300 κοιλιακοί τη μέρα αρκούν;;;

Apr 14, 2011 14 Comments by

Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Υπάρχει μεγάλη συζήτηση γύρω από τη σωστή εκγύμναση των κοιλιακών μυών μας .Πρέπει να κάνουμε πολλές ασκήσεις κοιλιακών την μέρα ή μήπως δεν χρειάζεται καθόλου αφού γυμνάζονται από τις υπόλοιπες ασκήσεις άλλων μυϊκών ομάδων;; Το περιβόητο ‘six pack’ θα έρθει από μόνο του αν κάνω 40 λεπτά διάδρομο τη μέρα ή πρέπει να κάνω και κάτι ακόμα;;

Αν στόχος σας είναι οι καλογραμμωμένοι κοιλιακοί,τότε διαβάστε προσεκτικά τι πρέπει να κάνετε για να το πετύχετε.

  • Διατροφή: Η διατροφή είναι ο κυριότερος παράγοντας γράμμωσης για οποιαδήποτε μυϊκή ομάδα και κυρίως για τους κοιλιακούς. Για να έχουμε γραμμωμένους κοιλιακούς λοιπόν , πρέπει να έχουμε και χαμηλό ποσοστό λίπους.Αυτό συνεπάγεται με λίγους υδατάνθρακες (ζυμαρικά, πατάτες, ρύζι, ψωμί κτλ) και πολύ πρωτεΐνη(ψάρι, κρέας, κοτόπουλο, γαλακτοκομικά κτλ) στην διατροφή μας κατά την διάρκεια της μέρας. Πιο συγκεκριμένα , η λήψη των υδατανθράκων πρέπει να γίνεται στο γεύμα πριν την προπόνηση ενώ οι πρωτεΐνες αμέσως μετά.
  • Αερόβια άσκηση: Τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα χρειάζεται να κάνουμε αερόβια άσκηση (τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι, κάποιο άθλημα) για 30-40 λεπτά. Αν το κάνετε συστηματικά είναι σίγουρο πως θα υπάρξουν θετικά αποτελέσματα.
  • Ασκήσεις κοιλιακών: Οι κοιλιακοί είναι μυϊκή ομάδα οπότε πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε ανάλογα.Η καθημερινή άσκηση τους είναι λάθος διότι ,όπως κάθε μυϊκή ομάδα, θέλει 48 ώρες για να αναρρώσει.

    Επίσης ο ρυθμός με τον οποίο εκτελούμε την άσκηση είναι πολύ σημαντικός.Οι επαναλήψεις πρέπει να γίνονται με αργό και αυστηρό ρυθμό και όχι γρήγορα με άπειρες επαναλήψεις.

    Μεγάλη προσοχή χρειάζεται και στην εναλλαγή των ασκήσεων καθώς όλο μας το σώμα έχει την τάση να προσαρμόζεται στις ασκήσεις που κάνουμε μην έχοντας κίνητρο πλέον να αναπτυχθεί.Το να προπονούμαστε με τις ίδιες ασκήσεις συνέχεια είναι μέγα λάθος για όλες τις μυϊκές ομάδες.

     

    Tip: Προσπαθείστε να γυμνάζεστε πρωί, αμέσως μετά το ξύπνημα, γιατί εκείνη τη στιγμή ο οργανισμός έχει χαμηλά επίπεδα ενέργειας.Αυτό σημαίνει ότι αν δοκιμάσετε να προπονηθείτε εκείνη την ώρα ο οργανισμός θα επιστρατεύσει πολύ πιο γρήγορα την αποθηκευμένη ενέργεια που βρίσκεται υπό μορφή λίπους.

