6 μοντέρνα είδη χορού για κορμί … κόλαση ! διάλεξε ποιό σου ταιριάζει ! ! !

Βαριέσαι κι εσύ το γυμναστήριο … η επίπονη και άκρως ανιαρή προσπάθεια στα βάρη σου φαίνεται και σένα άθλος ! Επίλεξε τον χορό που ταιριάζει στο δικό σου γούστο και γύμνασε ολόκληρο το σώμα σου διασκεδάζοντας !!!

Zumba : Το πιο εμπνευσμένο και ίσως πιο διαδεδομένο σήμερα πρόγραμμα, το οποίο συνδυάζει πολλά είδη χορού όπως mambo, rumba, salsa, flamenco, reggaeton. Με τον συνδυασμό όλων αυτών επιτυγχάνεται άμεση γράμμωση των μυών και καθιστά την zumba μία απ’ τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές αερόβιες προπονήσεις ! Hip – hop : Πρόκειται για μία πολύ υψηλής σε ένταση άσκηση ενώ χαρακτηριστικό του hip - hop αποτελούν οι συχνά επαναλαμβανόμενες κινήσεις, πράγμα που το καθιστά αρκετά εύκολο στο να παρακολουθηθεί από κάποιον αρχάριο ενώ ταυτόχρονα αποτελεί έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο καψίματος θερμίδων . Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ισχυρές κινήσεις που ενδυναμώνουν όλο το σώμα, βοηθούν στην ευλυγισία και αυξάνουν την αντοχή !
( !!! ) : Ειδικοί επισημαίνουν ότι όλοι μπορούμε να χορέψουμε ανεξαρτήτως ηλικίας και φυσικής κατάστασης, ενώ σε συνδυασμό με μία υγιεινή διατροφή μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην διατήρηση υγιούς βάρους του σώματός μας
Bellydance : Ο θηλυκός και άκρως αισθησιακός αυτός χορός συμβάλλει σημαντικά στη εκγύμναση των κοιλιακών μυών και γενικότερα ολόκληρου του κορμού. Ενισχύει σημαντικά την ευλυγισία του σώματος. Παρακολούθησε video – clips της Shakira και πάρε μια ιδέα για τα ευεργετικά αποτελέσματα του συγκεκριμένου χορού στο σώμα. Latin : Οι επιμέρους χοροί που συμπεριλαμβάνονται σ’ αυτή την κατηγορία είναι : το chacha, η samba, το pasodoble, η rumba και το jive. Καθένας απ’ αυτούς προσφέρει ελαστικότητα και ενδυνάμωση στους μύες επομένως η επιλογή για τον ποιόν θα ακολουθήσετε είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου. Όλοι αποτελούν πολύ καλή αερόβια άσκηση και εξαιρετικό τρόπο εκγύμνασης συνδυασμένη με πολλή διασκέδαση ! Jazzercise : Το jassercise είναι ένα ομαδικό πρόγραμμα γυμναστικής, διάρκειας συνήθως 60 λεπτών, το οποίο συνδυάζει τον jazz χορό με πιλάτες, γιόγκα και kickboxing. Ο συνδυασμός του χορού και ασκήσεων με βάρη αλλά και διατάσεων οδηγεί σε γρήγορη σμίλευση του σώματος, ενδυνάμωση των μυών όπως και επιμήκυνση αυτών με αποτέλεσμα να καίμε περισσότερο λίπος.
( !!! ) : Ο χορός είναι διαπιστωμένο ότι μειώνει τους καρδιαγγειακούς κινδύνους ενώ γιατροί τονίζουν ότι η αερόβια άσκηση – συμπεριλαμβανομένου και του χορού – μειώνει και την αρτηριακή πίεση ! ( !!! ) : Η τέχνη του χορού, σε οποιαδήποτε μορφή της, μπορεί να έχει θεαματικά αποτελέσματα πλην του σώματος ΚΑΙ στην ψυχή μας. Αποτελεί αποδεδειγμένα σημαντικότατο μέσο μείωσης του στρες και προσφέρει υψηλά επίπεδα ευεξίας!
Capoeira : Ο χορός capoeira μας έρχεται από την Βραζιλία και αποτελεί ένα είδος πολεμικής τέχνης, αρχικά χρησιμοποιούμενος ως αυτοάμυνα. Αποτέλεσμα ; Επιτυγχάνεται σύνδεση των ατόμων που απαρτίζουν το χορευτικό σχήμα κάθε φορά, μέσω της μουσικής με αποτέλεσμα το υψηλό αίσθημα ευεξίας, την πολύ καλή ενδυνάμωση αλλά ταυτόχρονα και την εκμάθηση ενός πρωτότυπου μεν αποτελεσματικού δε τρόπου αυτοάμυνας ! Μία απ’ τις παραπάνω προτάσεις πιθανώς να ταιριάζει κ σε εσάς! Μπείτε λοιπόν σήμερα κιόλας στην ενεργό δράση και θα δείτε την ζωή σας να αλλάζει ριζικά, με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο !

Leave a Reply