Φάτε για μεσημεριανό … ένα Σάντουιτς!!

Ο χρόνος σας είναι πολύ περιορισμένος λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων και το μεσημεριανό σας γεύμα τις περισσότερες φορές είναι απλά ένα σάντουιτς. Όσο και αν μας φαίνεται περίεργο όμως με ένα σάντουιτς, που είναι και οικονομικό και πρακτικό στο κουβάλημα, μπορούμε εν μέρει να αντικαταστήσουμε ένα ολοκληρωμένο γεύμα. Όλο το μυστικό είναι  στα  υλικά που θα χρησιμοποιήσουμε.  
  • Ξεκινάμε από το ψωμί. Το λευκό ψωμί είναι το πιο συνηθισμένο υλικό στα σάντουιτς που βρίσκεις στην αγορά. Με αυτή την επιλογή όμως χάνουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά ( βιταμίνη Β και Ε, μαγνήσιο,σίδηρο) που υπάρχουν στα ολικής αλέσεως. Το ολικής αλέσεως ψωμί είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και προκαλεί κορεσμό, οπότε το αίσθημα πείνας θα αργήσει να εμφανιστεί στον οργανισμό μας.
  • Το κλασικό ζαμπόν- τυρί μπορεί εύκολα να αντικατασταθεί. Το τυρί μπορεί να είναι άπαχο, και το ζαμπόν μπορεί να γίνει κομμάτια κοτόπουλου ή γαλοπούλας (όχι καπνιστά) . Άλλη επιλογή είναι ο τόνος , ο σολωμός , τα αυγά (βραστά) ή ομελέτα.
  • Η σάλτσα που θα συνοδεύει το σάντουιτς που θα φτιάξουμε είναι πολύ σημαντική, γιατί μπορεί να εκτοξεύσει τις θερμίδες και τα λιπαρά. Αν δεν θέλουμε να αφήσουμε το σάντουιτς μας στεγνό ( που είναι και το καλύτερο) αντί για μαγιονέζα και σως καλύτερα να χρησιμοποίησουμε μουστάρδα, κέτσαπ ή γλυκόξινη σάλτσα που έχουν λιγότερες θερμίδες.
  • Πολύ καλή επιλογή για το  «γέμισμα» του σάντουιτς είναι διάφορα λαχανικά. Εκτός από την κοινότυπη φέτα μαρουλιού, μπορούμε να βάλουμε αγγουράκι τουρσί, καρότο τριμμένο, φέτες ντομάτα, πιπεριές , μανιτάρια κτλ..
  Οι συνδυασμοί που μπορείτε να κάνετε είναι αμέτρητοι. Το μόνο που χρειάζεται είναι φαντασία και ... όρεξη!!!  

Leave a Reply