Φάε αγκινάρα και χάσε κιλά !!!

Δεν χρειάζεται απαραίτητα να καταλήγουμε σε εξαντλητικές διατροφές και σκληρές δίαιτες, να απορρίπτουμε σχεδόν όλες τις τροφές, να καταπιεζόμαστε και να υποφέρουμε για να καταφέρουμε να χάσουμε μερικά κιλά. Αυτό που πραγματικά χρειάζεται είναι καλή ενημέρωση και μερικά έξυπνα τρικ που θα καταφέρουν να μας κρατήσουν χορτάτους ενώ παράλληλα θα αυξήσουν τον μεταβολικό ρυθμό μας για να χάσουμε βάρος. Η ενημέρωση είναι το Νο1 όπλο στο χέρι μας σε αυτή τη μάχη κατά του επίμονου πάχους. Γνωρίζοντας τα οφέλη της κάθε τροφής μπορούμε να την εκμεταλλετούμε υπέρ μας, και έτσι από απλή τροφή να την μετατρέψουμε σε ασπίδα κατά του πάχους που θα μας προστατεύει δια παντός. Μια τέτοια τροφή λοιπόν, παρεξηγημένη αλλά με πολλά οφέλη, είναι και η αγκινάρα. Πώς γίνεται όμως αυτό ; ... Μα μέσω των αρνητικών θερμίδων !

Τι είναι οι αρνητικές θερμίδες ;

Αρνητικές θερμίδες δεν υπάρχουν στην πραγματικότητα, απλά είναι ορισμένες τροφές με το μοναδικό γνώρισμα, όσο περισσότερο τις καταναλώνουμε τόσο περισσότερο να ενισχύουν τις καύσεις του οργανισμού μας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνο να μην λαμβάνουμε θερμίδες τελικά, αλλά να καίμε κιόλας. Αυτό συμβαίνει ουσιαστικά επειδή η κατανάλωση αυτών των συγκεκριμένων τροφών απαιτεί μεγαλύτερη δαπάνη ενέργειας από τον οργανισμό για την επεξεργασία τους από την θερμιδική τους αξία. Αυτός είναι λοιπόν και ο λόγος που για αυτές τις τροφές αναφερόμαστε σε «αρνητικές» θερμίδες !

Χαρακτηριστικά των τροφών με αρνητικές θερμίδες

Μερικά βασικά χαρακτηριστικά των τροφών με αρνητικές θερμίδες όπως είναι οι αγκινάρες είναι :
  • Πως είναι εξαιρετικά πλούσιες σε αντιοξειδωτικά στοιχεία και σε φυτοθρεπτικά συστατικά.
  • Πως ενισχύουν την υγεία και την ομαλή λειτουργία του οργανισμού.
  • Πως ενισχύουν δραστικά το αδυνάτισμα.
  • Πως προκαλούν το φαινόμενο της θερμογένεσης.
  • Πως κατορθώνουν να ελέγχουν τα επίπεδα της όρεξης.

Οι αγκινάρες είναι πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών

Σύμφωνα με μελέτες, οι αγκινάρες, είναι μια ιδανική τροφή λόγω των πολλών αντιοξειδωτικών στοιχείων που παρέχει στον οργανισμό. Οι ανθοκυανίνες, η λουτεολίνη, η ρουτίνη και η κυναρίνη είναι μόνο μερικές από τις αντιοξειδωτικές αυτές ουσίες που στόχο έχουν την προφύλαξη του οργανισμού. Προφυλάσσουν τον οργανισμό από τις ελεύθερες ρίζες και προλαμβάνουν τα σημάδια του γήρατος αλλά και ασθένειες όπως ο καρκίνος.

Άλλα οφέλη της αγκινάρας προς τον οργανισμό

  • Η κυναρίνη που περιέχεται στις αγκινάρες βοηθάει στην αναγέννηση του ηπατικού ιστού και προφυλάσσει το σκυκώτι.
  • Είναι πλούσια σε ωφέλιμες φυτικές ίνες που δημιουργούν αίσθημα κορεσμού, ελέγχουν τα επίπεδα της όρεξης του ατόμου και ευνοούν το αδυνάτισμα.
  • Είναι πολύ ωφέλιμη για τα οστά αφού παρέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Κ.
  • Βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και της χοληδόχου κύστης.
  • Ανακουφίζει και προλαμβάνει γαστρεντερικές ανωμαλίες.
  • Έχει διουρητική δράση.
  • Βοηθάει στον έλεγχο των επιπέδων της χοληστερόλης.
  • Είναι πολύ χαμηλές σε θερμιδική αξία, ιδανικές για δίαιτα και απώλεια βάρους.

Συστατικά για 100 γραμμάρια αγκινάρας :

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ενέργεια 47 kcal
υδατάνθρακες 10.51 gr
λιπαρά 0,15 gr
πρωτεΐνες 3,27 gr
φυτικές διαιτητικές ίνες 5,4 gr
 

Leave a Reply