300 κοιλιακοί τη μέρα αρκούν;;;

Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Υπάρχει μεγάλη συζήτηση γύρω από τη σωστή εκγύμναση των κοιλιακών μυών μας .Πρέπει να κάνουμε πολλές ασκήσεις κοιλιακών την μέρα ή μήπως δεν χρειάζεται καθόλου αφού γυμνάζονται από τις υπόλοιπες ασκήσεις άλλων μυϊκών ομάδων;; Το περιβόητο 'six pack' θα έρθει από μόνο του αν κάνω 40 λεπτά διάδρομο τη μέρα ή πρέπει να κάνω και κάτι ακόμα;; Αν στόχος σας είναι οι καλογραμμωμένοι κοιλιακοί,τότε διαβάστε προσεκτικά τι πρέπει να κάνετε για να το πετύχετε.
  • Διατροφή: Η διατροφή είναι ο κυριότερος παράγοντας γράμμωσης για οποιαδήποτε μυϊκή ομάδα και κυρίως για τους κοιλιακούς. Για να έχουμε γραμμωμένους κοιλιακούς λοιπόν , πρέπει να έχουμε και χαμηλό ποσοστό λίπους.Αυτό συνεπάγεται με λίγους υδατάνθρακες (ζυμαρικά, πατάτες, ρύζι, ψωμί κτλ) και πολύ πρωτεΐνη(ψάρι, κρέας, κοτόπουλο, γαλακτοκομικά κτλ) στην διατροφή μας κατά την διάρκεια της μέρας. Πιο συγκεκριμένα , η λήψη των υδατανθράκων πρέπει να γίνεται στο γεύμα πριν την προπόνηση ενώ οι πρωτεΐνες αμέσως μετά.
  • Αερόβια άσκηση: Τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα χρειάζεται να κάνουμε αερόβια άσκηση (τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι, κάποιο άθλημα) για 30-40 λεπτά. Αν το κάνετε συστηματικά είναι σίγουρο πως θα υπάρξουν θετικά αποτελέσματα.
  • Ασκήσεις κοιλιακών: Οι κοιλιακοί είναι μυϊκή ομάδα οπότε πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε ανάλογα.Η καθημερινή άσκηση τους είναι λάθος διότι ,όπως κάθε μυϊκή ομάδα, θέλει 48 ώρες για να αναρρώσει.
    Επίσης ο ρυθμός με τον οποίο εκτελούμε την άσκηση είναι πολύ σημαντικός.Οι επαναλήψεις πρέπει να γίνονται με αργό και αυστηρό ρυθμό και όχι γρήγορα με άπειρες επαναλήψεις. Μεγάλη προσοχή χρειάζεται και στην εναλλαγή των ασκήσεων καθώς όλο μας το σώμα έχει την τάση να προσαρμόζεται στις ασκήσεις που κάνουμε μην έχοντας κίνητρο πλέον να αναπτυχθεί.Το να προπονούμαστε με τις ίδιες ασκήσεις συνέχεια είναι μέγα λάθος για όλες τις μυϊκές ομάδες.   Tip: Προσπαθείστε να γυμνάζεστε πρωί, αμέσως μετά το ξύπνημα, γιατί εκείνη τη στιγμή ο οργανισμός έχει χαμηλά επίπεδα ενέργειας.Αυτό σημαίνει ότι αν δοκιμάσετε να προπονηθείτε εκείνη την ώρα ο οργανισμός θα επιστρατεύσει πολύ πιο γρήγορα την αποθηκευμένη ενέργεια που βρίσκεται υπό μορφή λίπους.
   

14 Comments

  1. stelios April 16, 2011
  2. admin April 16, 2011
  3. Μάνος July 28, 2011
  4. ΜΑΝΟΣ July 28, 2011
  5. admin July 28, 2011
  6. thodwros August 1, 2011
  7. panos July 21, 2012
    • admin July 21, 2012
  8. panos July 23, 2012
    • admin July 23, 2012
  9. Παναγιώτης September 4, 2012
  10. ειρηνη April 30, 2013
  11. Στέλιος May 3, 2013
  12. Alexandros August 12, 2015

Leave a Reply