • Συμβαίνει πολλές φορές να μην πίνουμε την ποσότητα νερού που έχει ανάγκη ο οργανισμός, με αποτέλεσμα να οδηγείται σε αφυδάτωση.
  • Ο υπερβάλλων ζήλος μας οδηγεί στην υπερβολική σωματική άσκηση. Το σώμα καταπονείται και χρειάζεται ξεκούραση. Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε να ξεκουράζουμε το σώμα μας μετά από μια σκληρή προπόνηση, αλλιώς είναι βέβαιο πως θα οδηγήσουμε τον οργανισμό μας σε υπερκόπωση και εξάντληση και το σώμα μας σε επίπονους τραυματισμούς.
  • Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε να εντάσσουμε στα γεύματά μας άφθονα φρούτα και λαχανικά που φροντίζουν για την καλή υγεία και αποτρέπουν την εμφάνιση σοβαρών ασθενειών όπως ο καρκίνος και τα καρδιαγγειακά νοσήματα.

Leave a Reply