5 συμβουλές που θ’ ακούσεις πρώτη φορά για αποτελεσματικότερη απώλεια βάρους !!!

Σε γενικές γραμμές όλοι ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να χάσουμε βάρος- να μειώσουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε, να αυξήσουμε την άσκηση, να ελαττώσουμε τα λιπαρά κλπ. ! Υπάρχουν όμως και μικρά μυστικά που μπορεί να συμβάλλουν σημαντικά στον στόχο σας και πιθανώς αγνοείτε! Δείτε τα παρακάτω …
  1. Μακριά απ’ τα βακτήρια

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα βακτήρια που συγκεντρώνονται στο έντερο εμποδίζουν τον οργανισμό να απολέσει κιλά αφού έχει παρατηρηθεί ότι τα συγκεκριμένα έχουν την τάση να προσελκύουν τις θερμίδες! Προκειμένου λοιπόν να τα απωθήσουμε απ’ τον οργανισμό μας μπορούμε να αποφύγουμε τα επεξεργασμένα λιπαρά μιας και αυτά αποτελούν πηγή τροφής για τα προαναφερθέντα βακτήρια!
  1. Μειώστε τη γυμναστική σας στο μισό !

Κι όμως ναι, είναι επιστημονικά διαπιστωμένο (από Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης συγκεκριμένα) ότι όσοι γυμνάζονται 30’ ημερησίως χάνουν περισσότερο βάρος από αυτούς που αφιερώνουν 60’ στην εκγύμνασή τους! Αυτό συμβαίνει διότι στην συνέχεια της ημέρας τους, όσοι περνούν λιγότερη ώρα στο γυμναστήριο, όντας πιο ξεκούραστοι δεν αδρανούν αλλά συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται περπατώντας, κάνοντας βόλτες ή ποδήλατο κ.α. Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους οι οποίοι ήδη έχουν εξαντλήσει όλη τους τη ενέργεια.
  1. Αποφύγετε την φρουκτόζη

Όλο και περισσότερο με τα χρόνια τείνει να επιβεβαιώνεται η θεωρία ότι η κύρια υπαίτια του πάχους μας είναι η ζάχαρη και όχι το λίπος. Ιδιαίτερα ‘’επικίνδυνη’’ έχει εντοπιστεί να είναι η φρουκτόζη κυρίως λόγω της υπερβολικής κατανάλωσής της την οποία συνηθίζουν πολλοί και η οποία οδηγεί στην μετατροπή της σε λίπος μέσω του συκωτιού μας. Προτείνεται να διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων που καταναλώνετε για να εντοπίζετε ποια απ’ αυτά την περιέχουν (συνήθως χυμοί αλλά ακόμα και κάποια light προϊόντα) και έτσι να αποφύγετε την αλόγιστη πρόσληψή της.
  1. Αυξήστε το ‘’καφέ’’ λίπος !

Περνώντας τα χρόνια ο οργανισμός μας έχει την τάση να μειώνει την δραστηριότητα του ως προς ένα συγκεκριμένο τύπο λίπους, ο οποίος ονομάζεται ‘’καφέ’’. Σε αντίθεση με το αντίστοιχο λευκό, το καφέ λίπος έχει την ιδιότητα να καίει τις θερμίδες και να δραστηριοποιεί τον μεταβολισμό! Πώς θα καταφέρουμε να το αυξήσουμε; Έρευνες έχουν δείξει ότι αυτό μπορεί να επιτευχθεί με το κρύο ντους όπως και με τον ύπνο, κατά την διάρκεια του οποίου εκκρίνεται η λεγόμενη ‘’μελατονίνη’’ που βοηθά σημαντικά στον στόχο μας. Η ‘’μελατονίνη’’ περιέχεται και στα αμύγδαλα, τους ηλιόσπορους, το κόλιαντρο και τα κεράσια επομένως η τακτική κατανάλωσή τους μπορεί να συμβάλλει επίσης. Να τονίσουμε βέβαια ότι το πιο βοηθητικό απ’ όλα είναι ο ύπνος!
  1. Βιαστείτε σε όλα !

Τις ημέρες που δεν προλαβαίνετε να ασκηθείτε ή δεν έχετε όρεξη να επισκεφθείτε το γυμναστήριο, απλώς …κάντε γρήγορα τις δουλειές σας! Ακούγεται εντυπωσιακό αλλά αυτό μπορεί να σας οδηγήσει σε πολύ υψηλό κάψιμο θερμίδων, όπως λένε επιστήμονες από τη Γιούτα. Απέδειξαν δηλαδή ότι ο συγκεκριμένος τρόπος ζωής είχε σε γυναίκες παρόμοια αποτελέσματα με αυτά των γυναικών που ασκούνταν 144’ εβδομαδιαίως σε κάποιο γυμναστήριο!
( !!! ) : Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι το στομάχι μας δεν είναι σε θέση να ‘’μετράει’’! Οι μικρές ποσότητες φαγητού, αν αφήσουμε ένα ικανοποιητικό χρονικό διάστημα (της τάξεως των 15’) να περάσει, μπορούν να επιφέρουν το ίδιο αίσθημα κορεσμού όσο και οι 10 φορές μεγαλύτερες!

Leave a Reply