6 διασκεδαστικές παραλλαγές του Pilates: Διάλεξε ποιά σου ταιριάζει … !!!

Το pilates αποτελεί ίσως την πλέον πιο διαδεδομένη άσκηση των γυναικών! Αυτό που ίσως δεν ξέρεις είναι ότι έχουν ήδη δημιουργηθεί διάφορες παραλλαγές του, που περιλαμβάνουν ασκήσεις συνδυασμένες με άλλα είδη εκγύμνασης, για κάθε γούστο … Μάθε παρακάτω ποιές είναι!!!

  1. Spinlates
Πρόκειται για τον συνδυασμό του spinning με το pilates, όπως μαρτυρά και η ονομασία του! Το μάθημα περιλαμβάνει 30’ αεροβική άσκηση, επικεντρωμένη στο πεντάλ ποδηλάτων spinning ενώ ακολουθούν άλλα 30’ με ασκήσεις ενδυνάμωσης και εκγύμνασης του μέσου κορμού. Στην συνέχεια, και με την βοήθεια ειδικού μηχανήματος (proformer) το οποίο δημιουργεί εσκεμμένα έλλειψη ισορροπίας, πραγματοποιούνται οι υπόλοιπες ασκήσεις pilates με αυξημένο βαθμό δυσκολίας!
  1. Cardiolates

Το συγκεκριμένο είδος επικεντρώνεται στην καρδιαγγειακή άσκηση ενώ το βασικό βοήθημα άσκησης είναι το τραμπολίνο. Περιλαμβάνει τον συνδυασμό αεροβικών ασκήσεων πάνω στο τραμπολίνο με τις ασκήσεις pilates. Οι ασκήσεις που πραγματοποιούνται πάνω στο τραμπολίνο θεωρούνται ιδιαίτερα αποτελεσματικές για τους μύες!
  1. Yogilates

Η τεχνική της yoga θεωρείται αρκετά κοντινή με την αντίστοιχη του pilates, μιας και οι δύο εστιάζουν στην σωστή στάση του σώματος και την σωστή αναπνοή ενώ χαρίζουν τόνωση και ευλυγισία χωρίς αεροβικές ασκήσεις. Ο συνδυασμός των δύο λοιπόν επιτυγχάνει επιμήκυνση των μυών και χαρίζει αρμονία και ισορροπία στο σώμα! Εμπνευστής της είναι ο Jonathan Urla ο οποίος την εφηύρε 10 ολόκληρα χρόνια πριν.
  1. Piloxing

Το συγκεκριμένο είδος περιλαμβάνει τις αρχές του pilates και του ταϊλανδέζου μποξ εμπεριέχοντας κλωτσιές και αερόβια άσκηση καθώς περιλαμβάνει και την χρήση γαντιών με κάποιο βάρος προκειμένου να δίνεται μεγαλύτερη ένταση απ’ τα μπράτσα. Σε όλα αυτά προστίθεται η εστίαση στον μέσο κορμό και την ευλυγισία του, χαρακτηριστικό του pilates, αποτελώντας έτσι μια ιδιαιτέρως ολοκληρωμένη και δυναμική εκγύμναση.
  1. Tangolates

Πρόκειται για την πιο απροσδόκητη παραλλαγή του pilates μιας και συνδυάζεται με το tango! Οι κινήσεις του pilates ‘’ντύνονται’’ με την μουσική του tango και πραγματοποιούνται σε ζευγάρια επιτυγχάνοντας ισορροπία και επιμήκυνση των μυών! Η συγκεκριμένη μείξη ασκήσεων χρησιμοποιείται επίσης για αποκατάσταση ασθενών που αντιμετωπίζουν κινητικές δυσκολίες! Επινοήθηκε απ’ την Tamara di Tella, μια Αργεντίνα προπονήτρια.
  1. Aqualates

Όπως μαρτυρά η ονομασία του, φυσικά πρόκειται για ασκήσεις που πραγματοποιούνται σε πισίνα. Συνδυάζοντας την εκγύμναση του κορμού με την κίνηση στο υγρό στοιχείο, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό λόγω της αύξησης του βαθμού δυσκολίας με την αλλαγής βάρους των κινήσεων! ( !!! ) : Προτού επιδοθείτε σε οποιοδήποτε είδος άσκησης-ιδιαιτέρως στα προαναφερθέντα τα οποία και είναι αυξημένης έντασης- κρίνεται απαραίτητο να έχετε κάνει πρώτα τις απαραίτητες εξετάσεις οι οποίες θα σας το επιτρέψουν!!!

Leave a Reply