Η αερόβια άσκηση καίει λίπος…στο τέλος!!!

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε ότι κάνοντας αερόβια άσκηση πετυχαίνουμε δύο πράγματα: Α) Βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης Β) Καύση λίπους. Πολλοί όμως αγνοούν μία βασική αρχή.  Ο οργανισμός μπαίνει στην διαδικασία καύσης λίπους μόνο όταν έχει εξαντλήσει τα αποθέματα υδατανθράκων που ο ίδιος αποθηκεύει σαν την βασική πηγή ενέργειας. Έτσι λοιπόν, ο ενδεδειγμένος τρόπος καύσης λίπους είναι η αερόβια άσκηση μετά την γυμναστική με εξωτερική επιβάρυνση (βάρη/μηχανήματα) ή και με το βάρος του σώματος, όπου έχουμε καταναλώσει τους υδατάνθρακες που είχε το σώμα μας. Προτείνουμε λοιπόν, λίγο αερόβια άσκηση στην αρχή για γενική αιμάτωση του σώματος (ζέσταμα), μετά προπόνηση με όργανα - βάρη - βάρος του σώματος και στο τέλος αερόβια άσκηση για περίπου 20-25' για καύση λίπους!  

2 Comments

  1. alexoukos June 10, 2011
  2. admin June 10, 2011

Leave a Reply