Γενικές οδηγίες για σωστό τρέξιμο

Από την Έφη Τσεκούρα, Personal Trainer mail: etsekura@otenet.gr Αν και το τρέξιμο δεν ανήκει στις δραστηριότητες υψηλού κινδύνου για τραυματισμό, καλό θα ήταν οι αρχάριοι να γνωρίζουν τις απαραίτητες προφυλάξεις πριν ξεκινήσουν..
  • Αυξήστε ή τον χρόνο ή την απόσταση, όχι και τα 2 μαζί, και όχι πάνω από 10 τις εκατό από τη μια εβδομάδα στην άλλη.
  • Προτιμήστε τις μαλακές επιφάνειες για να περιορίσετε τους κραδασμούς. Αποφύγετε το τρέξιμο στην άσφαλτο.
  • Σταματήστε όταν νιώθετε κούραση. Όταν οι μύες είναι κουρασμένοι δεν απορροφούν την ένταση με αποτέλεσμα να τραυματιστούν.
  • Αφήστε μια η δυο μέρες πριν ξανατρέξετε. Οι τραυματισμοί συμβαίνουν όταν ο οστικός ή ο μυικός ιστός επιφορτίζεται χωρίς να υπάρχει χρόνος ανανέωσης.
  • Δυναμώστε. Οι δυνατοί μύες απορροφούν περισσότερη ένταση. Ασκήσεις κάτω άκρων όπως είναι τα squat είναι οι πιο κατάλληλες για να βελτιώσετε την απόδοση σας και να αποφύγετε πιθανούς τραυματισμούς.
Ποια είναι η σωστή τεχνική τρεξίματος? παρακολουθήστε το παρακάτω βιντεάκι. http://video.about.com/running/Proper-Running-Form.htm   Πηγή: stilato.gr  

Leave a Reply