Σπιτικό & απόλυτα φυσικό συμπλήρωμα πρωτεΐνης για το γυμναστήριο !

May 30, 2016 No Comments by

Πρόγραμμα στα γεύματα για αποτελεσματικότερη άσκηση !

Όπως είναι γνωστό σε όλους τους ασκούμενους και τους αθλητές, τα γεύματα πρέπει να υπακούν σε ένα αυστηρό πρόγραμμα, έτσι ώστε η άσκηση να είναι πιο αποδοτική και τα αποτελέσματα πιο θεαματικά ! Τόσο πριν, όσο και μετά την άσκηση, τα γεύματα πρέπει να είναι συγκεκριμένα και φυσικά την κατάλληλη χρονική στιγμή.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η μη επαρκής λήψη θερμίδων (λόγω αυστηρής & εξαντλητικής δίαιτας) μπορεί να φανεί εμπόδιο στην προπόνησή σας !

Γιατί μια δίαιτα που απαγορεύει τους υδατάνθρακες δεν ταιριάζει με την άσκησή μας ;

Όπως ήδη αναφέραμε, είναι εξαιρετικά σημαντικό να έχουμε ενέργεια για να μπορέσουμε να αποδώσουμε στο γυμναστήριο (αλλιώς η προπόνησή μας πάει στράφι !). Μπορεί λοιπόν μια διατροφή “φτωχή” σε υδατάνθρακες να καταφέρνει (έστω και με πολύ κόπο) να ανταπεξέλθουμε ολόκληρη την ημέρα στις υποχρεώσεις μας, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είναι επαρκής για να μας δώσει την ενέργεια που απαιτείται από το σώμα μας για να ασκηθούμε !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η μεγαλύτερη πηγή ενέργειας προέρχεται από τους υδατάνθρακες που περιέχουν τα γεύματά μας ! Οι υδατάνθρακες (το λεγόμενο γλυκογόνο) σε συνδυασμό με το λίπος που έχουμε αποθηκευμένο στο σώμα μας (στους μύες, στους λιπώδεις ιστούς αλλά και στο συκώτι), μας εφοδιάζουν με επαρκή ποσότητα ενέργειας ώστε να ενεργοποιηθεί ολόκληρο το σώμα !

Ποιος ο ρόλος της πρωτεΐνης σε ένα γεύμα ;

Σημαντική είναι η λήψη πρωτεΐνης ΜΕΤΑ την σωματική άσκηση ! Μετά την προπόνηση, ο οργανισμός έχει ανάγκη μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης, ώστε να μπορέσει να προωθήσει τη διαδικασία αποκατάστασης των μυών και ανάρρωσης από τυχόν τραυματισμούς.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Κάθε γεύμα μετά την προπόνηση θα πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνες στο 25 % !

Το γεύμα δεν πρέπει να είναι απευθείας μετά την άσκηση ! Ιδανικά, το γεύμα θα πρέπει να είναι περίπου 1 με 2 ώρες μετά την προπόνηση !

Πώς μπορώ να φτιάξω το δικό μου σπιτικό συμπλήρωμα πρωτεΐνης ;

Ως γνωστόν, τα όσπρια και ειδικότερα τα φασόλια, είναι μια πολύ καλή και υψηλής περιεκτικότητας φυτική πηγή πρωτεϊνών !

Αυτό που θα χρειαστείτε είναι έτοιμα βρασμένα φασόλια και μια παγοθήκη. Πάρτε τα έτοιμα μαγειρεμένα φασόλια και βάλτε τα σε ένα μπλέντερ. Πολτοποιήστε τα καλά. Μόλις γίνουν πουρές, πάρτε την παγοθήκη και γεμίστε τη με αυτόν τον πουρέ. Τοποθετήστε την παγοθήκη στην κατάψυξη.

Τώρα θα έχετε έτοιμα παγάκια πρωτεΐνης, τα οποία μπορείτε εύκολα να προσθέσετε μέσα σε χυμούς, σε smoothies, σε σαλάτες ως dressing ή ακόμα και σε σούπες !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Κάθε παγάκι προσφέρει περίπου 1.4 γραμμάρια πρωτεΐνης (ανάλογα με το μέγεθος της παγοκύστης σας) !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Οταν γυμνάζεστε αποφύγετε τις εξαντλητικές και απάνθρωπες δίαιτες που θα εξασθενίσουν τον οργανισμό σας. Μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή θα σας δώσει ενέργεια και θα βοηθήσει πολύ περισσότερο στο να χάσετε βάρος και να χτίσετε ένα τελεια γραμμωμένο κορμί !

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Σπιτικό & απόλυτα φυσικό συμπλήρωμα πρωτεΐνης για το γυμναστήριο !, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

Διαβάστε επίσης:

Συνταγές

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet
No Responses to “Σπιτικό & απόλυτα φυσικό συμπλήρωμα πρωτεΐνης για το γυμναστήριο !”

Leave a Reply