Κοιλιακοί στο μηχάνημα ή στο στρώμα;;;

Κοιλιακοί στα μηχανήματα ή κοιλιακοί στο στρώμα; Αν κάθε φορά που πηγαίνετε στο γυμναστήριο, αναρωτιέστε ποιο είδος κοιλιακών να επιλέξετε, οι επιστήμονες έρχονται να δώσουν απαντήσεις στους προβληματισμούς σας. Πραγματοποίησαν λοιπόν μια έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 19 νεαροί ασκούμενοι. Οι ειδικοί επέλεξαν τέσσερις ασκήσεις κοιλιακών, τις οποίες θα εκτελούσαν οι ασκούμενοι αρχικά με το μηχάνημα και στην συνέχεια χωρίς αυτό. Ενα ηλεκτρομυογράφημα θα κατέγραφε τις συσπάσεις των ορθών κοιλιακών, των πλαγίων κοιλιακών και του στερνοκλειδομαστοειδή κατά την διάρκεια εκτέλεσης αυτών των ασκήσεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας, τα οποία δημοσιεύτηκαν στο Strength and Conditioning Journal, έδειξαν πως και τα δύο είδη κοιλιακών βελτιώνουν περίπου στον ίδιο βαθμό την δύναμη των μυών της συγκεκριμένης περιοχής. Ελάχιστη διαφορά παρατηρήθηκε στην δραστηριότητα του στερνοκλειομαστοειδή, όπου ήταν λίγο πιο έντονη κατά την διάρκεια των κοιλιακών ασκήσεων στο στρώμα. Την επόμενη λοιπόν φορά που θα πάτε για προπόνηση, δοκιμάστε και τους 2 τρόπους και επιλέξτε αυτόν που σας βολεύει περισσότερο. Ακόμα καλύτερα θα ήταν να ρωτήσετε τον γυμναστή σας , ώστε να καταληξετε στην καλύτερη προπόνηση των κοιλιακών σας, λαμβάνοντας υπόψιν και τυχόν τραυματισμούς στη μέση ή προβλήματα αυχενικού.  

Leave a Reply