 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.1/10 (40 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +12 (from 14 votes)
300 κοιλιακοί τη μέρα αρκούν;;;, 9.1 out of 10 based on 40 ratings

Διαβάστε επίσης:

Slider, Γυμναστική

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet

14 Responses to “300 κοιλιακοί τη μέρα αρκούν;;;”

  1. stelios says:

    ηθελα να κανω μια ερωτηση πανω στο θεμα της γυμναστικης!
    επειδη ερχεται το καλοκαιρι και ειναι καιρος για γραμμωση τι μπορω να κανω ωστε να φανουν οι κοιλιακοι μου καλητεροι χωρις να θυσιασω να χασω μυικα κιλα??
    ευχαριστω!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  2. admin says:

    Για σου Στέλιο . Εκεί που πρέπει να επικεντρωθείς περισσότερο είναι στη διατροφή σου.Προσπάθησε τα γεύματα σου να είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και όχι σε υδατάνθρακα!Ειδικά τις βραδινές ώρες θα πρέπει να προσέχεις πιο πολύ και τα γεύματα σου να περιέχουν ελάχιστο υδατάνθρακα (πχ. σαλάτα με φιλέτο κοτόπουλο). Ό,τι άλλο χρειαστείς είμαστε στη διάθεση σου.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  3. Μάνος says:

    Γειά σας είμαι ο Μάνος, επιδή εδω και καμιά εβδομάδα ψάχνομαι για το πως θα αποκτήσω κοιλιακούς, και έχω καταλήξει κάπου, θα ήθελα να μου πείτε αν έχω καταλήξει σωστά… Κάνω διατροφή με χαμηλούς υδατάνθρκες πριν την προπόνηση, και μετα αμέσος την προπόνηση τρώω κανα γιαουρτάκι που έχει προτεΐνες. Όσο για την γιμναστική τρέχω για 1 ώρα , κάνω διαλειματική άσκηση, και άσκηση κοιλιακών, αλλά όλες αυτές οι ασκήσεις μου πέρνουν πολύ χρόνο.. μήπος να σταματήσω την διαλειματική;;;

    Μάνος

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  4. ΜΑΝΟΣ says:

    egw kanw mia wra treximo 4 fores tin evdomada kai dialimatiki 4 fores tin evdomada kai askiseis koiliakown kathe 2 meres alla moy peftoy polla… mipos ginete na miwsw kati i na aferesw???
    oso gia tin diatrofi moy opos diapistwsa apo to site sas einai sosti… opote i gymnastiki einai o simantikos tomes oson afora emena twra… pite sas parakalw.. ti tha kanw me tin gymnastiki!

    eyxaristo!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. admin says:

    Γεια σου Μάνο. Καταρχάς πρέπει να μας πεις ποιος είναι ο στόχος σου. Είναι πχ η μυική ενδυνάμωση, η μυική υπερτροφία η απώλεια βάρους;; Ανάλογα με το στόχο που έχεις προσαρμόζεις το πρόγραμμα σου και τη διατροφή σου.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. thodwros says:

    Γεια χαρά και από μένα. Διάβασα τα παραπάνω για το πώς να αποκτήσω γραμμωμένους κοιλιακούς, όμως θα ήθελα κάποιες συμβουλές παραπάνω. Είμαι υπέρβαρος (98 κιλά με 1.80 ύψος). Από ότι έχω παρατηρήσει, έχω πάρει σχεδόν όλα τα κιλά στην κοιλιακή χώρα. Πουθενά αλλού. Αυτό είναι καλό ή κακό για τη διαδικασία γράμμωσης των κοιλιακών; Τώρα έχει έρθει καλοκαίρι ήδη, δε με απασχολεί πλέον να βιαστώ για τους κοιλιακούς μου, οπότε δεν υπαρχει βιασύνη από μέρους μου. Αυτά που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν πρέπει να ξεκινήσω γυμναστήριο από τώρα που είμαι 98 κιλά, ή είναι καλύτερα να ξεκινήσω να κάνω ποδήλατο ή πεζοπορία για να χάσω μερικά κιλά πρώτα και να έρθω σε μια καλύτερη φυσική κατάσταση; Διατροφή από όσα διάβασα που λέτε, όσο πλούσια σε πρωτεϊνες γίνεται και όσο πιο φτωχή σε υδατάνθρακες, με τους υδατάνθρακες να λαμβάνονται πριν την προπόνηση. Θα ήθελα να σας ρωτήσω και τι ασκήσεις κοιλιακών θα πρέπει να κάνω, αλλά υποθέτω αυτό μπορώ να το συζητήσω και στο γυμναστήριο. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και με συγχωρείτε για το μακροσκελές κέιμενο..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. panos says:

    geia sas … lete genika gia ola , gia ta varoi , gia tous kiliakous na kanoume 2 meres diakopi , etsi omws tha ginoun?egw eimai 15 xronwn k kanw 1 mhna k dn exei fanei sxedon tipota , pou na kanw ana duo meres-.-

