Σνακ για πριν και μετά το γυμναστήριο

Η γυμναστική είναι άρηκτα συνδεδεμένη με την διατροφή μας. Για να αποδώσουμε σωστά και να δούμε αποτελέσματα, πρέπει να συνδυάσουμε τις προπονήσεις μας με την κατάλληλη διατροφή. Τα μικρά σνακ μας βοηθούν να έχουμε πάντα αυτό που χρειαζόμαστε εύκολα και γρήγορα. Μπανάνα Η μπανάνα προσφέρει υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, βιταμίνη C και κάλιο. Το κάλιο βοηθά στη σωστή καρδιακή λειτουργία . Είτε μόνη της είτε σε συνδυασμό με άλλες τροφές η μπανάνα αποτελεί την εύκολη ενεργειακή λύση. Είναι εύκολη στη μεταφορά και μπορούμε να την καταναλώσουμε και πριν και μετά την προπόνηση. Αυγό βραστό Είναι πολύ πλούσια σε θρεπτικές ουσίες τροφή. Το ασπράδι του αυγού περιέχει αρκετή ποσότητα πρωτεΐνης, ενώ ο κρόκος ω3 λιπαρά. Χυμός λαχανικών Οι χυμοί λαχανικών αποτελούν ισχυρό αντιοξειδωτικό όπλο και είναι πλούσιοι σε βιταμίνες. Μπάρες πρωτεΐνης (protein bars) Κύριο χαρακτηριστικό όλων των σκευασμάτων είναι το υψηλό ποσοστό πρωτεΐνης. Μεταφέρονται πολύ εύκολα και είναι μια πολύ καλή λύση για μετά την άσκηση. Ρυζογκοφρέτα Οι ρυζογκοφρέτες αποτελούν μια εύκολη λύση μικρού γεύματος, αφού είναι ιδιαίτερα πρακτικές στη μεταφορά και δεν στοιχίζουν ακριβά. Σίγουρα δεν μπορούν να συγκριθούν με το ρύζι που θα βράσουμε μόνοι μας, διαθέτουν όμως και αυτές αρκετούς υδατάνθρακες για να μας χορτάσουν. Γαλοπούλα  (βραστή) Η γαλοπούλα έχει πολλές θρεπτικές ιδιότητες, πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, σίδηρο, φώσφορο και κάλιο που είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για αθλούμενους. Το τοστ με γαλοπούλα και τυρί είναι ένα σνακ που  φτιάχνεται εύκολα , είναι εύγευστο και το χρησιμοποιούμε είτε πριν είτε μετά την προπόνηση. Τόνος Το συγκεκριμένο ψάρι καταναλώνεται από αθλητές πάρα πολύ, αφού διαθέτει άφθονη πρωτεΐνη, ω3 λιπαρά σε συνδυασμό με φώσφορο και  βιταμίνη Β12. Είναι ένα απο τα καλύτερα μεταπροπονητικά γεύματα... Γιαούρτι Το γιαούρτι περιέχει υψηλό ποσοστό πρωτεϊνών και ασβεστίου. Το άπαχο γιαούρτι περιέχει πολλές θρεπτικές ουσίες με χαμηλά λιπαρά. Μέλι Μια φέτα ψωμί με μέλι πριν την άσκηση μας προφέρει άφθονη ενέργεια που θα χρειαστούμε κατά την διάρκεια της προπόνησης.

Leave a Reply