Θες κάτι γλυκό … χωρίς τύψεις ;;;

Στην τελική ευθεία ... για το καλοκαίρι ! Μετά το Πάσχα όλοι προσπαθούμε να απαλλαγούμε από τα κιλά που πήραμε, είτε με δίαιτα είτε απλά με μια προσεγμένη διατροφή. Και στις δύο όμως αυτές περιπτώσεις, αυτό που αποκλείεται δια ροπάλου είναι ... τα γλυκά !!! Τα γλυκά, στην προσπάθειά μας να καταφέρουμε μέσα σε 2 με 3 μήνες να χάσουμε όλο το περιττό βάρος και να απαλλαγούμε από τα αντιαισθητικά παχάκια ... ΜΟΝΟ εμπόδιο μπορούν να φανούν ! Και για να είμαστε πιο σαφείς ... τα γλυκά μπορούν να σαμποτάρουν την προσπάθειά μας αυτή οδηγώντας μας όχι σε μείωση αλλά σε αύξηση του σωματικού μας βάρους ! Και με την επιθυμία μας για κάτι γλυκό τι γίνεται ; Υπάρχει λύση ;

Ως το καλοκαίρι θα πρέπει να ξεχάσουμε εντελώς τα γλυκά ;

(!!!) : Μια ολοκληρωτική αποχή από τα γλυκά για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα ... στο τέλος μόνο επιζήμιο θα μπορούσε να είναι για το διατροφικό πλάνο μας, είτε αυτό είναι στα πλαίσια μιας προσεγμένης διατροφής είτε είναι στα πλαίσια μιας κανονικής και αυστηρής δίαιτας. Υπάρχουν έξυπνες διατροφικές επιλογές, με γλυκιά και γεμάτη γεύση, που θα κατευνάσουν την κάθε ανάγκη μας για γλυκό ... ΧΩΡΙΣ όμως να επηρεάζουν τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα και χωρίς να δημιουργούν κρίσεις βουλιμίας ! (!!!) : Τα γλυκά αυτά σνακ που σας προτείνουμε, ακριβώς επειδή δεν οδηγούν σε απότομες μεταβολές τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα, είναι ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΒΗΤΙΚΟΥΣ ! ΠΡΟΣΟΧΗ : Θα πρέπει ΠΑΝΤΑ να έχετε και τη συγκατάθεση του προσωπικού σας γιατρού για οτιδήποτε προσθέτετε στο διατροφολόγιό σας, καθώς επίσης να εμηνερώνεστε και για την ποσότητα που επιτρέπεται να καταναλώνετε !

Τα “γλυκά” της δίαιτας ... και όχι μόνο !!!

Νο 1 : Γιαούρτι με μέλι Το γιαούρτι με μέλι είναι μια κλασσική και διαχρονική πρόταση ενός υγιεινού επιδόρπιου ... που όμως είναι απόλυτα γευστικό, απόλυτα απολαυστικό και απόλυτα γλυκό ! Προαιρετικά μπορείτε να προσθέσετε και τα φρέσκα φρούτα της αρεσκείας σας (ανάλογα και με την εκάστοτε εποχή), που θα σας αποδώσουν και πολλούς διαφορετικούς γευστικούς συνδυασμούς !Τα φρούτα θα προσφέρουν στον οργανισμό σας και πολλές ωφέλιμες βιταμίνες, ενώ οι φυτικές του ίνες θα ενισχύσουν την καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος και θα σας κρατήσουν για αρκετή ώρα χορτάτους ! Νο 2 : Frozen banana με μαύρη σοκολάτα Αποτελεί ιδανικό υποκατάστατο για το πολύ υψηλό σε θερμίδική αξία παγωτό ! Απλά παγώνετε μια μπανάνα στην κατάψυξη και την βουτάτε σε λιωμένη μαύρη σοκολάτα. Η γεύση της ;;; ... απλά ανεπανάληπτη ! Νο 3 : Αποξηραμένα φρούτα Τα αποξηραμένα φρούτα είναι μια ακόμα πολύ γευστική και πολύ υγιεινή πρόταση για κάτι γλυκό ! Βέβαια, επειδή η ποσότητα ζάχαρης που περιέχουν τα ίδια τα φρούτα είναι αρκετή, δε θα πρέπει να καταφεύγετε σε υπερβολές ! Νο 4 : Ρόφημα κακάο Το κακάο είναι μια γλυκιά πρόταση, πολύ ωφέλιμη για την υγεία, που μπορεί να εξαλείψει κάθε ανάγκη για σας για γλυκό με την γεμάτη γεύση του !

Leave a Reply