Κυτταρίτιδα- Προλάβετε πριν μας βρεί το καλοκαίρι !

Ανεξάρτητα από τις αιτίες που τη δημιούργησαν π.χ η κληρονομικότητα, οι ορμονικές διαταραχές, ή η καθιστική ζωή,  η διατροφή έχει πάντα τον πρώτο λόγο στην κυτταρίτιδα. Και όπως θα έχετε παρατηρήσει δεν έχουν μόνο οι υπέρβαρες γυναίκες, αλλά ακόμη και οι πολύ λεπτές που όμως δεν είναι συνηθισμένες στη σωστή διατροφή. Τι την αυξάνει:
  • Το πολύ γρήγορο αδυνάτισμα. Δημιουργεί κυτταρίτιδα και ραγάδες.
  • Η έλλειψη θρεπτικών συστατικών από τις τροφές που επιλέγουμε να τρώμε.
  • Η υπερβολική κατανάλωση υδατανθράκων, κυρίως της ζάχαρης.
  • Η μη ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με την καθιστική ζωή.
  • Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και αναψυκτικών.
  • Το πολύ αλάτι στα φαγητά.
  • Τα τρόφιμα που περιέχουν συντηρητικά ή άλλα χημικά.
Απαραίτητα τρόφιμα που πρέπει να υπάρχουν στο ψυγείο σας :
  • Φρέσκα λαχανικά, φρούτα και χόρτα: Περιέχουν άφθονο νερό, αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες, που συνεισφέρουν στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού.
  • Δημητριακά ολικής αλέσεως και όσπρια: Προϊόντα βρώμης, κριθαριού, σίκαλης και σταριού, ρύζι, φασόλια, φάβα, φακές και ρεβίθια. Η μέτρια κατανάλωση καφέ (1-2 φλιτζάνια ημερησίως) στο πλαίσιο μιας ποικίλης διατροφής δεν θεωρείται επιβαρυντική και ίσως να είναι επωφελής.
Πίνετε πολύ νερό H ελάχιστη κατανάλωση νερού πρέπει να είναι ανάλογη της θερμιδικής σας πρόσληψης, τουλάχιστον 1 ποτήρι νερό για κάθε 250 θερμίδες  και ακόμη μεγαλύτερη όταν γυμνάζεστε ή σε υψηλές θερμοκρασίες .Αν έχετε περιττά κιλά, η αργή απώλεια βάρους με ισορροπημένη υποθερμιδική διατροφή και συστηματική άσκηση αποτελεί, πιθανώς, την πιο ωφέλιμη θεραπεία για την κυτταρίτιδα.

Leave a Reply