3 μήλα την ημέρα … την παχυσαρκία κάνουν πέρα

Τι είναι η δίαιτα των 3 μήλων την ημέρα ; Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που στοχεύει στο κάψιμο του λίπους και στον αφανισμό του δια παντός από τη ζωή και φυσικά από το σώμα μας. Το διατροφικό αυτό πλάνο δημιουργήθηκε από την Tammi Flynn, διαιτολόγο και εκπαιδεύτρια – προπονήτρια. Η ιδέα αυτή γεννήθηκε στην διαιτολόγο, όταν κάποια στιγμή παρατήρησε πως όταν ένας ασθενής της κατανάλωνε ένα μήλο πριν από ΚΑΘΕ γεύμα του, κατόρθωσε να επιτύχει μια αξιοσημείωτη απώλεια βάρους. Τότε λοιπόν αποφάσισε να το ψάξει περισσότερο, και μετά από πολλά πειράματα με τους ασθενείς της, διαπίστωσε πως η θεωρία αυτή ήταν βάσιμη και μάλιστα πολύ αποδοτική. Έτσι δημιούργησε τη δίαιτα των 3 μήλων την ημέρα για να βοηθήσει ακόμα περισσότερο κόσμο να απαλλαγεί από το περιττό βάρος και να κερδίσει ξανά την υγεία του !

Τι περιλαμβάνει αυτή η δίαιτα και τι απαγορεύει ;

Το βασικό σε αυτή τη δίαιτα είναι φυσικά η κατανάλωση των μήλων. Σύμφωνα με το πλάνο της Tammi Flynn, το άτομο θα πρέπει νακαταναλώνει έναμήλο πριν από κάθε γεύμα του. Είναι πολύ σημαντικό να μην παραλείπει ποτέ αυτό το στάδιο. Η κατανάλωση των μήλων πριν απο τα κύρια γεύματα έχει πολύ συγκεκριμένο και σοβαρό λόγο. Οι άφθονες φυτικές ίνες του μήλου δημιουργούν στο άτομο ένα αίσθημα κορεσμού με αποτέλεσμα το γεύμα του στη συνέχεια να περιλαμβάνει πολύ λιγότερες θερμίδες. Με τον τρόπο αυτό μειώνεται σημαντικά η ημερήσια πρόσληψη θερμίδων του ατόμου και το σωματικό του βάρος μειώνεται χωρίς καν κόπο. Επίσης, η γλυκιά γεύση του μήλου και τα σάκχαρα που περιέχει, βοηθούν το άτομο να καταπολεμήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα τις κρίσεις λαιμαργίας του, συντελλώντας ακόμα πιο πολύ στην εύκολη απώλεια κιλών. Σημείωση : Βασικό σημείο στη δίαιτα αυτή είναι και η παράλληλη μείωση των υδατανθράκων που προσλαμβάνει καθημερινά το άτομο από τη διατροφή του. Αυτό θα βοηθήσει στον έλεγχο της όρεξης του ατόμου, αλλά θα του δώσει και μεγαλύτερη και ταχύτερη απώλεια βάρους.

Χρήσιμες συμβουλές

  • Προσπαθήστε να μην παραλείπετε γεύματα. Παραλείποντας γεύματα το μόνο που καταφέρνετε είναι να επιβραδύνετε τον μεταβολικό ρυθμό σας και να μειώσετε τις καύσεις λίπους. Το ιδανικό είναι 3 κύρια γεύματα την ημέρα (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και 2 ενδιάμεσα σνακ.
  • Τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά. Είναι πολύ χαμηλά σε θερμιδική αξία, πάρα πολύ υγιεινά και το σημαντικότερο ... σε κρατούν για πολλή ώρα χορτάτο και κατ’επέκταση μακριά από το ψυγείο !
  • Πίνετε άφθονο νερό ! Είτε σε δίαιτα είτε όχι, το νερό αποτελεί βασικό κλειδί της υγείας αλλά και της ομορφιάς.

Τροφές που συνιστά η δίαιτα των 3 μήλων την ημέρα

  • ΜΗΛΑ
  • Φρούτα
  • Λαχανικά
  • Κοτόπουλο
  • Γαλοπούλα
  • Ψάρι
  • Άπαχο βοδινό κρέας
  • Αυγά
  • Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • Καστανό ρύζι

Leave a Reply