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • admin says:

      Γεια σου, για να μπορέσεις να αποκτήσεις καλογραμμωμένους κοιλίακους χρειάζεσαι σίγουρα περισσότερο χρόνο προσπάθειας από ένα μήνα. Επίσης πολύ συμαντικό είναι να συμβουλευτείς ένα γυμναστή ώστε να βεβαιωθείς ότι οι ασκήσεις που κάνεις είναι απόλυτα σωστές. Τέλος η διατροφή είναι πολύ σημαντικό κομμάστι για τους κοιλιακούς, αφού χρειάζεται να έχουμε χαμηλό σωματικό λίπος ώστε να μπορούν οι κοιλιακοί να φαίνονται.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: -1 (from 1 vote)
  8. panos says:

    gia ta varoi kiriws lew na fenontai kalogimnasmena ta xeria mou , kanw kali proponisi , 3 mhnes 8a einai arketoi? kanw idi 1 enan alla dn to kanw mera para mera gia 3ekourash twn miwn , to kanw ka8e mera… peite an mporeite to swsto

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
    • admin says:

      Πρεπει να ξεκουραζεις τις μυικες ομαδες, αφου χρειαζονται περιπου 48 ωρες για πληρη αποκατασταση τους. Η εκγυμναση της ιδιας μυικης ομαδας καθε μερα το πιο πιθανο ειναι να φερει αντιθετα αποτελεσματα…

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: +1 (from 1 vote)
  9. Παναγιώτης says:

    για σας… θέλω να μου πείτε με λεπτομέρειες πώς μπορώ να χάσω λίπος για να φαίνονται η Κοιλιακοι????

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.7/5 (3 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: +1 (from 1 vote)
  10. ειρηνη says:

    καλησπερα..εχω ενα σοβαρο προβλημα..ενω γυμναζομαι σχεδον καθε μερα παω για τρεξιμο νιωθω οτι ο οργανισμος μου εχει κολλησει και δεν χανει ευκολα…βεβαια επερνα και κορτιζονη για αρκετο καιρο,αλλα μιλαμε για 2 χρονια πριν…θελω να κανω γραμμωση σε ολο το σωμα και δεν ξερω πως να τα καταφερω…εγω για να ξυπνησω τωρα τον μεταβολισμο μου πρεπει να γυμναζομαι καθε μερα? η αρκει το μερα παρα μερα?δυστυχως εγω το πρωι δεν μπορω να γυμναστω,γιατι νιωθω μια ατονια με αποτελεσμα να μην μπορω να συνεχισω την γυμναστικη…συνηθως γυμναζομαι 6 με 7 ‘η 7 με 8 το απογευμα…θα περιμενω μια απαντηση σου και σε ευχαριστω

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. Στέλιος says:

    για σου φιλε μου ειμαι δεκαπεντε ετων και προσπαθω να φτιαξω τους κιλιακουσ μου ωστε χωρισ να τουσ σφιγγω να φενονται απο μονοι τουσ.δεν ξερω τι να κανω για ασκηση και ποια διατροφη να ακολουθησω. Επισης ειμαι 65 κιλα και υψος 171cm μηπωσ μπορεισ να μου πεισ τι διατροφολογιο και ασκησεισ να ακολουθησω ????
    ευχαριστω !!!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. Alexandros says:

    Γεια σας ειμαι 14 χρονων και ο στοχος μου ειναι να κανω κοιλιακους κανω 2 μηνες και δεν μου εχουν φανει καθολου αντιθετος τον τελευταιο μηνα εχω παρει 3 κιλα ομως τροω κρουασαν κανενα πατατακι και καμια φορα σουβλακι μπορειτε να μου πειτε τη να κανω παω σε ενα γυμναστριριο κανω 15 λεπτα διαδρομο παω μερα παρα μερα ομως καμια φροα καθε μερα σας παρακαλω απαντηστε γρηγορα

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Leave a Reply