Τα μυστικά για να φτιάξουμε μια τέλεια κοιλιά

Ένα από τα δυσκολότερα σημεία απώλειας λίπους για άντρες και γυναίκες είναι η κοιλιακή χώρα. Το πρόβλημα όμως μάλλον δεν είναι  ότι δεν χάνεται εύκολα λίπος από αυτό το σημείο αλλά ότι υπάρχει άγνοια ως προς τη καλλίγραμμη διαμόρφωσή της. Υπάρχει η αντίληψη ότι όσους περισσότερους κοιλιακούς κάνουμε τόσο περισσότερο λίπος θα κάψουμε από την κοιλιά μας. Παρατηρείται το φαινόμενο να εκτελεί κάποιος 300 π.χ. κοιλιακούς χωρίς να προσέχει την καθημερινή διατροφή του. Μέθοδος η οποία δεν θα αποφέρει ποτέ αποτέλεσμα. Στη κοιλιακή χώρα ο κοιλιακός μυς καλύπτεται από το σπλαχνικό λίπος. Με το να εκτελούμε κοιλιακούς εστιάζουμε στην εκγύμναση του μυός χωρίς να απαλείφουμε το λίπος, με μοναδικό αποτέλεσμα την ενδυνάμωση του κορμού μας (core) για καλύτερη υγεία και ευεξία. Στόχος βέβαια πολύ σημαντικός, αλλά καλό θα ήταν να συνδυάζεται και με μια καλλίγραμμη εμφάνιση. Η μεθοδολογία λοιπόν για να φτιάξουμε μια τέλεια κοιλιά είναι συγκεκριμένη. Η ιεραρχία των προτεραιοτήτων μας είναι, διατροφή – αερόβια άσκηση – κοιλιακοί, συνδυασμένα πάντα και τα τρία μαζί. Έτσι λοιπόν ξεκινάμε μια σωστή διατροφή που θα μας αποτρέψει από τους πολέμιους της κοιλιάς μας, τα γλυκά, τα τηγανιτά και το αλκοόλ ενώ ταυτόχρονα στο εβδομαδιαίο πλάνο γυμναστικής μας εμπεριέχουμε τρεις με τέσσερεις αερόβιες προπονήσεις όπως τρέξιμο, ποδήλατο ή κολύμπι και κοιλιακούς. Η διάρκεια της αερόβιας καλό είναι να μην υπολείπεται τα 30 λεπτά ενώ οι κοιλιακοί να εκτελούνται στα τέσσερα σετ, για να υπάρχει μικρό διάλλειμα μεταξύ των επαναλήψεων ώστε να μπορέσει το αίμα να κυκλοφορήσει στους μυς και να επιτύχει τη σωστή μυϊκή ενδυνάμωση, με επαναλήψεις τόσες όσες θα μας αποφέρουν μια αίσθηση καψίματος από το τρίτο σετ και μετά. Ενδεικτικά, 4 σετ των 25 επαναλήψεων είναι ικανοποιητικά. Αν λοιπόν ακολουθήσουμε την συγκεκριμένη μεθοδολογία, από τον πρώτο κιόλας μήνα θα έχουμε ικανοποιητικά αποτελέσματα.  

One Response

  1. Σοφakii April 17, 2012

Leave a Reply