Βάλτε το fitness στη ζωή σας και βελτιώστε την εικόνα σας

Εάν ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που αναβάλουν συνεχώς την επίσκεψη στο γυμναστήριο για την επόμενη εβδομάδα, έφτασε η ώρα να βάλετε την άσκηση στο καθημερινό πρόγραμμα σας αποφεύγοντας τις δικαιολογίες που σας κρατούν στον καναπέ. Όποια κι αν είναι η ηλικία σας και το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης, δεν είναι αργά για να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα fitness που θα ενισχύσει την υγεία σας, την εικόνα σας και συνεπώς την αυτοπεποίθησή σας. Για να ξεκινήσετε σωστά, πρέπει να γνωρίζετε τα 4 βασικά μέρη του fitness ώστε να τα εντάξετε στο πρόγραμμα ασκήσεων σας. Την αντοχή, τη δύναμη, την ευλυγισία και την ισορροπία. Τα στοιχεία αυτά, θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη τόσο των φυσικών ικανοτήτων όσο και την ευεξία σας, χαρίζοντας σας την εικόνα που ονειρεύεστε. Ένα μυστικό που θα σας φέρει πιο κοντά στον επιθυμητό στόχο, είναι η εναλλαγή έντασης των ασκήσεων, ενώ ακολουθώντας το πρόγραμμά σας με κάποιον φίλο που θα σας συνοδεύσει, η άσκηση θα γίνει πιο ευχάριστη. Σημασία έχει να επιμείνετε στον στόχο. Να θυμάστε πως δεν υπάρχει μαγικό ραβδάκi που θα αλλάξει από τη μια στιγμή στην άλλη τις χρόνιες συνήθειες και για να χαμογελάσετε με το αποτέλεσμα θα πρέπει να έχετε προσπαθήσει ώστε το πρόγραμμα που ακολουθείτε να σας γίνει τρόπος ζωής. Μπορείτε να δημιουργήσετε το μοντέλο που σας ταιριάζει με τη βοήθεια κάποιου ειδικού ή ακόμα και μόνοι σας ανάλογα με τις ανάγκες που έχετε, προσπαθώντας πάντα να θέτετε εφικτούς στόχους. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε ικανοποιητική αντοχή και να θέλετε να βελτιώσετε την δύναμή σας. Tips για ένα όμορφο σώμα: -30’ αερόβιας άσκησης, τουλάχιστον 5 φορές την εβδομάδα. Με την αερόβια άσκηση, όπως το τρέξιμο, το σώμα μάς χρησιμοποιεί οξυγόνο ώστε να παράγει ενέργεια. Παράλληλα, βοηθά την καρδιακή λειτουργία. -Ασκήσεις με βάρη, ή λάστιχα 2 με 3 φορές την εβδομάδα. Ακολουθήστε το πρόγραμμα κάποιου ειδικού, που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την μυϊκή σας κατάσταση. -Κάνετε πάντα διατάσεις μετά από κάθε δραστηριότητα με βάρη, ώστε να βελτιώσετε την ελαστικότητά σας και να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς ή «πιασίματα». Ασκήσεις αντοχής τρέξιμο ανέβασμα σκαλιών σε γρήγορο ρυθμό κολύμβηση χορός ποδηλασία πολεμικές τέχνες Ασκήσεις ενδυνάμωσης Ποδηλασία Πολεμικές τέχνες Pilates Ασκήσεις ελαστικότητας Yoga Μπαλέτο Pilates απλές ασκήσεις διατάσεων Ασκήσεις ισορροπίας Yoga Περπάτημα με βιβλίο στο κεφάλι Στάση στο ένα πόδι Πηγή: cosmo.gr

Leave a Reply