7 πρωτότυποι τρόποι για να αδυνατίσεις !!!

Υγιεινή διατροφή και γυμναστική … σίγουρα ο πιο σίγουρος δρόμος για το αδυνάτισμα. Αν όμως ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που δυσκολεύονται να εφαρμόσουν και τα δύο, δες κάποια μικρά μυστικά που ούτε καν φανταζόσουν ότι μπορούν να βοηθήσουν στον στόχο σου !

  1. Κατανάλωσε 1 έως 2 κουταλιές λάδι Σύμφωνα με τους ειδικούς με το λάδι επιτυγχάνεται ευκολότερα το αίσθημα κορεσμού. Πίνοντας λοιπόν 1 κουταλιά ενδιάμεσα απ’ τα γεύματά μας, καταναλώνουμε μικρότερη ποσότητα φαγητού εφόσον χορταίνουμε πιο γρήγορα !
  2. Απόφυγε το τσιμπολόγημα : Συνηθίζουμε να ακούμε ότι τα πολλά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας βοηθάνε στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού κ επομένως βοηθάνε στην μείωση του βάρους μας. Επιστήμονες όμως επισημαίνουν ότι δεν θα πρέπει να το παρακάνουμε καθώς με την υπερβολική κατανάλωση τροφίμων μέσα στην μέρα μας, είναι δυνατό να ‘’μπερδέψουμε’’ τις ορμόνες που ενεργοποιούν την πείνα και να οδηγήσουμε τον εγκέφαλο να στέλνει συνεχώς μηνύματα πείνας επιφέροντας τα ακριβώς αντίθετα απ’ τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τι συνιστάται; Καθιέρωσε 4 γεύματα κάθε μέρα και απόφυγε το ενδιάμεσο τσιμπολόγημα!
  3. Φάε καραμέλες ! : Ακούγεται περίεργο αλλά η έντονη γεύση της καραμέλας πριν από κάποιο γεύμα μπορεί να ικανοποιήσει, τουλάχιστον προσωρινά, την γεύση σου και να σε οδηγήσει να καταναλώσεις με μεγαλύτερο μέτρο το φαγητό σου. Είναι αυτονόητο ότι δεν πρέπει να το παρακάνουμε και ότι μία και μόνο καραμέλα αρκεί για να το επιτύχουμε.
  4. Περιόρισε την όσφρησή σου κατά την διάρκεια του φαγητού ! : Ίσως είναι λίγο ακραίο αλλά πιστέψτε μας … λειτουργεί. Αναπνέοντας από το στόμα ενώ τρώμε, σταματάμε στο σημείο όπου πραγματικά έχει ικανοποιηθεί η πείνα μας και δεν φτάνουμε στα σημεία λαιμαργίας. Αν το εγχείρημα σου φαίνεται κάπως δύσκολο στην εφαρμογή, υπάρχουν κλιπς τα οποία μπορείς να τοποθετήσεις στην μύτη σου!
  5. Επίλεξε πικάντικα : Έρευνες δείχνουν ότι όταν το φαγητό που έχουμε μπροστά μας είναι πικάντικο, ασυναίσθητα τρώμε λιγότερο. Γι’ αυτό χρησιμοποίησε πληθώρα μπαχαρικών στο μαγείρεμα του φαγητού σου, συνδυάζοντας τα με διαφορετικούς τρόπους. Είναι άλλωστε διαπιστωμένο ότι πολλά απ’ αυτά συμβάλλουν ΚΑΙ στην αντιγήρανση αφού είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά !
  6. Λατρεύεις τα γλυκά ;; Aπόλαυσέ τα στο πρωινό σου : Τρώγοντας τη γλυκιά λιχουδιά της αρεσκείας σου κατά την διάρκεια του πρωινού σου ικανοποιείς την επιθυμία σου από το ξεκίνημα της ημέρας σου, μειώνοντας τις πιθανότητες εμφάνισης αυτής της επιθυμίας στην συνέχεια! Εκτός απ’ αυτό, οπλίζεσαι με μεγαλύτερη ενέργεια η οποία θα σου φανεί χρήσιμη στην διάρκεια της ημέρας σου ενώ το πιο πιθανό είναι να έχεις ‘’κάψει’’ τις θερμίδες του μέχρι το βράδυ.

( !!! ) : Στην εφαρμογή των παραπάνω συμβουλών θα πρέπει φυσικά να μην χάσουμε την αίσθηση του μέτρου, κάτι που θα μας οδηγούσε σε ανεπιθύμητα αποτελέσματα !

( !!! ) : Η κατανάλωση –αν είναι δυνατόν- κ 2 λίτρων νερού την ημέρα θα αποτελέσει ακόμα έναν σύμμαχο στον αγώνα μας για μείωση του βάρους αφού συμβάλλει στην απώλεια αισθήματος πείνας ενώ βοηθά σημαντικά και στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας.

Leave a Reply