Φέρε το γυμναστήριο … στο σπίτι σου !

Όταν τα χρήματα δεν επαρκούν για γυμναστήρια ... Οι δικαιολογίες για να μην πάμε γυμναστήριο ... ΠΟΛΛΕΣ ! Είτε δεν έχουμε τα χρήματα να διαθέσουμε για μια εγγραφή στο γυμναστήριο, είτε μας ενοχλεί η πολυκοσμία του γυμναστηρίου και μας κάνει να ντρεπόμαστε, είτε το ωράριο του γυμναστηρίου δεν συμβαδίζει με το άστατο καθημερινό μας πρόγραμμα ... το αποτέλεσμα είναι ίδιο : αποφεύγουμε την εγγραφή στο γυμναστήριο και χάνουμε σε υγεία, σε ομορφιά και σε σφριγηλότητα στο σώμα μας ! Τώρα όμως τελείωσαν οι δικαιολογίες ! Όλοι μπορούν με απλά μέσα, που υπάρχουν σε ΚΑΘΕ σπίτι και ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ καθόλου, να γυμναστούν και να αποκτήσουν το ένα σώμα δυνατό, καλογραμμωμένο και κυρίως ΕΝΑ ΣΩΜΑ ΥΓΙΕΣ !

Η σπουδαιότητα της σωματικής άσκησης ...

Η σωματική άσκηση επιβάλλεται για κάθε άτομο, άνδρα ή γυναίκα, οποιασδήποτε ηλικίας ! Το σώμα μας όσο το αφήνουμε ... τόσο μας αφήνει ! Εκτός από το γεγονός πως η σωματική άσκηση είναι ο καλύτερος σύμμαχος της υγείας μας γενικά και της καρδιάς μας ειδικά, επίσης είναι και ο θεμέλιος λίθος για μια καλή ψυχολογία και ένα σώμα που δεν θα χάσει την ομορφιά του, δεν θα πλαδαρέψει, δεν θα υποστεί εύκολα τα σημάδια του χρόνου και δεν θα γεράσει !

Απλά μέσα για απλές ασκήσεις στο σπίτι !

Νο 1 : Πιείτε νερό και μην πετάξετε τα μπουκαλάκια !

Δύο μικρά μπουκαλάκια του νερού είναι αρκετά για να αποφύγετε να αγοράσετε βαράκια. Γεμίζετε τα βαράκια με νερό και πραγματοποιείται κανόνικά όλες τις ασκήσεις που παρέχονται για αλτήρες. Όταν πλέον έχετε περάσει ένα χρονικό διάστημα και νιώθετε ότι μπορείτε και θέλετε να αυξήσετε το βάρος, αντί για νερό χρησιμοποιήστε άμμο για να γεμίσετε τα μπουκαλάκια και επαναλάβετε τις ίδιες ασκήσεις.

Νο 2 : Μην πετάξετε τις παλιές και θεόβαρες αρβύλες σας !

Οι παλιές σας αρβύλες μπορούν να παίξουν τον ρόλο βαριδίων για τα πόδια σας ! Αντί για τα αθλητικά σας παπούτσια φορέστε τις αρβύλες σας και πραγματοποιήστε όλες τις ασκήσεις που διατίθενται για βαράκια ποδιών.

Νο 3 : Μια γερή καρέκλα για τέλεια πόδια και αψεγάδιαστους γλουτούς !

Μια γερή και (κυρίως) σταθερή καρέκλα μπορεί να παίξει τον ρόλο του πάγκου για να γυμνάσετε πόδια και γλουτούς. Η άσκηση αυτή είναι γνωστή με το όνομα “καθισμα” και υπόσχεται γλουτούς που όλες οι γυναίκες θα ζηλεύουν !

Νο 4 : Ένας χοντρός σπάγγος και γίνεσαι πάλι παιδί !

Παίρνεις ένα κομμάτι χοντρό σπάγγο και κάνεις δύο χοντρούς κόμπους στις δύο του άκρες για να μπορείς να το κρατάς πιο εύκολα. Η συνέχεια ; Το γνωστό παιχνίδι της παιδικής σου ηλικίας ! Σχοινάκι ! Μια απο τις πιο αποδοτικές αερόβιες ασκήσεις για να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου, να κάψεις πολλές θερμίδες και να χάσεις βάρος !

Νο 5 : Καλσόν που τρύπησε δεν είναι για πέταμα !

Το παλιό σου καλσόν που ήσουν έτοιμη να πετάξεις στα σκουπίδια μπορεί να σου φανεί πολύ χρήσιμο. Χρησιμοποίησέ το όπως χρησιμοποιείς το λάστιχο γυμναστικής. Όπως και στο σχοινάκι, κάνουμε στα δύο άκρα του καλσόν δύο κόμπους, ώστε να είναι πιο εύκολο στο κράτημα. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε ασκήσεις για χέρια, πόδια, γάμπες, μηρούς αλλά και γλουτούς ! ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΣ ;

Leave a Reply