Τροφές για να καταπολεμήσεις κάθε είδους … πόνο !!!

Ίσως να ακούγεται περίεργο αλλά είναι δυνατό να περιορίσεις την πρόσληψη φαρμάκων, προκειμένου ν’ αντιμετωπίσεις πόνους που σε ταλαιπωρούν, επιλέγοντας συγκεκριμένες τροφές.

Πονοκέφαλοι και ημικρανίες :

Ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα είναι να εντοπίσουμε πρωτίστως την αιτία που το προκαλεί. Όσον αφορά τον πονοκέφαλο, έχει διαπιστωθεί ότι συχνά προκαλείται λόγω έλλειψης μαγνησίου- το οποίο έχει την ιδιότητα να χαλαρώνει τους μύες και τα νεύρα αποτρέποντας έτσι την πρόκληση πονοκεφάλων! Συνιστάται λοιπόν να εντάξεις στην διατροφή σου καθημερινά κολοκυθόσπορο, ‘’ οπλίζοντας έτσι τον οργανισμό σου με το συγκεκριμένο μέταλλο.

Πόνοι περιόδου :

Οι περισσότερες γυναίκες υποφέρουν εξαιρετικά πολύ απ’ τους πόνους περιόδου κάθε μήνα αλλά και απ’ το προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο. Ιδιαίτερα αποτελεσματικοί στην αντιμετώπισή τους έχουν αποδειχθεί οι ξηροί καρποί, οι οποίοι περιέχουν Ω-3 λιπαρά- γνωστά για την αντιφλεγμονώδη τους δράση- καθώς και μαγνήσιο το οποίο όπως προαναφέραμε συμβάλλει στην χαλάρωση των μυών και των νεύρων. Αποτέλεσμα ; Σημαντική ανακούφιση απ’ τους συγκεκριμένους πόνους.

Στομαχόπονος :

Δοκίμασε την μέντα ! Ο στομαχόπονος συχνά συνοδεύεται από αίσθημα ‘’φουσκώματος’’ και προκαλείται από αέρια που έχουν συγκεντρωθεί στην περιοχή του στομάχου. Η μέντα, και πιο συγκεκριμένα η ουσία που περιέχει ονόματι ‘’μενθόλη’’, έχει την τάση να διαλύει αυτά τα αέρια και επομένως να μας ανακουφίζει αισθητά απ’ τον ενοχλητικό αυτό πόνο και τους

Πόνος αρθρώσεων :

Υποφέρεις από επίμονους πόνους στις αρθρώσεις ; Η λύση, όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, βρίσκεται στα κεράσια! Τα αγαπημένα στους περισσότερους αυτά φρούτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά αλλά και στα λεγόμενα ‘’ανθοκυάνινα’’, στοιχεία τα οποία έχουν την ικανότητα να περιορίζουν τον πόνο όπως και τις φλεγμονές. Ξεκίνα λοιπόν την κατανάλωση κερασιών, χυμού από κεράσι ή ακόμα και κερασόπιτας και δες άμεσα θαυματουργά αποτελέσματα!

Πόνοι στους μύες :

Είστε οπαδός της γυμναστικής και εκτιμάτε ιδιαιτέρως την ευεξία την οποία σας προσφέρει- πέρα απ’ τα αποτελέσματα στο σώμα σας. Πολλές φορές όμως αυτή η ευεξία συνοδεύεται από δυσάρεστους πόνους στους μύες σου (συνηθέστερα σε αυτούς στην κοιλιά). Για να απαλλαγείς απ’ αυτούς και να ‘μείνεις’ στις ευεργετικές επιδράσεις της άσκησης, πρόσθεσε στο τσάι σου τζίντζερ – είναι βέβαιο ότι θα περιορίσεις τους μυϊκούς πόνους σε σημαντικό βαθμό!

Αίσθημα καούρας :

Το δυσάρεστο αυτό αίσθημα μπορεί να προκληθεί από πολλά τρόφιμα, ενώ οι ‘’συνήθεις υπεύθυνοι’’ φαίνεται να είναι τα λιπαρά κρέατα. Προσπάθησε λοιπόν να αποκτήσεις τις πρωτεΐνες που σου προσφέρει η συγκεκριμένη ομάδα τροφίμων , τις οποίες σαφώς και χρειάζεται ο οργανισμός σου, με φασόλια! Επίσης τα φασόλια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες επομένως είναι λιγότερο ‘’επικίνδυνα’’ για κάποια γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.
( !!! ) : Υπάρχουν πολλοί φυσικοί τρόποι για την αντιμετώπιση δυσάρεστων πόνων που δυσκολεύουν την καθημερινότητά μας, όπως είναι οι παραπάνω. Απόφυγε την αλόγιστη χρήση φαρμάκων η οποία επιβαρύνει σημαντικά το στομάχι σου και προσπάθησε να συμβουλεύεσαι πριν την λήψη τους κάποιον γιατρό.

Leave a Reply