Χαμηλό σε λιπαρά σημαίνει απαραίτητα και υγιεινό ;;;

Όχι στις εμμονές ... Τίποτα, όταν δε γίνεται σωστά και φυσικά με μέτρο, δεν είναι ασφαλές και καλό για τον οργανισμό και την υγεία ! Λέμε ΝΑΙ λοιπόν στην υγιεινή διατροφή , αλλά και αυτή ακόμα χρειάζεται μέτρο και φυσικά γνώση. “Η γνώση είναι δύναμη” λένε ... και δεν έχουν άδικο ! Γνωρίζοντας ορισμένα σημαντικά πράγματα μπορούμε να διαφυλάξουμε την υγεία μας και να προστατεύσουμε τον οργανισμό μας από ατοπήματα και κακοτοπιές !

Υπάρχουν υγιεινές διατροφικές κακοτοπιές ;;;

Και όμως υπάρχουν ! Όλοι γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η σωστή διατροφή ... η υγιεινή διατροφή ... αλλά ακόμα και αυτή κρύβει τελικά κινδύνους ! Υπάρχουν τρόφιμα, που αν και πλασάρονται ως υγιεινά ... τελικά μπορούν να προκαλέσουν σημαντική ζημιά στον οργανισμό και στη σιλουέττα, και μάλιστα χωρίς καν να το υποπτευόμαστε ! Ποιες είναι όμως αυτές οι τροφές ;;;

Όταν η υγεία ...βλάπτει !!!

Μερικές μόνο από αυτές τις ύπουλες τροφές που θα έπρεπε να γνωρίζουμε και να προσέχουμε, είναι οι ακόλουθες : 1η τροφή : Τα προϊόντα Low Fat ή No Fat Τα προϊόντα αυτά, δηλαδή τα προϊόν τα με χαμηλά ή καθόλου λιπαρά, ήρθαν σαν απομηχανής θεός και κατέκλυσαν γρήγορα την αγορά, προσφέροντας στο κοινό μια λύση υγείας ! Αυτό που δεν γνωρίζει ο κόσμος όμως για αυτά τα προϊόντα, είναι πως συνήθως λόγω απομάκρυνσης του λίπους είναι πολύ πιο άγευστα. Έτσι, οι εταιρείες, για να τα κάνουν επιθυμητά προσθέτουν ζάχαρη ! 2η τροφή : Το βούτυρο & η μαργαρίνη Όλοι έχουν στο μυαλό του το βούτυρο σαν κάτι το απαγορευμένο, σαν μια τροφή άρρηκτα συνδεδεμένη με τα καρδιαγγειακά νοσήματα, με τη χοληστερόλη αλλά και με τον θάνατο. Για τον λόγο αυτό δεν είναι λίγοι εκείνοι που προτιμούν τη μαργαρίνη, αφού άλλωστε είναι και πολλοί διατροφολόγοι που την προτείνουν ως λύση. Παρ'όλα αυτά, σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, τα άτομα που καταναλώνουν μαργαρίνη αντί για βούτυρο, φαίνεται να παρουσιάζουν πιο μεγάλα ποσοστά εμφάνισης καρδιακών νοσημάτων. 3η τροφή : Τα προϊόντα ολικής άλεσης Ακόμα και τα προϊόντα ολικής άλεσης δεν είναι πάντοτε τόσο αθώα. Σε ορισμένες περιπτώσεις προϊόντα ολικής άλεσης μπορεί τελικά να περιέχουν ίδιο ή πολύ κοντινό γλυκαιμικό δείκτη με τα αντίστοιχα λευκά προϊόντα. 4η τροφή : Οι συσκευασμένοι χυμοί φρούτων Αν και υπόσχονται χυμό από φρέσκα φρούτα, τελικά οι χυμοί αυτοί δεν είναι τίποτα παραπάνω από νερό εμπλουτισμένο με άφθονες χημικές ουσίες που προσδίδουν την φρουτένια αυτή γεύση ! Μάλιστα για ενίσχυση της γεύσης τους και φυσικά για να γίνονται πιο λαχταριστοί περιέχουν συνήθως μεγάλες ποσότητες ζάχαρης ! 5η τροφή : Τα ενεργειακά ποτά Τα ενεργειακά ποτά ενδείκνυνται για άτομα που ασκούνται, λόγω της μεγαλύτερης ποσότητας ηλεκτρολυτών που περιέχουν, αλλά και λόγω της μεγαλύτερης ποσότητας ζάχαρης που είναι πολύ χρήσιμη για τον οργανισμό ενός αθλητή. Ωστόσο η κατανάλωση αυτών των ποτών από άτομα που δεν ασκούνται μπορεί να είναι ακόμα και επιβλαβής !

Leave a Reply