Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΓΙΑ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ

Ας ανακεφαλαιώσουμε με διάφορα χρήσιμα πράγματα που έχουμε μάθει σε προηγούμενες αναρτήσεις: 1. H αερόβια άσκηση ,κατά προτίμηση μέσης ή υψηλής έντασης- στο 70-85% της ΜΚΣ σας-είναι αναντικατάστατη για κάψιμο μεγάλων ποσοτήτων λίπους. Αυτό το παραδέχονται και οι πλέον φανατικοί θιασώτες του σιδερένιου αθλήματος. Σε μια τέτοια ένταση θα καούν υπερδιπλάσιες θερμίδες σε σχέση με ίσης διάρκειας άσκηση με βάρη. 2. Τα βάρη όμως είναι σαφέστατα αναπόσπαστο μέρος του πλάνου για το μέγιστο κάψιμο λίπους.Είναι εκείνη η μορφή άσκησης που μας επιτρέπει να διατηρήσουμε ή και να αυξήσουμε τη μυϊκή μας μάζα, πράγμα που αυτόματα οδηγεί σε αυξημένο βασικό μεταβολισμό. Μην ξεχνάτε -τόχουμε θίξει επανειλημμένα-ότι η αερόβια άσκηση προκαλεί απώλεια μυϊκής μάζας ,ιδιαίτερα όταν από άγνοια δεν παίρνουμε τα κατάλληλα μέτρα.     Προσοχή όμως!Η άσκηση με βάρη πρέπει να είναι αρκετά έντονη αλλιώς μάλλον θα σπαταλήσετε τον χρόνο σας. Θα πρέπει να κινείσθε στην περιοχή των 6-8 επαναλήψεων/σετ για να δρέψετε χειροπιαστά οφέλη. Με 15 επαναλήψεις και άνω δεν μπορείτε να εκμαιεύσετε από το σώμα σας αυτό που έχετε πραγματικά ανάγκη: την οριακή έστω αύξηση της μυϊκής σας μάζας.     3. Δώστε ένταση στο αερόβιο κομμάτι της άσκησής σας για να καρπωθείτε τα οφέλη του afterburn:     ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΑΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ     4. Ένα πολύ αποτελεσματικό πρόγραμμα-αλλά μόνο για τους πολύ fit-είναι:     *15'-20' με κυκλική προπόνηση με βάρη     *12'-15' με 60αρια σπριντ σε ανηφόρα(γυρνάτε στην αφετηρία περπατώντας)     *20' με τρέξιμο στο 70% της ΜΚΣ σας   Πηγή: http://totalfitness-christos.blogspot.com  

Leave a Reply